Strona 12 z 15
Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!
: 18 wrz 2011, 18:26
autor: Anonymous
limpek
pięknie :piwo: daj znać jak po przeglądzie :crazy:
c2 w poler? budę też przydałoby się odświeżyć i będzie rwać :assasin: :oki:
Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!
: 19 wrz 2011, 12:16
autor: limpek
no i problem...
W aucie nie chce się ustawić geometria, na lewym kole jest -1,32 st na prawym -2,36. Regulacja się skończyła i jestem w kropce... Po pierwsze nie wiem czemu jest krzywo, po drugie czemu wartości się nie mieszczą w zadanych. Czy górne mocowanie ma jakiś znacznik??? np.: którą stroną do przodu??? bo ja poskładałem to jak weszło. Zamieniłem wg zaleceń dolne sworznie prawy z lewym i powinno hulać :commando: a tu dupa...
Kolejna sprawa to to że pompa hamulcowa nie cofa płynu, ale jest to spowodowane tym że nawet jak pedał jest w górze to pompa jest lekko wciśnięta... jest gdzieś w okolicy pedału jakaś regulacja??? żeby cofnąć pedał??
Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!
: 19 wrz 2011, 12:28
autor: dumle
[quote="limpek"]jest gdzieś w okolicy pedału jakaś regulacja??? żeby cofnąć pedał??[/quote]
jest taki śmieszny terkoczący czujnik który się ustawia ręcznie i on może blokować całkowite cofnięcie pedału - znajdziesz go bez problemu

i czemu masz tylne zaciski na sztywnych przewodach? przecież to makabra podczas zmiany łożysk czy tarcz bo trzeba wszystko wypinać?
Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!
: 19 wrz 2011, 12:39
autor: Toto
[quote="limpek"]no i problem...
W aucie nie chce się ustawić geometria, na lewym kole jest -1,32 st na prawym -2,36. Regulacja się skończyła i jestem w kropce... Po pierwsze nie wiem czemu jest krzywo, po drugie czemu wartości się nie mieszczą w zadanych. Czy górne mocowanie ma jakiś znacznik??? np.: którą stroną do przodu??? bo ja poskładałem to jak weszło. Zamieniłem wg zaleceń dolne sworznie prawy z lewym i powinno hulać :commando: a tu dupa...
[/quote]
jak ja byłem u siebie ustawiać geometrię, to koleś którymi to robił powiedział, że dystanse na kołach mogą sprawiać, że kąty pochylenia będą na pomiarach większe niż w rzeczywistości czy jakoś tak

nie wiem czy to prawda, ale koleś sam jeździ Golfem 2 na dosyć wielkiej glebie więc co nieco o obniżonych autach wie, ale jak jest na prawdę...

Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!
: 19 wrz 2011, 13:14
autor: limpek
szczerze powiedziawszy nie wiedziałem że powinny być elastyczne. Zobaczyłem je przy belce z allegro dopiero ze 2-3 dni temu... Ale miedź jest dość miękka więc nie będzie problemu. :butcher: No to z regulacją sprawa się wyjaśniła... Jeszcze zostały kąty. Czy ktoś wie czy w 6n2 górne mocowanie jest symetryczne czy w zależności od obrotu jest inny kont wyprzedzenia zwrotnicy... Jak już nic nie zostanie to pójdzie chyba pilnik w ruch i poszerzenie dziury odpowiedzialnej za regulację pochylenia
Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!
: 19 wrz 2011, 22:08
autor: krzyDOLAR
przekonałem się do zielonego, jest śliczne.
Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!
: 21 wrz 2011, 20:07
autor: limpek
All DONE!!!!
Heble wyregulowane. Klocki się układają. Wszystko działa

Auto hamuje tak że się wisi na pasach... Ręczny zatrzymuje w miejscu moje tylne 205tki na suchym asfalcie, i auto jeździ jak po sznurku na gwincie :jester: Usunałem wszystkie drobne usterki elektryczne i mechaniczne na które nigdy nie miałem czasu ponaprawiać i teraz autko cieszy sprawnością :piwo:
Co do niecofającego się płynu... no to wina tego pipka, którego trzeba wykręcić przyciąć o 5-6mm i wkręcić spowrotem do końca :crazy: I od tego momentu pompa pracuje prawidłowo. Cofa płyn i pedął się zrobił odpowiednio miekki

Efekt pod noga jest taki że pedał w polowie ugięcia stawia opór, do tej pory jest bardzo dobra modulacja, po wciśnięciu go mocniej jest ryraźny skok siły hamowania. Auto dosłownie staje dęba :butcher: Będzie trzeba się pilnować w zimie

Do przyszłych wakacji projekt raczej nie posunie się na przód oprócz pewnie jakis tam pierdółek. Ale w kolejne wakacje będę atakował temat wyglądu... I mam pomysł na polo 6n2 USA... Ale na razie trzeba zbierać kase.
Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!
: 23 wrz 2011, 22:45
autor: limpek
Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!
: 23 wrz 2011, 23:06
autor: Anonymous
a jak przegląd?
Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!
: 23 wrz 2011, 23:16
autor: limpek
Przeszedł śpiewająco na 6+
Szykuje się mała przebudowa karoserii :piwo:
Na razie zasilam się w części :jester:
Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!
: 04 lip 2012, 18:54
autor: limpek
No to tak jak obiecywałem w te wakacje jedziemy z blacharką
Oto zdjęcia z pierwszego dnia prac rozbiórkowych :butcher:
Do roboty:
- Wymiana na zdrowy każdy ruszony kiedyś element
- Wymiana poszycia dachu na zawierający elektryczny szyberdach
- Klamki Audi
- Klapa ze znaczkiem z golfa VI
- Zaklepanie nadkoli
- Wygładzenie pod lampami
- Czarne słupki
- Czarny dach
- Czarne ramki drzwi od wewnętrznej strony (jak w audi lub passacie)
- Dodatkowo w folia błyszcząca karbonowa na listwy dachowe, hokej, i mocowania lusterek

Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!
: 04 lip 2012, 20:50
autor: TOFIK_6n2
No to z grubej rury widze !
Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!
: 04 lip 2012, 20:52
autor: paffcio
klamki z audi bym odpuscił, to bylo modne x lat temu, a klapa tylna to raczej z mk5

Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!
: 04 lip 2012, 22:37
autor: ThundeR
[quote="Paffcio"]klamki z audi bym odpuscił, to bylo modne x lat temu, a klapa tylna to raczej z mk5

[/quote]
pewno znaczek z niej będzie wkładał do klapy z 6N2
Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!
: 04 lip 2012, 22:37
autor: limpek
modne nie modne... mi się podoba
a klapa mk5

błąd w druku

będzie wspawywane całe mocowanie i zaspawana zostanie ta paskudna klamka na klapie... śmieszne jest to że znaczki średnicą są identyczne :-D