Strona 12 z 14

Re: [ALL] Pytania o obniżenie

: 09 sty 2013, 21:28
autor: pakokula
obniżysz 40-60 a pozniej pupisz gwint bo stwierdzisz ze mało :P ja zaryzykowałem kupiłem gwint najpierw ile koło pozwoliło a jak uda mi sie zmienic koło przed sezonem to idzie jeszcze niżej. wiec zatanow sie

Re: [ALL] Pytania o obniżenie

: 10 sty 2013, 7:24
autor: klocek
wiem ze gleba wciąga i mnie tez by wciagnela, niestety ja nie wyjade na droge jak za badzo obnize. 60 to maks

Re: [ALL] Pytania o obniżenie

: 10 sty 2013, 10:47
autor: pakokula
[quote="klocek"]wiem ze gleba wciąga i mnie tez by wciagnela, niestety ja nie wyjade na droge jak za badzo obnize. 60 to maks[/quote]

tez to miałem :P jakoś jeżdżę i nawet podołałem z wjazdem do garazu wiec nie pitol i bierz gwincior

Re: [ALL] Pytania o obniżenie

: 10 sty 2013, 11:16
autor: Marcinek
-60 to jest nic. Tyle powiem w tym temacie

Re: [ALL] Pytania o obniżenie

: 16 mar 2013, 19:27
autor: bartek16233
Witam!
Czytając posty, chciał bym dowiedzieć się jaki kit zastosować do 6n-ki :)
Zależy mi na tym, aby auto miło siadło i nie tarło z pełnym stanem, było dość twarde, dobrze się prowadziło i co również jest ważne można było "gdziekolwiek" wjechać :)
Twardość- aby było miększe niż gwint.
Wysokość- zastanawiam się między -60/-40, -40/-40 + talerzyk obniżający przód, bądź po prostu -40/-40. Do tego oczywiście rozpórka górna.
Jakie(firma i obniżenie) zastosować sprężyny, jakie amorki i jakiej wielkości fele z oponkami, aby zestaw sprostał moim oczekiwaniom?

Dziękuję i pozdrawiam :)

Re: [ALL] Pytania o obniżenie

: 16 mar 2013, 20:14
autor: barmaz91
zalezy jaki masz budzet zacznijmy od tego

Re: [ALL] Pytania o obniżenie

: 16 mar 2013, 20:32
autor: Czołg GT
Tylko gwint na kit szkoda kasy, trochę poczekać i odłożyć floty od dobrej reki z rynku wtórnego nawet ale zawsze gwint.
Sam zaczynałem od kit ale to ze względu słabej dostępności do polo 86c2f.

Re: [ALL] Pytania o obniżenie

: 16 mar 2013, 20:37
autor: barmaz91
zrobic gwint na przod uderz do memli jak nie masz mozliwosci bo chlopak fajnie ogarnia tyl kup z 6n ja tak mam i jest ok

Re: [ALL] Pytania o obniżenie

: 16 mar 2013, 20:43
autor: Czołg GT
Mam gwint już dawno przód robiony tył gotowy :grin:
W temacie pajęczyny mam i lenia, grube zaległości, polo stoi nie ruszane z rok chyba w garage.

Re: [ALL] Pytania o obniżenie

: 16 mar 2013, 22:51
autor: bartek16233
Do gwintu pasuje mieć komplet rozpórek, gdyż buda się rozłazi, wiele jest informacji i pogłosek o strzelających szybach, świszczących uszczelkach itd. Na ogarnięcie zawieszenia chciał bym przeznaczyć >1400 zł. Gwint może później, może nawet Air;) Myślę o zmianie pracy także się zobaczy. W tej chwili proszę o polecenie jakiegoś dobrego zestawu kitu i zgranie go z kołem:) Dzięki za pomoc chłopaki, przypominam, że to 6n :)

Re: [ALL] Pytania o obniżenie

: 27 mar 2013, 17:33
autor: klocek
Szybkie i krotkie pytanie
opony 185/55 r14
et38
6.5J
Jak zaloze sprezyny na ori amory -40mm bedzie dobrze? Jak tak to odrazu kupuje sprezyny

Re: [ALL] Pytania o obniżenie

: 26 wrz 2013, 14:15
autor: Kamil93
[quote="klocek"]Szybkie i krotkie pytanie
opony 185/55 r14
et38
6.5J
Jak zaloze sprezyny na ori amory -40mm bedzie dobrze? Jak tak to odrazu kupuje sprezyny[/quote]


O to samo chciałbym zapytać. Seryjne amory i sprężyny powiedzmy eibach pro kit.

Czy na feldze o parametrach 15x6 et45 mogę obniżyć o 40mm z oponą 175/55/R15? Bez żadnego obcierania

Re: [ALL] Pytania o obniżenie

: 26 wrz 2013, 23:06
autor: JuStIcE
[quote="bartek16233"]Zależy mi na tym, aby auto miło siadło[/quote]
To tylko gwint, ale napisz, jakie masz koło i oponę.
[quote="bartek16233"] i nie tarło z pełnym stanem[/quote]
U mnie nie trze ba gwincie a to dlatego, że mam twarde odboje. Auto posadzone o jakieś 14 cm :P
[quote="bartek16233"] było dość twarde, dobrze się prowadziło[/quote]
TA Technix? MTS? Jak ma być twardo, to bierz tych producentów, bo są najtańsi.
[quote="bartek16233"]można było "gdziekolwiek" wjechać :)[/quote]
Wierz mi albo i nie, moje auto wjeżdża w miejsca, w które sporo osób na kicie boi się wjechać.
[quote="bartek16233"]Twardość- aby było miększe niż gwint.[/quote]
Yyy, to seria? Gwint z reguły jest miękkszy niż kity.
[quote="bartek16233"]Wysokość- zastanawiam się między -60/-40, -40/-40 + talerzyk obniżający przód,[/quote]
O takich wynalazkach nie słyszałem. Z tyłu jak najbardziej, ale z przodu nie.
[quote="bartek16233"]Jakie(firma i obniżenie) zastosować sprężyny, jakie amorki i jakiej wielkości fele z oponkami, aby zestaw sprostał moim oczekiwaniom?[/quote]
No to sprecyzuj jeszcze budżet na koło, bo od tego sporo zależy. Mając 1.4k na zawias nie baw się w kity, tylko kupuj to: http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 31745.html
Do tego rozpórka i będzie ok. Pamiętaj tylko o twardych odbojach gumowych, przede wszystkim na tył.

[quote="klocek"]Szybkie i krotkie pytanie
opony 185/55 r14
et38
6.5J
Jak zaloze sprezyny na ori amory -40mm bedzie dobrze? Jak tak to odrazu kupuje sprezyny
[/quote]

Zaopatrz się w twarde odboje, bo jak wsadzisz komplet pasażerów, będzie kiepsko.
Kamil93

Eibach ma obniżenie o 30mm, więc spokojnie :)

Re: [ALL] Pytania o obniżenie

: 08 gru 2013, 23:09
autor: Dave.
Co sądzicie o gwincie TA-Tech?

Re: [ALL] Pytania o obniżenie

: 09 gru 2013, 9:41
autor: mavq
[quote="street_polo"]Co sądzicie o gwincie TA-Tech?[/quote]


Jeździłem kolegi Golfem II GTi i on miał to gewinde tam. Czułem się jak piłeczka ping pongowa w środku, strasznie sztywno jest, ale za te pieniądze nie kupisz nic lepszego NOWEGO. Da się jeździć, ale trzeba się przyzwyczaić. :vinsent: