Strona 16 z 69
Re: Ważne pytania odnośnie swapu!!
: 23 lis 2009, 9:05
autor: adr0444
polo to lekki samochod i roznice 10 koni na bank odczujesz na plus
Re: Ważne pytania odnośnie swapu!!
: 23 lis 2009, 9:08
autor: marcintju
kolunio21
a po co sie pierdzielic, założysz 1.3 i po jakimś czasie stwierdzisz że to mało, polecam przekładke na 1.6

Re: Ważne pytania odnośnie swapu!!
: 23 lis 2009, 11:36
autor: adam
bruczyk,adr0444,marcintju wy tylko pod uwagę bierzecie wzrost KM a w silniku również bardzo ważne sa Nm AAU ma chyba 75Nm a AAV ma 100Nm natomiast ABU chyba 125Nm
Re: Ważne pytania odnośnie swapu!!
: 23 lis 2009, 16:43
autor: kolunio21
Jestem coraz bardziej przekonany co do tego swapu:P
A orietuje sie ktoś może jaka jest rozsądna cena za taki silnik(komp+wiązka)?? dodam że bez skrzyni bo akurat posiadam jeszcze jedna zapasową"5";)
PozdraVWiam
Re: Ważne pytania odnośnie swapu!!
: 23 lis 2009, 17:38
autor: Bruczyk
adam
ja o tym doskonale wiem dlatego laduje 1.6 a nie 1,3 tylko wiesz wiekszosci osob zalezy na czystych kucach a Nm to efekt uboczny tak wiec dlatego o tym nie wspomnialem.
wymiana silnika - problemy
: 28 lis 2009, 14:05
autor: Makumb
Dni mojego silnika wlasnie sie koncza. Interesuje mnie wymiana na inny silnik i chyba wybor padnie na 3f. Ale tu mam pewne wtpliwosci : Czy podejdzie bez przerabiania mocowan do budy z 86c? Czy koltktor ssac y zmojego 1.3 GK podejdzie do glowicy z 3f? chodzi mi o to zeby zostawic gaznik bo nie mam ochoty na zabawe z elektronika przekladaniem wiazki pompy itp
Co jeszcze moze niepasowac?
Chyba ze ma ktos jakies inne pomysly/sugestie?
pozdrawiam
Re: wymiana silnika - problemy
: 28 lis 2009, 14:18
autor: adr0444
mocowania sa identyczne... kolektor moze nie podejsc ze wzgledu na prawdopodobnie inne rozmiary kanałow dolotowych
Re: wymiana silnika - problemy
: 28 lis 2009, 14:34
autor: Makumb
No wlasnie wzesniej sprawdzilem w etce online i wszyslo mi na to ze uszczelki maja te same numery ale moglem sie pomylic. Wyszlo mi ze w nz ,3f, py uszczelka ma numer 030129717D a GK Hk itp na numer 030129717D i 052129723D. Czy jest to mozliwe te kolektor podejdzie bez rzezbienia do glowicy??
Re: wymiana silnika - problemy
: 28 lis 2009, 16:45
autor: NeVWille
hmm mi kolektor wydechowy z silnika HB podszedł do HZ jak nie wyjmiesz i nie przymierzysz to się nie dowiesz
silnik z golfa II do polo
: 28 lis 2009, 20:15
autor: gores2f
czesc wie moze ktos czy silniki 1.3 z golfa II beda pasowac do polo czy maja te same lapy
Re: silnik z golfa II do polo
: 28 lis 2009, 20:38
autor: suff
mocowania zawsze mozna wspawac.
Re: silnik z golfa II do polo
: 28 lis 2009, 20:48
autor: Bruczyk
1,3 montowane w golfie 2 HK, MH, NZ, 2G wszystkie montowano w polo
Re: wymiana silnika - problemy
: 29 lis 2009, 16:42
autor: qboslavo
nie podszedłby od HB i bodajże HH ale reszta jest taka sama więc powinien podejść
Re: wymiana silnika - problemy
: 29 lis 2009, 16:58
autor: vwkas18
hhee, uszczelka ta sama
jednak w 3f ssący masz pod kątem a w GK masz prawie jeżący
jakbyś sprzedawał dekiel głowicy(pokrywe zaworów) od GK to byłbym chętny
silnik 3f wejdzie bez problemu tylko elektrykę i osprzęt będziesz musiał zaaplikowac
2 ludzi wyciągarka, narzędzia i 4-opak browara i po Swapie

Re: wymiana silnika - problemy
: 29 lis 2009, 19:34
autor: Makumb
jednak w 3f ssący masz pod kątem a w GK masz prawie jeżący
hmm mozesz powiedziec cos wiecej na ten temat? jakies foto czy cos? Moze podejdzie inny kolektor?
jakbyś sprzedawał dekiel głowicy(pokrywe zaworów) od GK to byłbym chętny
Pomyslimy - bede pamietal jak cos.
silnik 3f wejdzie bez problemu tylko elektrykę i osprzęt będziesz musiał zaaplikowac
No wlasnie tego chce uniknac, myslalem nad wsadzeniem webera zamaiste felernergo pierburga
2 ludzi wyciągarka, narzędzia i 4-opak browara i po Swapie brzmi zachecajaco ;p
-- Wto Gru 01, 2009 9:13 pm --
Ludzie, jak wyglada sprawa wsadzenia 3f z wtryskiem na miejsce gaznikowca? Jak wyglada sprawa pompy paliwa? w 3f sa dwie tak? jedna w baku a druga przy silniku? Bo cholera teraz nie jestem pewny ale mnie sie wydaje ze u mnie jest tylko jedna pompa - napedzana mechanicznie przy silniku. Czy bedzie wielki problem z ew. zalozeniem tej drugiej?