Strona 3 z 18

Re: suff - VW Polo 6N GTI - Potfór Sven

: 13 maja 2010, 12:55
autor: Skfarek
[quote=""suff""]narazie moc 120KM jest w zupełności wystarczająca[/quote]

.............już chwileczkę, już za momencik, twoje 120 kucy przestanie Cię kręcić :grin: Lub się przyzwyczaisz, tudzież coś cię na drodze łyknie i zacznie się...... dłubanie :!: :grin:

Re: suff - VW Polo 6N GTI - Potfór Sven

: 13 maja 2010, 12:57
autor: suff
[quote=""Skfarek""].............już chwileczkę, już za momencik, twoje 120 kucy przestanie Cię kręcić Lub się przyzwyczaisz, tudzież coś cię na drodze łyknie i zacznie się...... dłubanie [/quote]

:grin: wiem, że tak może być. Problemem są jedynie fundusze których aktualnie nie mam.

Re: suff - VW Polo 6N GTI - Potfór Sven

: 13 maja 2010, 18:12
autor: suff
Auto odebrane od mechanika. :grin:

wymienione i naprawione:
tuleje wahacza przedniego oraz naprawiony jeden wahacz
klocki hamulcowe
ustawiona zbieżność


samochód także przeszedł przegląd roczny. jutro rezygnacja z aktualnego ubezpieczyciela, wykupienie OC + NNW + Assistance za 460PLN na rok i rejestracja na blachy z FZ.

Zaraz śmigam do garażu czyścić auto (już zdjąłem naklejki zlotowe, pozostały jeszcze reklamówki vwzone.pl) i demontować CA z Resoraka. Jutro wizyta w CA Heaven :yahoo: w celu nabycia drągą wymiany talonów NBP radia i zestawu odseparowanego na przód.

Re: suff - VW Polo 6N GTI - Potfór Sven

: 13 maja 2010, 18:49
autor: JuStIcE
Hehe, widzę że nie będziesz się nudził przez kilka dni na bank :D Fajnie Ci :) Ale zostaw w Resoraku cosik co będzie grać, jak nie będziesz Potforem jeździł :D

Re: suff - VW Polo 6N GTI - Potfór Sven

: 13 maja 2010, 22:25
autor: suff
[quote=""JuStIcE""]Ale zostaw w Resoraku cosik co będzie grać, jak nie będziesz Potforem jeździł [/quote]
W Resoraku zostają Helixy podłączone bezpośrednio pod radio. Poza tym Resorak zostaje w FZ w garażu, a do Szczecina wracam Potforem.

Jeśli chodzi o naprawy to chyba będę musiał niedługo zmienić sprzęgło. To czasami łapie dobrze, a czasami inaczej. Dodatkowo skrzynia została prawie wyregulowana ;-/ niestety wsteczny jest ble i trzeba się trochę nawywijać coby go wbić.

No i upragnionych kilka zdjęć. Auto jest mega brudne na zewnątrz jak i w środku ;-/ Jak ogarnę wnętrze to porobie zdjęcia wewnątrz auta.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: suff - VW Polo 6N GTI - Potfór Sven

: 13 maja 2010, 22:29
autor: Larson
a wlasnie mialem pisac zebys jakies fotki wrzucil
buciki pasuja konkret! nie myslales zeby je na bialo malnac?
rajdowo by bylo, a pod maska masz przeciez te125ps

Re: suff - VW Polo 6N GTI - Potfór Sven

: 13 maja 2010, 22:30
autor: paffcio
no no ladne te gti :) dopicuj lakier na lalke, posadz daj inne szersze koło i wystarczy :) detale to podstawa

Re: suff - VW Polo 6N GTI - Potfór Sven

: 13 maja 2010, 22:39
autor: JuStIcE
Jest git :oki: A od Łukasza nie brałeś szerokiej stali?? IMO kozacko by się prezentowała biała stal przy tym lakierze :)

Re: suff - VW Polo 6N GTI - Potfór Sven

: 13 maja 2010, 22:43
autor: suff
[quote=""Larson""]buciki pasuja konkret! nie myslales zeby je na bialo malnac?[/quote]

myślałem, żeby pomalować, ale na czerwono coby ładnie dopełniało się z lampkami z 6N2.

