Też będę musiał przejechać się do swoich magików co radio mi zakładali, bo mówiłem im o tym by wsadzili separator (tak jak sakosG40 mnie uprzedzał gdy kupiłem auto) a powiedzieli że nie jest to konieczne i skutek taki że słychać szmery dźwięk jest przytłumiony, że nawet stacja z najlepszym zasięgiem typu RMF FM nie trzyma zasięgu tylko trzeszczy, kumam żeby było to na jakimś odludziu ale nie w centrum miasta.
pamiętam że w byłej 6Nce nie miałem nigdy kłopotu z odbiorem radia i faktycznie było to wsadzone bo jak odpaliłem linki z aukcji co tu są to kojarzę kształtem to ustrojstwo i że tam siedziało :crazy: Najgorsze jest to że mówisz komuś że powinno to być to nie wiem mają swoich klientów chyba za baranów skoro nie słuchają co się do nich mówi. Sam grzebać nic nie będę bo jest gwarancja na całą instalację także podjadę i niech działają.
robimy małego offa ale cóż. Mechanikom, elektrykom, elektronikom... wszystkim trzeba patrzeć na ręce chociaż to trochę niezręczne więc chociaż sprawdzić od razu ich robotę. Sam wiem co miałem z mechanikiem. Fakt że nie skasował za to czego nie zrobił a co miał zrobić i powtarzałem to 3 razy ale to nie tylko jego wina
Separator dołożony i jak ręka odjął więcej stacji do znalezienia w aucie i mocniejszy sygnał :good: a goście się na mnie patrzyli że jakaś fanaberia klienta co naczytał bzdetów w necie i mądrzejszy niby od nich. Mówię nie jest to moja fanaberia tylko powiedział mi o tym elektryk pracujący w aso vw co zna te samochody i instalacje zakładając sprzęt w tych samochodach, także nie wydaje mi się by kłamał. Oni od razu podejrzenie na antenę że ta padnięta, ale po dopięciu oo faktycznie lepiej jest bo inne stacje znajdują się co wcześniej nie łapało sygnału :butcher:
Czyli separator jest lekarstwem na niefabryczne radia w VW.
To biegam na Allegro i kupuję.
Sam mam JVC i lekki szok miałem, że ledwo 2 stacje łapie czasami, jedynie w okolicach Pałacu KiN większą liczbę stacji ściągało.
zastanawiam się nad postem
[quote=""sabled""]
55A x 13,5V = 742,5W
742,5W x 40% (sprawność wzmacniacza) = 297W
Sprawność podana z zapasem. Więcej jak 300W RMS bym nie wsadzał a to i tak będzie za dużo[/quote]
zacząłem się zastanwiac nad żywotem moje alternatora, ponieważ mam 70A lub 90 A i zgodnie z tym wyliczeniem 378W lub 486W czyli nie oszukując się 350W-400W, akumulator ma 72ah pojemności, w tym momencie mam 400W i nie zauważyłem wiekszych spadków napięcia czy przygasania świateł.
Czy poza wymianą alternatora na 90A gdbym miał 70A pozostaje jakieś inne rozwiązanie :?:
To może sprostuję swój post i wiele podanych założeń.
13,5 V - z tego co pamiętam to właśnie takie napięcie było podczas ładowania (normalnie powinno być 14,4 V)
55A - to była wartość prądu z alternatora.
[quote=""2mek""]w tym momencie mam 400W[/quote]
Mierzyłeś czy wierzysz w to co napisane na naklejce? Ja mówię o wartościach rzeczywistych mierzonych.
[quote=""sabled""][quote=""2mek""]w tym momencie mam 400W[/quote]
Mierzyłeś czy wierzysz w to co napisane na naklejce? Ja mówię o wartościach rzeczywistych mierzonych.[/quote]
nie mierzyłem,
to i ja sprostuje 2xsony 4045 wszystkie gainy na 3/4 mocy, zresztą jak w temacie o moim aucie.
Nie mniej w tej kwestii wolałbym mieć zapas nie martwiąc się że jak zgasze auto to już go nie uruchomie...