[ALL] Pytania o obniżenie

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
pakokula
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 498
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:38
Lokalizacja: FG...

Post autor: pakokula »

obniżysz 40-60 a pozniej pupisz gwint bo stwierdzisz ze mało :P ja zaryzykowałem kupiłem gwint najpierw ile koło pozwoliło a jak uda mi sie zmienic koło przed sezonem to idzie jeszcze niżej. wiec zatanow sie
MOJA ZIELONA ŻABCIA
MOJE ZŁOTKO

----------------------------------------------------
Awatar użytkownika
klocek
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 400
Rejestracja: 10 lip 2012, 17:37
Lokalizacja: Hrubieszow

Post autor: klocek »

wiem ze gleba wciąga i mnie tez by wciagnela, niestety ja nie wyjade na droge jak za badzo obnize. 60 to maks
Awatar użytkownika
pakokula
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 498
Rejestracja: 15 lis 2008, 9:38
Lokalizacja: FG...

Post autor: pakokula »

[quote=""klocek""]wiem ze gleba wciąga i mnie tez by wciagnela, niestety ja nie wyjade na droge jak za badzo obnize. 60 to maks[/quote]

tez to miałem :P jakoś jeżdżę i nawet podołałem z wjazdem do garazu wiec nie pitol i bierz gwincior
MOJA ZIELONA ŻABCIA
MOJE ZŁOTKO

----------------------------------------------------
Awatar użytkownika
Marcinek
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1104
Rejestracja: 13 sie 2011, 8:00
Lokalizacja: Malbork [GMB]

Post autor: Marcinek »

-60 to jest nic. Tyle powiem w tym temacie
b
bartek16233
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 10 mar 2013, 10:41

Post autor: bartek16233 »

Witam!
Czytając posty, chciał bym dowiedzieć się jaki kit zastosować do 6n-ki :)
Zależy mi na tym, aby auto miło siadło i nie tarło z pełnym stanem, było dość twarde, dobrze się prowadziło i co również jest ważne można było "gdziekolwiek" wjechać :)
Twardość- aby było miększe niż gwint.
Wysokość- zastanawiam się między -60/-40, -40/-40 + talerzyk obniżający przód, bądź po prostu -40/-40. Do tego oczywiście rozpórka górna.
Jakie(firma i obniżenie) zastosować sprężyny, jakie amorki i jakiej wielkości fele z oponkami, aby zestaw sprostał moim oczekiwaniom?

Dziękuję i pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

zalezy jaki masz budzet zacznijmy od tego
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Tylko gwint na kit szkoda kasy, trochę poczekać i odłożyć floty od dobrej reki z rynku wtórnego nawet ale zawsze gwint.
Sam zaczynałem od kit ale to ze względu słabej dostępności do polo 86c2f.
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
barmaz91
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 3805
Rejestracja: 13 kwie 2009, 19:56
Lokalizacja: Sandomierz

Post autor: barmaz91 »

zrobic gwint na przod uderz do memli jak nie masz mozliwosci bo chlopak fajnie ogarnia tyl kup z 6n ja tak mam i jest ok
Moje POLO 86c2f OEM+ http://vwpoloklub.pl/forum/viewtopic.php?f=76&t=30319&start=0

Jaguar daily http://vwpoloklub.pl/forum/index.php/topic,67281.0.html



Ślesin 2012, Ślesin 2013, Ślesin 2014, Topornia 2014, Ślesin 2015, Ślesin 2016....
Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

Mam gwint już dawno przód robiony tył gotowy :grin:
W temacie pajęczyny mam i lenia, grube zaległości, polo stoi nie ruszane z rok chyba w garage.
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
b
bartek16233
Newbie
Newbie
Posty: 2
Rejestracja: 10 mar 2013, 10:41

Post autor: bartek16233 »

Do gwintu pasuje mieć komplet rozpórek, gdyż buda się rozłazi, wiele jest informacji i pogłosek o strzelających szybach, świszczących uszczelkach itd. Na ogarnięcie zawieszenia chciał bym przeznaczyć >1400 zł. Gwint może później, może nawet Air;) Myślę o zmianie pracy także się zobaczy. W tej chwili proszę o polecenie jakiegoś dobrego zestawu kitu i zgranie go z kołem:) Dzięki za pomoc chłopaki, przypominam, że to 6n :)
Awatar użytkownika
klocek
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 400
Rejestracja: 10 lip 2012, 17:37
Lokalizacja: Hrubieszow