[quote=""Paffcio""]dopicuj lakier na lalke, posadz daj inne szersze koło i wystarczy detale to podstawa[/quote]

detale się dopracuje. wszystko w swoim czasie. Koło nie będzie szersze bo jeśli będę zmieniał to na BBS RM 6.5" tyle, że oponka 165/45 przyjdzie. Ale to najwcześniej na przyszły sezon. Do tego myślałem o jakimś dystansie na tył 10-15mm. Dla mnie będzie syto.

[quote=""JuStIcE""] A od Łukasza nie brałeś szerokiej stali?? IMO kozacko by się prezentowała biała stal przy tym lakierze [/quote]

Nie sprzedawał szerokiej stali tylko alumki 14".


Plan na jutro:
:arrow: rejestracja
:arrow: założę Powerlooki na przód i spróbuję się pobawić w wyregulowanie ich.
:arrow: swap lamp tylnych z 6N2
:arrow: wizyta w sklepie CA po głośniki i radio oraz przeszczep skrzynki i wzmacniacza z Resoraka. Wszystko już wybebeszone czeka na montaż :assasin: :bb:
:arrow: Wizyta w Żarach po lusterka, niestety nie z 6N2 które chciałem. Na pocieszenie znalazłem zioma który sprzedaje elektryczne lustra w kolorze mojej budy i chce za nie 100PLN za komplet :-)
:arrow: wieczorem sesja z Kozakiem :clapping: :box:

Re: suff - VW Polo 6N GTI - Potfór Sven

: 13 maja 2010, 22:48
autor: JuStIcE
[quote=""suff""]:arrow: wieczorem sesja z Kozakiem :clapping: :box:[/quote]
Czekam z niecierpliwością na foty :D Rafał dziś pół dnia kminił miejscówkę aż zniknął z gg :D

Re: suff - VW Polo 6N GTI - Potfór Sven

: 13 maja 2010, 22:49
autor: suff
[quote=""JuStIcE""] Rafał dziś pół dnia kminił miejscówkę aż zniknął z gg[/quote]

hahaha :-) pewnie i tak się skończy na wizycie na parkingu Carefoura.

Re: suff - VW Polo 6N GTI - Potfór Sven

: 13 maja 2010, 22:53
autor: JuStIcE
[quote=""suff""]pewnie i tak się skończy na wizycie na parkingu Carefoura.[/quote]
Hehe, wolałbym żeby się skończyło tak jak pisałem u niego w temacie - na trawce :D Kozackie foty wychodzą, tylko musielibyście to pewnie na jakimś boisku robić (u mnie można be z problemu, w ZG na pewno jest z tym gorzej:(). Mimo wszystko zapowiada się ciekawa sesyjka :vinsent:

Re: suff - VW Polo 6N GTI - Potfór Sven

: 14 maja 2010, 9:48
autor: Skfarek
[quote=""suff""]Larson napisał(a):
buciki pasuja konkret! nie myslales zeby je na bialo malnac?


myślałem, żeby pomalować, ale na czerwono coby ładnie dopełniało się z lampkami z 6N2.[/quote]

Też bym proponował białe, w tym wzorze byłyby piękne ;) Z drugiej strony czerwony może ciekawie się prezentować :)

Re: suff - VW Polo 6N GTI - Potfór Sven

: 14 maja 2010, 10:38
autor: Wojciechu
[quote=""limpek""]Dresiki w starych 325 będą znikać w tylnym lusterku[/quote]
a to 325 to tylko dresiki jeżdżą? nie wiem, czy to jakis kompleks na tle BMW ale ja bardziej obawiam sie wieśniaków w golfach niż w bmw... no ale...

[quote=""limpek""]ostrzejsze wałki, dolot, lepiej brzmiący wydech i zagości 130-140KM + krótsza skrzynia [/quote]
założyłeś juz do siebie kolektor i przepustnice jak mówiłeś rok temu? :grin:

