Strona 16 z 28

Re: Wszystko o: Przednie zawieszenie

: 01 lut 2011, 19:15
autor: kolunio21
Pany a jak sie zachowa auto na spreżynie -40 ale amorek gazowy monroe reflex 2, jak z amorami nie padną szybciej?

Re: Wszystko o: Przednie zawieszenie

: 04 lut 2011, 0:18
autor: Maniak90
Witam
Wymieniałem ostatnio w polo wahacze, drążek, końcówkę drążka osłonę przegubu, gumy stabilizatora.
Teraz mam problem żeby wstawić na swoje miejsce stabilizator.
Jak to najlepiej zrobić?
Wahacze są na miejscu, najpierw wsadzić stabilizator w wahacze czy do budy przykręcić?
Dodam jeszcze że pierwszy raz robię przy zawieszeniu...

Re: Wszystko o: Przednie zawieszenie

: 04 lut 2011, 16:27
autor: picksar
Wsadź stabilizator w wahacze a stabilizator podnieś sobie lewarkiem i wtedy próbuj celować śrubą w otwory.

Re: Wszystko o: Przednie zawieszenie

: 04 lut 2011, 18:24
autor: Brzeziak_
Ja jak zmieniałem zawias to odkręciłem stabilizator od budy, ale potem sa problemy z jego przykreceniem, i jedna osoba nie ma szans tego zrobic. Najlepiej jest go popuscic ale calkowicie nie odkrecac.

Re: Wszystko o: Przednie zawieszenie

: 04 lut 2011, 23:33
autor: Maniak90
próbowałem najpierw przykręcać później wsadzać w wahacze i odwrotnie
ale w taką pogodę bez garażu i kanału, stwierdziłem że zapytam o radę i nie będę się męczył bez pewności czy dobrze robię

picksar dzięki za pomoc

Re: Wszystko o: Przednie zawieszenie

: 06 mar 2011, 23:09
autor: slaw4ek
Witam! Chcę zanim się ociepli skompletować graty do ponownego obniżenia polo i w sumie brakuje mi jeszcze tylko obniżających talerzyków. Do rzeczy. Czy moge poprosić o FAQ jak wykrzesać z oryginalnych talerzyków, takie "a'la brq"? ;] Widziałem zdjęcie tego talerzyka, w wątku brq, ale chce się upewnić jak to zrobić, żeby na chama nie ciąć.
I jeszcze pytanie, jak nisko usiądzie polo na sprężynach fk -85mm i takim talerzyku; czy warto się bawić jeszcze w te talerzyki?

Re: Wszystko o: Przednie zawieszenie

: 07 mar 2011, 23:49
autor: Bruczyk
slaw4ek
pytanie czy masz odpowiednie kola aby takie obnizenie zastosowac bo pseudokombi obniza sie z tylu gorzej niz coupe.

talerzyki najlepiej na tokarce obciac a potem zespawac lub dorobic cale na tokarce.

Re: Wszystko o: Przednie zawieszenie

: 08 mar 2011, 14:13
autor: slaw4ek
Koła mam 165/65r13 na felgach 5,5j. Pytanie czy z wysokoscą opony nie będzie problemu,bo mogła by być niższa, ale na szerokość powinno byc ok. Teraz mam z tyłu +- -50mm i jest ok.

Re: Wszystko o: Przednie zawieszenie

: 08 mar 2011, 23:30
autor: Bruczyk
ET felgi tez ma znaczenie

Re: Wszystko o: Przednie zawieszenie

: 08 mar 2011, 23:42
autor: slaw4ek
Et38 ;) (wydawało mi się oczywiste ;p)

Re: Wszystko o: Przednie zawieszenie

: 08 mar 2011, 23:45
autor: vwkas18
będzie oki
slaw4ek masz hockenhaimy 13 dla wersji GT/G40

Re: Wszystko o: Przednie zawieszenie

: 15 mar 2011, 21:07
autor: Brzeziak_
Panowie potrzebuje strasznie szybkiej odpowiedzi. Mam glebę i od jakiegoś czasu strasznie tłucze mi zawieszenie, no jak mykam po dziurach albo bruku. Co to dokładnie może być?? Gumy stabilizatora?? Może końcówki wahacza?? Potrzebuje strasznie szybkiej odp.!

Re: Wszystko o: Przednie zawieszenie

: 15 mar 2011, 21:59
autor: Brzeziak_
up. Właśnie byłem na kanale i stwierdziłem że:
W momencie gdy maglownica wchodzi do komory silnika i łączy się z drążkami kierowniczymi powstał luz. Luz góra duł. Powinien tam być taki luz czy to wina wytłuczonej części?? Bardzo bym prosił o odpowiedź. Ma ktoś jakieś pomysły??

Re: Wszystko o: Przednie zawieszenie

: 18 mar 2011, 7:58
autor: Speede_ZGL
Czy ktoś mógłby mi fachowo rozpisać "instrukcję" krok po kroku jak wymienić wahacze?
Mam zwykły garaż bez kanału. Nigdy czegoś takiego nie robiłem i właściwie czas zacząć samemu ogarniać polówkę bo mechanicy za dużo wołają (jak dla mnie).
co trzeba z czego wybić, co mogę ewe. popsuć, wymienia się to przy prostym czy skręconym kole? należy coś nasmarować smarem ?
proszę o pomoc

Re: Wszystko o: Przednie zawieszenie

: 18 mar 2011, 12:06
autor: Bruczyk
Ja to robię w ten sposób.
Samochód podnoszę ściągam koła.

Stabilizatr przy wahaczu spinam pasem transportowym. Następnie odkręcam mocowanie stabilizatra do karoseri (4 śruby klucz 13) i mocowanie stabilizatora do wahacza (jedna nakrętka na stronę klucz 19) i wyciagam stabilizator. następnie odkręcam zabezpieczenie swoznia wahacza (jedna śruba z nakrętka klucz 17) potem odkręcam śrube mocujaca wahacz do budy (klucz 17 jak mnie pamięć nie myli) wyciagam obie w/w śruby i wahacz powinien już sam wyjść jeśli nie to trzeba go troszkę szarpnac a swozen trzeba czasem wybić ja to robię widełkami do swozni kulistych. Składanie analogicznie