Post autor: klocek »

Szybkie i krotkie pytanie
opony 185/55 r14
et38
6.5J
Jak zaloze sprezyny na ori amory -40mm bedzie dobrze? Jak tak to odrazu kupuje sprezyny
K
Kamil93
Newbie
Newbie
Posty: 13
Rejestracja: 24 wrz 2013, 16:04

Post autor: Kamil93 »

[quote=""klocek""]Szybkie i krotkie pytanie
opony 185/55 r14
et38
6.5J
Jak zaloze sprezyny na ori amory -40mm bedzie dobrze? Jak tak to odrazu kupuje sprezyny[/quote]


O to samo chciałbym zapytać. Seryjne amory i sprężyny powiedzmy eibach pro kit.

Czy na feldze o parametrach 15x6 et45 mogę obniżyć o 40mm z oponą 175/55/R15? Bez żadnego obcierania
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

[quote=""bartek16233""]Zależy mi na tym, aby auto miło siadło[/quote]
To tylko gwint, ale napisz, jakie masz koło i oponę.
[quote=""bartek16233""] i nie tarło z pełnym stanem[/quote]
U mnie nie trze ba gwincie a to dlatego, że mam twarde odboje. Auto posadzone o jakieś 14 cm :P
[quote=""bartek16233""] było dość twarde, dobrze się prowadziło[/quote]
TA Technix? MTS? Jak ma być twardo, to bierz tych producentów, bo są najtańsi.
[quote=""bartek16233""]można było "gdziekolwiek" wjechać :)[/quote]
Wierz mi albo i nie, moje auto wjeżdża w miejsca, w które sporo osób na kicie boi się wjechać.
[quote=""bartek16233""]Twardość- aby było miększe niż gwint.[/quote]
Yyy, to seria? Gwint z reguły jest miękkszy niż kity.
[quote=""bartek16233""]Wysokość- zastanawiam się między -60/-40, -40/-40 + talerzyk obniżający przód,[/quote]
O takich wynalazkach nie słyszałem. Z tyłu jak najbardziej, ale z przodu nie.
[quote=""bartek16233""]Jakie(firma i obniżenie) zastosować sprężyny, jakie amorki i jakiej wielkości fele z oponkami, aby zestaw sprostał moim oczekiwaniom?[/quote]
No to sprecyzuj jeszcze budżet na koło, bo od tego sporo zależy. Mając 1.4k na zawias nie baw się w kity, tylko kupuj to: http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 31745.html
Do tego rozpórka i będzie ok. Pamiętaj tylko o twardych odbojach gumowych, przede wszystkim na tył.

[quote=""klocek""]Szybkie i krotkie pytanie
opony 185/55 r14
et38
6.5J
Jak zaloze sprezyny na ori amory -40mm bedzie dobrze? Jak tak to odrazu kupuje sprezyny
[/quote]

Zaopatrz się w twarde odboje, bo jak wsadzisz komplet pasażerów, będzie kiepsko.
Kamil93

Eibach ma obniżenie o 30mm, więc spokojnie :)
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
Dave.
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 249
Rejestracja: 13 wrz 2012, 14:49
Lokalizacja: Brzozów

Post autor: Dave. »

Co sądzicie o gwincie TA-Tech?
Nie sztuką jest zwrócić na siebie uwagę tonami spojlerów i neonów... sztuką jest zrobić to bez nich.

Obrazek[url=http://www.fotosik.pl/showFullSize.php? ... 9a0f98746b][i
Awatar użytkownika
mavq
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 454
Rejestracja: 19 lis 2010, 17:21
Lokalizacja: TKN

Post autor: mavq »

[quote=""street_polo""]Co sądzicie o gwincie TA-Tech?[/quote]


Jeździłem kolegi Golfem II GTi i on miał to gewinde tam. Czułem się jak piłeczka ping pongowa w środku, strasznie sztywno jest, ale za te pieniądze nie kupisz nic lepszego NOWEGO. Da się jeździć, ale trzeba się przyzwyczaić. :vinsent:
ODPOWIEDZ

Wróć do „pytania dotyczące stylingu”