Strona 3 z 5
Re: Różnice G40 2f a 2f 3F i Nz
: 09 wrz 2010, 20:05
autor: grandprix
Pytanko zawieszeniowe czy ktos zna długości spręzyn przód, tył w modelu zwykłego polo coupe np Gt a w G40 ??
chodzi mi i konkretny wymiar.
Szukając znalazłem coś takiego
GT przód: 407mm, tył: 322mm gr pręta 11/10
G40 przód 291mm, tył 322mm gr pręta 12/10
i zastanawia mnie skąd ta różnica aż 116 mm czy produkowane obecnie nowe sprężyny maja inna specyfikę ?? wyzej pisaliście ze max G40 miało mniej o 30 mm
Re: Różnice G40 2f a 2f 3F i Nz
: 12 wrz 2010, 21:05
autor: polo2
Witam. Mam pytanie czy wtryski, komputer albo sonda lambda od G pasują do 3f?
Re: Różnice G40 2f a 2f 3F i Nz
: 12 wrz 2010, 21:07
autor: vwkas18
wtryski pasują ale mogą zalewać gdyż G ma większe 219 o ile pamiętam a 3f ma 190 ccm
komputer nie pasuje!!
sonda pasuje
Re: Różnice G40 2f a 2f 3F i Nz
: 19 wrz 2010, 13:18
autor: grandprix
Czy alternator z Nz będzie pasował do 3f ??
Re: Różnice G40 2f a 2f 3F i Nz
: 19 wrz 2010, 13:31
autor: Lechu_1987
[quote=""iron""]Może nie do końca w temacie, czy jest różnica między silnikami 1.0 i 1.3 w średnicy kanałów dolotowych i wydechowych w głowicy :blush2:[/quote]
kolektor dolotowy różnica miedzy 1.0 AAU a 1.3 AAV

Re: Różnice G40 2f a 2f 3F i Nz
: 19 wrz 2010, 20:18
autor: kolunio21
Witam jak już jesteśmy przy aau i aav to mam pytanie, zakładając kolektor ssący podstawe i wtrysk od aav do aau coś to zmieni?
Jakaś poprawa? osiągi?
Pozdro.
Re: Różnice G40 2f a 2f 3F i Nz
: 19 wrz 2010, 20:41
autor: Ralph
[quote=""grandprix""]Czy alternator z Nz będzie pasował do 3f ??[/quote]
Napisałbym, że musi pasować, ale tu bywa różnie i raczej nie ma to nic wspolnego z rodzajem silnika. Gdy ja poszukiwalem alternatora, to trafilem na problem z wielkością otworu w altku na łapę.
W koncu dopasowałem z golfa II bez żadnego problemu, mial ten sam otwór. Wiec dobrze jest spojrzeć na swoj alternator i zobaczyc na jakich srubach sie trzyma. Wystepują wersje z mniejszym i wiekszym gwintem.
A najlepiej zebyś zdobył alternator z łapą, tak mi radzono. Ja mialem szczescie, że trafilem na altka z gofera z identycznym otworem.
Re: Różnice G40 2f a 2f 3F i Nz
: 19 wrz 2010, 21:02
autor: adam
[quote=""kolunio21""]Witam jak już jesteśmy przy aau i aav to mam pytanie, zakładając kolektor ssący podstawe i wtrysk od aav do aau coś to zmieni?
Jakaś poprawa? osiągi?
Pozdro.[/quote]
O ile mnie pamiec nie myli, to bedzie kulec silnik z kolektorem i przepustnica od aav

Re: Różnice G40 2f a 2f 3F i Nz
: 19 wrz 2010, 21:34
autor: kolunio21
Dzięki:)
Re: Różnice G40 2f a 2f 3F i Nz
: 13 lis 2010, 21:55
autor: grandprix
Czy w g 40 i 3f występowała różnica w długości przednich amortyzatorów ??
Re: Różnice G40 2f a 2f 3F i Nz
: 14 lis 2010, 21:45
autor: gielader40
Z tego co mi wiadomo i co pamiętam to przekładnia kierownicza miała amortyzator skrętu...
Re: Różnice G40 2f a 2f 3F i Nz
: 23 mar 2011, 0:58
autor: grandprix
Czy wtryski z Nz będa pasowac do 3f ?? oznaczenie to 030906031A (tylko czy to na pewno sa wtryski z Nz)
Re: Różnice G40 2f a 2f 3F i Nz
: 23 mar 2011, 10:23
autor: adam
według etka ten numer co podałeś występuje w NZ i 3F czyli to samo, a w g40 030906031B
Re: Różnice G40 2f a 2f 3F i Nz
: 02 kwie 2011, 15:54
autor: bRq
Odnosnie kolektora dolotowego do AAU/AAV... HZ (1.0) ma "gruby" kolektor jak w AAV. Mam 3szt i nie mam zadnego z takimi zwezkami (moge sprzedac jakby ktos takich szukal).
Stabilizator przod ile jest grubszy w G40 od GT czy FOXa (FOX/GT ma taki sam?) ?
Re: Różnice G40 2f a 2f 3F i Nz
: 30 cze 2011, 9:52
autor: grandprix
czy z jakiego kolwiek silnika pasuje do 3f dół tzn czy jest w jakimś identyczny ??