Strona 13 z 16
Re: [6n] Primo
: 01 lis 2014, 14:37
autor: Primo
Nakrętki są aluminiowe w oryginale wiec w tym wypadku odpada smar miedziany. Może wystąpić korozja na połączeniu nakrętka-gwintowany korpus. Wiec polecam grafitowy widać go na zdjęciu, ma dużą odporność na wypłukiwanie przez wodą i wodę z solą. Smar miedziany to jedynie na górne połączenie przy poduszkach amortyzatora żeby się gwint nie zapiekł.
Do mycia polecam albo Tenzi Truck albo bardziej dostępny K2 AKRA, coś mocnego.
Gwint był o tyle dla mnie okazją że miał od razu dobre oryginalne poduszki zawieszenia, które się u mnie wybiły jakiś czas temu.
Re: [6n] Primo
: 01 lis 2014, 15:26
autor: przemo92
To fajnie. Teraz tylko czekać aż fanty wskoczą na auto

Powodzenia w modach!
Re: [6n] Primo
: 02 lis 2014, 20:12
autor: Bączek1994
Mam pytanko z czego swapowałeś tarcze na tył?

sam myślę teraz o tym i szukam informacji;) dużo roboty?
Re: [6n] Primo
: 02 lis 2014, 21:46
autor: Primo
Re: [6n] Primo
: 03 sty 2015, 0:28
autor: Primo
Re: [6n] Primo
: 03 sty 2015, 10:22
autor: przemo92
Ładnie oponka leży, jest git

mogę prosić o parametry felgi i rozmiar opony?
Re: [6n] Primo
: 03 sty 2015, 20:22
autor: Primo
przemo92
Felga Nothelle Classic N 16x7j et40
Opona Nankang 165/40/16
Szczerze powiem że myślałem że opona wizualnie będzie miała mniejszy profil ale może po prostu naoglądałem się zbyt dużo chorych naciągów

.
Re: [6n] Primo
: 03 sty 2015, 23:31
autor: Prz
Czysto i schludnie, spoko felgi, też miałem kiedyś na nie parcie, ale nie mogłem znaleźć.
Re: [6n] Primo
: 21 sty 2015, 22:31
autor: Czaman
Podziwiam ile pracy włożone zostało w to autko, naprawdę super :good: ! Tylko pozazdrościć

.
Spora motywacja do rozpoczęcia prac nad swoim. A tak z ciekawości, poprzednia felga będzie na sprzedaż ?

Re: [6n] Primo
: 22 sty 2015, 21:50
autor: Primo
Czaman
Dzięki.
Co do felg raczej tak, będą na sprzedaż. Jak coś to pisz na pw, może się jakoś dogadamy jeśli jesteś zainteresowany.
Kolejne zdjęcia z cyklu stare vs nowe. Tym razem przednie zawieszenie.


Wahacze i sanki wypiaskowane i pomalowane proszkowo, nabite tuleje poliuretanowe, i oczywiście nowe śruby z aso. Za niedługo jeszcze dojdzie spinka wahaczy bo stabilizator tu się nie zmieści.
Maglownica w super stanie zapożyczona z Polo 6n2 ze wszystkimi przewodami i zbiorniczkiem (przewody z 6n często gniją i ciężko o takowe w super stanie). Drążki przełożone ze starej maglownicy po odnowieniu, końcówki drążków nowe.
tutaj porównanie drążków od Polo 6n w pierwszych latach produkcji i z Polo 6n późniejszych i 6n2. Różnica jest znaczna no i wiadomo końcówki też są różne.

Re: [6n] Primo
: 23 sty 2015, 14:38
autor: Czaman
Jak coś to pisz na pw, może się jakoś dogadamy jeśli jesteś zainteresowany.
Z tym może być problem, jestem nowy na forum i nie mogę jeszcze wysyłać pw :blush2: , a felgę bym kupił chętnie.
Jakbyś mógł napisać do mnie na maila byłbym wdzięczny. Co do komory silnika to może coś w ten deseń :
http://s963.photobucket.com/user/harris ... 1.jpg.html ?
Oczywiście pod kolor nadwozia dopasować te elementy, które u niego są niebieskie.
Re: [6n] Primo
: 24 sty 2015, 22:03
autor: Grzegorz.
Dobra robota z przednim zawieszeniem. :cool2:
Re: [6n] Primo
: 11 lut 2015, 21:09
autor: Anonymous
piaskowales i malowanie proszkowe ? sanki i wahacze
Re: [6n] Primo
: 11 lut 2015, 22:56
autor: tomcho666
[quote="Primo"]Wahacze i sanki wypiaskowane i pomalowane proszkowo[/quote]
:acute:
Re: [6n] Primo
: 12 lut 2015, 9:25
autor: Primo
marcc_Jr tak jak zacytował
tomcho666
W związku ze zdjęciem starych felg z samochodu podkusiło mnie aby przymierzyć docelowe setup. Z powodu braku błotników na przodzie, przymierzyłem tylko z tyłu.
Felga tak jak wcześniej pisałem ma parametry 16x7j et40 do tego adaptery zmieniające rozstaw z 4x100 na 5x112 o grubości z tyłu 20mm. Cieńszych się nie dało zrobić ze względu na wysokość centrowania w piastach pod tarcze z 6n2. Można by było urwać jeszcze ze ~2mm na adapterze jakby zdjąć dekielek osłaniający śrubę centralną, ale stwierdziłem że wole z osłoną. Po przymiarce jednak się waham czy nie przetoczyć te 2mm bo tak ok. o tyle rant felgi wystaje.



Oceńcie sami, ale jak dla mnie wyszło lepiej niż sądziłem

Odległość rantu od błotnika na grubość 3 palców.