Strona 15 z 22
Re: Szmydziu's AFH - smoked front, str. 11
: 21 mar 2013, 18:23
autor: PublicEnemy
będziesz zakładał ten gładki zderzak na przód co miałeś?
Re: Szmydziu's AFH - smoked front, str. 11
: 21 mar 2013, 18:29
autor: szmydziu
[quote="PublicEnemy"]będziesz zakładał ten gładki zderzak na przód co miałeś?[/quote]
W kwietniu mam dorwać kompresor - więc będę podejmował próby malowania; właśnie na zderzaku.
A jak nie będzie mi szło to chyba dopiero w momencie, gdy całe auto będę lakierował.
Re: Szmydziu's AFH - smoked front, str. 11
: 21 mar 2013, 18:55
autor: pakokula
oby ci szło... wiesz ze będziesz miał trochę zleceń
Re: Szmydziu's AFH - nierówna walka z kołem, str. 11
: 25 mar 2013, 21:13
autor: szmydziu
Walka z kołem, co by upchać na tyłach 8,5 calowe RM'y trwa.
Efekt to ukręcona jedna śruba od belki. Będziem rozwiercać i mordować się z hooystwem.
Jutro do tokarza jedzie tarczo-piasta i czop piasty.
Plan jest taki, żeby zebrać 2 mm z piasty oraz 0,75 (w porywach 1) mm z "góry" czopu piasty, co da ładny negatyw.
Jak będzie za mało do planowania pójdą rotory, żeby zebrać około 1 mm.
Ponadto ruda się zagościła dość mocno i trzeba z nią walczyć.
Jutro będę odświeżał belkę i tylną część podłogi Polo.
Re: Szmydziu's AFH - nierówna walka z kołem, str. 11
: 25 mar 2013, 23:18
autor: qK.
Ehh skąd ja to znam... Kiedy by sie człowiek nie brał za większe ingerowanie w "rozbiórke" auta to zawsze w takich sytuacjach musi sie jakaś śruba ujebać, no nie ma mocnych...trzymam kciuki bo nie lada wyzwanie

Re: Szmydziu's AFH - nierówna walka z kołem, str. 11
: 25 mar 2013, 23:28
autor: inco
Szmydziu troszkę mało chcesz zbierać na moje oko hmm
Re: Szmydziu's AFH - nierówna walka z kołem, str. 11
: 25 mar 2013, 23:29
autor: szmydziu
Czekaj, praca rwe ... wyliczenia robię właśnie i po raz pierwszy w życiu żałuję, że miałem 2 z matmy
Przyjdzie jeszcze flansza pod czop, bo inaczej nie ogarnie

Re: Szmydziu's AFH - nierówna walka z kołem, str. 11
: 26 mar 2013, 5:29
autor: inco
[quote="szmydziu"]po raz pierwszy w życiu żałuję, że miałem 2 z matmy[/quote]
mam tak samo jak Ty:D ale w praktyce wychodzi całkiem nieźle

Re: Szmydziu's AFH - nierówna walka z kołem, str. 11
: 26 mar 2013, 13:19
autor: szmydziu
No więc tak; nie wiem czy dobrze liczę, dlatego jeśli jest ktoś bardziej kumaty z matmy to proszę o pomoc.
Chodzi mi o uzyskanie negatywu około 3 stopni, czyli górny rant felgi powinien być przesunięty w pionowej płaszczyźnie wobec dolnego o około 20mm.
Średnica felgi : 381 mm.
Jeśli na 381 mm przesunięcie ma wynosić 20 mm,
to na 120 mm (to jest wysokość flanszy pod czop piasty) - uskok grubości powinien wynosić ~6mm.
Czyli camber plate powinien mieć z jednej strony grubość np. 1 mm (góra) , a z drugiej strony na dole 7mm, by odchylić koło od pionu.
Jak to widzicie ?
Re: Szmydziu's AFH - nierówna walka z kołem, str. 11
: 26 mar 2013, 13:33
autor: inco
Z doświadczenia wynika, że ok - dokładnymi obliczeniami niech zajmą się miszcze
weź pod uwagę 3 + negat belki około 1,5

Re: Szmydziu's AFH - nierówna walka z kołem, str. 11
: 26 mar 2013, 14:29
autor: szmydziu
[quote="inco"]weź pod uwagę 3 + negat belki około 1,5

[/quote]
A i widzisz ...
... nie wiem czemu uczepiło się mnie, że belkę mam na 0.
To już wszystko jasne

Przy najbliższej okazji Ci podrzucę :piwo: - poznaj moje chamskie serce

Re: Szmydziu's AFH - nierówna walka z kołem, str. 11
: 26 mar 2013, 14:37
autor: pakokula
szmydziu najpóźniej w piątek podjadę obczaimy co i jak

no i po świętach składamy twojego drutexa

Re: Szmydziu's AFH - nierówna walka z kołem, str. 11
: 26 mar 2013, 14:55
autor: inco
czym niżej tym "gorze"

sam nie pije, ale toast wzniosę za udane prace.
Do 4,5 spoko można walić jak tylko uda się zbieżność ogarnąć. Ja obecnie mam około 3,5 stopnia i koła mniej zbieżne niż "seria" z opuszczoną dupą na gwincie na jakieś -7/8
Re: Szmydziu's AFH - nierówna walka z kołem, str. 11
: 27 mar 2013, 12:27
autor: szmydziu
Małymi krokami ...
Przyszedł nowy prezent dla Polo:
Wczoraj wyczyściłem z rdzawego nalotu i pomalowałem belkę tylną:

Re: Szmydziu's AFH - nierówna walka z kołem, str. 11
: 29 mar 2013, 18:21
autor: szmydziu
Walka zakończona, ale cyckuff nie urywa.
Graty wróciły od tokarza; tarcze zabielone wyglądają jak nowe.
Wymieniłem na nowe śruby mocujące czop piasty do belki oraz czujnik abs'u od str. kierowcy, bo stary się poddał przy demontażu.
Tak było :
Tak jest teraz -zdecydowanie lepiej, ale ... No właśnie ALE. Ten sezon da się jeździć. (Foto robione jak auto jeszcze na lewarku)
Jeszcze będę zaklepywał ranty w nadkolach, to może uda się zejść w dół, bo póki co tył muszę podnieść o kolejne 12-15 mm.
A to już da jakieś 30 mm w górę - toż to cios w środek serca. Choć pewnie w przyszłym sezonie wpadną ranty 2", zamiast 2,5.
It's so f*ckin' sad, sad, sad
