Strona 20 z 27
					
				Re: Wszystko o: Hamulce
				: 02 cze 2011, 19:58
				autor: Liwio
				Crazy możesz więcej powiedzieć co kombinujesz z tym tyłem, też mam takie plany:) powiedz od czego to zastosujesz i jak sprawa wygląda, czy zmieni się rozstaw kół może??
			 
			
					
				Re: Wszystko o: Hamulce
				: 03 cze 2011, 0:19
				autor: qboslavo
				i czy to się w ogóle opłaca czy bardziej sztuka dla sztuki  :-D
			 
			
					
				Re: Wszystko o: Hamulce
				: 05 cze 2011, 9:10
				autor: Crazy
				Każdy wie że tylne bębny są dobre tylko jak są nowe. tłoczki do przeglądu praktycznie co roku, samonapinacz ma być czyściuteńki, jednym słowem w porównaniu do tarczowego przodu to porażka, z przodu patrzymy czy klocków coś zostało i tyle...
Belka zostaje z G40, tylko dochodzi korektor hamowania (i odpowiednio inne węże) bo nie było, raczej będzie potrzebne żeby tył auta nie chciał wyprzedzić przód przy hamowaniu. Dalej dochodzą już elementy z vw corrado czyli zacisk, tarcza (tarcza ma w sobie łożyska coś podobnego jak bęben w polówce) no i ośka która ma to wszystko trzymać. Wszystko ma pasować Plug&Play oprócz linki ręcznego, tam będzie skracanie, przerabianie...
Na Francuskiej stronie wyskoczył mi manual, polecam przetłumaczyć całą stronę za pomocą googla translatora 
MANUAL
Rurki profilowałem ręcznie, ale z wyczuciem, są miękkie i problemu nie ma z ich ukształtowaniem.
 
			 
			
					
				Re: Wszystko o: Hamulce
				: 05 cze 2011, 12:15
				autor: Liwio
				Crazy ty juz to zrobiłeś czy będziesz robił?? jak robiłeś to daj jakieś fotki i tą stronę może być na PW
			 
			
					
				Re: Wszystko o: Hamulce
				: 06 cze 2011, 11:21
				autor: Crazy
				Liwio
Strona otworzy się jak klikniesz na napis "Manual" powyżej. Tłumaczone przez googla  :angry2: , ale według zdjęć idzie zrozumieć o co chodzi 

To wszystko przede mną jeszcze. Dzisiaj odbieram amorki (rezygnacja z obniżenia, bo strasznie buda cierpi) no i hamulce. Parę dni na "odświeżenie" wyglądu i funkcjonalności i będę zakładać.
 
			 
			
					
				Re: Wszystko o: Hamulce
				: 06 cze 2011, 12:31
				autor: byczynho
				A mam takie pytanie, opłaca się w taki samochód inwestować?
			 
			
					
				Re: Wszystko o: Hamulce
				: 06 cze 2011, 18:13
				autor: Crazy
				W G40? - TAK.
i kwestja sentymentu do auta.
jeżeli polo dla ciebie kupa metalu z uszczelkami i szybami - to w takim wypadku nie...
			 
			
					
				Re: Wszystko o: Hamulce
				: 06 cze 2011, 23:57
				autor: byczynho
				A to G40 jest 

 wiesz, kocham swoje polo ale niestety trzeba spojrzeć prawdzie w oczy  

 to już nie jest najlepszy samochód. Na przeróbki trzeba kasy której nie ma - gdybym zarabiał z 10 kawałków miesięcznie to sam bym je chętnie odpicował. I najważniejsza kwestia, komfort. W porównaniu do ciut nowszych samochodów to jest największy minus, brak komfortu jazdy
 
			 
			
					
				Re: Wszystko o: Hamulce
				: 07 cze 2011, 19:45
				autor: Liwio
				jak byś zarabiał 10 kawałków to byś go oddał na złom bo wątpię żeby Ci się wtedy chciało inwestować w stary samochód...raczej byś kupił nowy.  A co do komfortu to ja tam nie narzekam mam zglebione auto jeżdżę tak od 4 lat i za małe pieniądze można go naprawić w porównaniu z nowszymi samochodami własnymi rękoma... i go szanuje za to że powstał :-D amen
sorki za ot...
			 
			
					
				Re: Wszystko o: Hamulce
				: 07 cze 2011, 20:26
				autor: byczynho
				co znaczy zgłębione? mnie w tym samochodzie wkurza to jest jest strasznie mały i głośny w środku
			 
			
					
				Re: Wszystko o: Hamulce
				: 07 cze 2011, 21:48
				autor: lukas2305
				[quote="Liwio"]zglebione[/quote] czyli "opuszczone na glebę" czyli obniżone 

 
			 
			
					
				Re: Wszystko o: Hamulce
				: 07 cze 2011, 22:46
				autor: qboslavo
				[quote="byczynho"]mnie w tym samochodzie wkurza to jest jest strasznie mały i głośny w środku[/quote]
to kup poloneza i korki do uszu  :crazy:
			 
			
					
				Re: Wszystko o: Hamulce
				: 07 cze 2011, 23:41
				autor: byczynho
				Musze uważać bo mnie jeszcze pogonicie ;d Panowie, tak naprawdę to brakuje mi tylko większego silnika i skrzyni 5. Muzyka i tak zawsze gra głośno więc reszty nie słyszę. Samochód jest mały i dobrze się nim "szaleje". Niestety na trasę się nie nadaje. Dla mnie optymalna prędkość to 120-130 a moje polo nie lubi jechać powyżej 90. 
A wracając do tematu to moje posty nic nie wnoszą więc proponuję zakończyć tą atematyczną dyskusję ;d
			 
			
					
				Re: Wszystko o: Hamulce
				: 10 cze 2011, 19:37
				autor: tomaloski
				Witam. Jaki ma być płyn hamulcowy do 2f? bo książka podaje DOT3 a na zbiorniczku pod maską mam DOT4 :niewiem:
			 
			
					
				Re: Wszystko o: Hamulce
				: 10 cze 2011, 19:48
				autor: lukas2305
				możesz i ten i ten nalać. Dot4 jest lepszy od dot3 bo ma wyższą temperaturę wrzenia i jest ponoć "wytrzymalszy"...Ja mam zalane Dot4.