Ile wytrzymują elekryczne pompy paliwa?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

P
PaVWel_G40
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 83
Rejestracja: 30 gru 2008, 20:04
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: PaVWel_G40 »

nieznam sie ale mi pompa w g40 na regulatorze webera skreconym na maksa wyplula 3.2 bara
Awatar użytkownika
marcintju
Początkujący
Początkujący
Posty: 102
Rejestracja: 26 lis 2008, 4:56
Lokalizacja: Przemyśl

Post autor: marcintju »

PaVWel_G40
bo ty masz wielopunkt :)
R
Radekk
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 08 wrz 2009, 14:26

Post autor: Radekk »

Witam. Mam pytanko czy w polowce 86c2f coupe pompka paliwa ta koło koła jest tylko z firmy bosch czy jest tez inna jak tak to jakie są różnice?
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

bylo na forum x razy o pompkach mozna temat odswiezyc:)

polo ma dwie pompki to jedna sprawa.

druga sprawa mocniejsze silniki mialy mocniejsze pompki

a trzecia sprawa firma nie wazna byle parametry sie zgadzaly.
R
Radekk
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 08 wrz 2009, 14:26

Post autor: Radekk »

Dokładnie chodzi mi o tą przy baku .Bo tak moj problem polega na tym ze na starej pompce zabardzo nic nie widac bo jest ona zaklejona czyms dziwnym i benzyna cieknie;/ a chce ja wymienić. Moj silnik to 1.0
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

oznaczenie 867 906 091B silniki AAU i AAV maja taka sama.
Awatar użytkownika
marian
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 210
Rejestracja: 15 lis 2008, 13:52
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: marian »

chyba Optimal są najtańsze... (koszt ok 100 - 120 zł) albo wymontuj i jedz na szrot i dobierz odpowiednią,
Obrazek
R
Radekk
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 08 wrz 2009, 14:26

Post autor: Radekk »

Ok!! dziekuje bardzo
p
pili84
Newbie
Newbie
Posty: 21
Rejestracja: 01 lut 2010, 19:17

Post autor: pili84 »

Witam. Posiadam Polo Coupe z 1994 roku z silnikiem 1,3 (gaznik) silnik to chyba 2G. Chcial bym sie dowiedziec jaki jest numer orginalnej pompy paliwa, bo w moim byla juz wymieniana, na nie orginalna, a mam problemy ze znalezieniem odpowiedniej. POzdrawiam.
a
adam
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1117
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:06
Lokalizacja: Chełmek

Post autor: adam »

Proszę 030127025
Obrazek
Awatar użytkownika
Mentosjr
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 04 lis 2009, 14:03
Lokalizacja: Pustków Żurawski (WRO)

Post autor: Mentosjr »

ok a czy 1.3 55 km na pełnym wtrysku też ma dwie pompy?? jak tak to gdzie ona sie dokładnie znajduje.....
Sex Drugs and Rock\'n\'Roll
till I Die
g
grandprix
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 244
Rejestracja: 19 lis 2008, 23:14
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: grandprix »

Jedna w baku pod czarnym deklem pod siedzeniem tylnym a druga za prawym tylnym kołem

A ja mam pytanie jak wyczaić która pompa siadła i jakie są objawy ze się kończy

Czy na samej jednej pompa czy ty tylnej czy tej w baku auto odpali i pojedzie czy zapali i zgaśnie zaraz ??
Obrazek
www.grandprixrally.pl.tl
Awatar użytkownika
MATIS
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 213
Rejestracja: 04 paź 2009, 18:57
Lokalizacja: Górny Ślonsk / Chorzów

Post autor: MATIS »

Mi padla pompa ta kolo kola i objawy byly takie ze na poczatku autko pare razy zgaslo na drodze. Potem jak juz calkiem padla to tylko sie odpalilo krztusilo i gaslo.masakra :angry2:
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

Odświeżę trochę temat, a jako że to mój pierwszy post na forum więc witam wszystkich serdecznie :)

Moje pytanie dotyczy wewnętrznej pompy paliwa, (a w sumie to może obydwu :D ) czy ona/(one?) powinny pracować przez cały czas po przekręceniu kluczyka (nie włączeniu zapłonu)? Pytam ponieważ po tegorocznej nieszczęsnej zimie z poloweczką zaczęły się dziwne rzeczy dziać (gaśnie w trakcie jazdy, nie zawsze odpala, obroty jałowe falują), wiem że podobne problemy opisuje kilka osób w osobnym dziale (i w sobotę zamierzam się wziąć za sprawdzenie zapłonu, świec i kabli), ale wczoraj rozmawiałem ze znajomym rodziców (dawnym mechanikiem z pogotowia) i okazało się że posiada dokładnie takie same autko :D i gdy zobaczył że przy odpalaniu jak i po awaryjnym zgaśnięciu obie pompki pracują cały czas powiedział że przypuszczalnie jedna z nich nie daje ciśnienia (auto przez to gaśnie) ponieważ powinna pracować tylko chwilę "dobić" ciśnienie i się wyłączyć, wg niego mogło by to być też przyczyną zwiększonego (ok 10-11l. :-( ) spalania.

I tu pojawia się pytanie, gdyż jako że w "sam naprawiam" nic na ten temat nie znalazłem to czy moglibyście powiedzieć jak jest u was? Ma pracować przez cały czas czy może się wyłącza?

aha moje autko to 86c2f benzyna 1.0 l.

pozdrwaiam.
Awatar użytkownika
Bruczyk
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 2834
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:18
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Bruczyk »

po włączeniu zapłonu pompka ma pracować tylko chwilę po uruchomieniu silnika pracują cały czas.

możesz mieć też uszkodzony przekaźnik pomp paliwa.
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”