Strona 2 z 18

Re: Zegary

: 01 cze 2009, 22:51
autor: czaja
I to jest właśnie potęga internetu. Co tysiąc głów to nie jedna :bow:

[quote=""turzol""]Wystarczy zdemontować ramkę okalającą zegary[/quote]
Mówisz o tych czterech śrubach, dwie na górze i dwie na dole:
Obrazek

Czy ciężko będzie dostać się do tych dolnych śrubek?? Bo wygląda jakby były pod kierownicą.

Re: Zegary

: 01 cze 2009, 22:55
autor: turzol
No tak, pominąłem jeden etap - zanim zdemontujesz ramkę, musisz zdjąć plastikową osłonę stacyjki, wtedy to dostaniesz się do tych bocznych torxów

Re: Zegary

: 01 cze 2009, 23:06
autor: czaja
To jeszcze zapytam jak zdjąć osłonę stacyjki? Czy to jakoś mocno skomplikowane??

Re: Zegary

: 02 cze 2009, 1:27
autor: ajuztam
to tylko dwie sruby, te od dolu oslony.

Re: Zegary

: 02 cze 2009, 22:04
autor: czaja
I po zawodach. Wszystko wymienione i skręcone. turzol WIELKIE DZIĘKI za opis wymiany. Bez tego jak pisałem wyżej, rozebrałbym pół samochodu :) Wyjęcie zegarów okazało się prościutkie, bez kombinowania. W moim przypadku wyszły przez szczelinę w kierownicy.
Ależ jestem zadowolony, nawet nie wiecie. Wszystko działa jak należy, dosłownie wszystko. Brzęczyk działa, wskaźnik temperatury cieczy, no i kontrolki od ABS i układu hamulcowego :)
A najgorsze w tym wszystkim jest to że licznik był "kombinowany" pod sprzedaż. Ale nie przebieg, tylko kontrolki itp. Ech... wszędzie oszuści.

Jeszcze raz dzięki.

Re: Zegary

: 03 cze 2009, 12:18
autor: Goozik
[quote=""Aoox""]czaja454 przyjedź na zlot do Ślesina to Ci za darmo taką usługę wykonam[/quote]

ja tyz chyba sie pisze na taka aukcje jak mozna ;)

wymiana zegarow

: 12 cze 2009, 9:38
autor: Anonymous
witam mam takie pytanko bo juz mi sie znudzily moje zegary
mam takie http://img520.imageshack.us/img520/7176/649763027.jpg
a chce zmienic na takie http://img520.imageshack.us/img520/1165/646680377.jpg
i tu moje pytanie czy duzo bedzie zabawy przy tym ? jakies przerobki grubsze ?

Re: wymiana zegarow

: 12 cze 2009, 9:41
autor: paffcio
marcc_Jr
bylo juz wiele razy poruszane na forum, trzeba przerabiać kostke, a dokladniej kable, nie wiem co i jak, ale jest troszke lutowania.
Slyszalem tez ze są jakies przejsciowki, nie wiem czy ktos na forum tego nie robił...

Re: wymiana zegarow

: 12 cze 2009, 9:53
autor: kolo
[quote=""Paffcio""]bylo juz wiele razy poruszane na forum,[/quote]

milion 500 2 dziewięcet raz było. Jeżeli te 2 zegary są z wersji po lifcie to ciężko będzie. Najlepiej podejdzie z Mk IV.

Re: wymiana zegarow

: 12 cze 2009, 10:10
autor: tajpej
trzeba też zmieniać pływak w baku oraz czujnik od oleju bo będzie świecić :grin:

Re: wymiana zegarow

: 14 cze 2009, 21:43
autor: kaczor4011
[quote=""tajpej""]trzeba też zmieniać pływak [/quote]
mozliwe ze wystarczy wygiecie plywaka w druga strone ( w golfie 3 tak sie robilo, mysle ze w polo bedzie tak samo)

marcc_Jr
pomysl nad zmiana podswietlenia na UV a nie poznasz swoich zegarów
tak wygladaly zegary od golfa 3(czyli to samo co w polo) po moich przeróbkach(dodatkowo zmienione polozenie wskazowek) :D, zegarki mialem zamontowane w golfie 2
Obrazek
Obrazek

Re: Zegary

: 17 cze 2009, 23:02
autor: paw150
A słyszałem ze do polo 6N pasują zegary od Golfa IV czy to prawda ?? Jeżeli tak to do jakiej wersji pasują, chodzi mi czy przed liftem czy po lifcie ?? I co trzeba przerabić aby działały prawidłowo ??

Re: Zegary

: 18 cze 2009, 19:17
autor: tajpej
[quote=""paw150""]A słyszałem ze do polo 6N pasują zegary od Golfa IV czy to prawda ??[/quote]
zobacz tutaj viewtopic.php?f=13&t=4514&start=15 lub odezwij się na PW to ci wyjaśnię

Re: Zegary

: 21 cze 2009, 11:54
autor: gosik
moze ktos wie albo komus sie chce zerknac jaki numer ma pompa paliwa pod zegary po lifcie
u mnie jakis baran wsadzil pompe sprzed liftu i odwrotnie pokazuje

Re: Zegary

: 21 cze 2009, 12:00
autor: czaja
Prawdopodobnie będzie to:
1H0 919 651 N lub 1H0 919 651 P
ale dla pewności niech ktoś jezcze sprawdzi :)