Suff przede wszystkim o nią dbaj, dobre części, podzespoły, paliwo. Po drugie ciesz sie z jazdy autem w którym wszystko działa i bangla jak należy. Mam akurat troche doświadczenia w modzeniu mechanicznym i powiem jedno... im grubiej sie dłubie tym wiecej auto wisi niz jezdzi... a ty przeciez chcesz jezdzic. 120KM kontra 1000kg wagi daje przyzwoite osiagi i nie ma co szalec... zainwestujesz w n/a 3-5 tys zeby uzyskac 135-140KM i po 2 tygodniach uznasz ze dupa... wcale tan nie idze... do dlubania to sie najlepiej nadaje turbo. Mialem okazje jezdzic 136KM silnikiem AFH po pelnej modyfikacji n/a i nie powiem byla miazga [choc wtedy tez najmocniejsze auto jakim jezdzilem to 130KM passat czyli wół...]. Pewnei jakbym dzis wsiadl to by mi sie nudzilo. Zakres zmian potezny, koszty ogromne a efekt dobry ale niewspółmierny.
[quote=""Skfarek""]już chwileczkę, już za momencik, twoje 120 kucy przestanie Cię kręcić[/quote]
to jest prawda... niestety
120KM dzis to nie to samo co 120 KM jutro :D a za rok 200... potem 300...

[quote=""suff""]jeśli będę zmieniał to na BBS RM 6.5" tyle, że oponka 165/45 przyjdzie[/quote]
idiotyzm... nie obraz sie, ale idiotyzm. Po co kupiles GTi? Dla osiagow czy dla szpanu? 165/45 mozna sobie zakladac do taczek typu 1.0 czy 1.4 bo i tak za szybko sie tym nie pojezdzi. GTI ma hamowac, przyspieszac i skrecac. Chyba ze kupiles go zeby z niego nie korzystac. moze jestem monotematyczny ale w SRT wymiar opon byl nominał 205/50, zalozylem 215 plywal, w zimie na 195 mielil kolami... w bmw na tyl zalecaja 255/30 zalozysz 225/45 i powodzenia jak wyjdziesz z luku... troche madrzejsi od nas wymyslaja zalecane rozmiary opon... szkoda zdrowia i auta na barierki...

Re: suff - VW Polo 6N GTI - Potfór Sven

: 14 maja 2010, 11:43
autor: suff
[quote=""Wojciechu""]diotyzm... nie obraz sie, ale idiotyzm.[/quote]

nie mam podstaw do obrażania się. Jak to przemyślałem to stety zgadzam się z Toba w 100%. W sumie po to się dzielę takimi rzeczami, żeby w razie czego ktoś mądrzejszy ode mnie mnie naprostował w razie potrzeby. Dzięki.

[quote=""Wojciechu""]Suff przede wszystkim o nią dbaj, dobre części, podzespoły, paliwo. Po drugie ciesz sie z jazdy autem w którym wszystko działa i bangla jak należy.[/quote]

Zamierzam. Przedewszystkim chcę, aby było to bezpieczne auto, potem jeśli będą pieniądze które będzie można wydać to będę myślał. Narazie się nie zapowiada (-:

a z bieżących rzeczy to:

:arrow: auto przerejestrowane i opłacone ubezpieczenie
:arrow: JVC KD-R611 + Helix DB62.1 zakupione.
:arrow: przyszła czarna półka bez wyciętych miejsc na głośniki
:arrow: o 15 jadę odebrać lusterka elektryczne z 6N w kolorze nadwozia. W końcu będę coś widział w lusterkach bocznych bo M3 są do niczego.
:arrow: jak wrócę to montaż CA i lamp z 6N2 :grin:


-- update 16:20 --

lusterka niestety będą musiały być przemalowane bo są koloru grafitowego, a nie czarnego. No nic to, oddam kuzynowi do malowania i odbiorę przy kolejnej okazji jak będę śmigał do ZG. Mam nadzieję, że jeszcze przed ogólnopolskim.

-- update 23:40 --

wróciłem z garażu. Po kilku godzinach dlubania wyklikałem

:arrow: z serii CA: radio i wzmacniacz zamontowane. kable sygnałowe i głośnikowe przeciągnięte i podłaczone. Miałem problem ze znalezieniem masy dla wzmacniacza, ale w końcu znalazła się śrubka do której można było podłączyć kabelek. Jutro jeśli nie będzie padać przeciąganie kabla zasilającego oraz montaż zestawu odseparowanego. Żałuję, bo nie dostałem mat STP i drzwi jeszcze nie będą wygłuszone ;-/
:arrow: zdrapałem naklejkę rejestracyjną ;-/ gówno było tak mocno przyklejone, że nawet podgrzanie suszarką nie dawało rady.. W końcu po 2h podgrzewania skubania i zmywania zeszło na tyle że można było przykleić nową naklejkę.