[quote=""bartek16233""]Zależy mi na tym, aby auto miło siadło[/quote]
To tylko gwint, ale napisz, jakie masz koło i oponę.
[quote=""bartek16233""] i nie tarło z pełnym stanem[/quote]
U mnie nie trze ba gwincie a to dlatego, że mam twarde odboje. Auto posadzone o jakieś 14 cm

[quote=""bartek16233""] było dość twarde, dobrze się prowadziło[/quote]
TA Technix? MTS? Jak ma być twardo, to bierz tych producentów, bo są najtańsi.
[quote=""bartek16233""]można było "gdziekolwiek" wjechać

[/quote]
Wierz mi albo i nie, moje auto wjeżdża w miejsca, w które sporo osób na kicie boi się wjechać.
[quote=""bartek16233""]Twardość- aby było miększe niż gwint.[/quote]
Yyy, to seria? Gwint z reguły jest miękkszy niż kity.
[quote=""bartek16233""]Wysokość- zastanawiam się między -60/-40, -40/-40 + talerzyk obniżający przód,[/quote]
O takich wynalazkach nie słyszałem. Z tyłu jak najbardziej, ale z przodu nie.
[quote=""bartek16233""]Jakie(firma i obniżenie) zastosować sprężyny, jakie amorki i jakiej wielkości fele z oponkami, aby zestaw sprostał moim oczekiwaniom?[/quote]
No to sprecyzuj jeszcze budżet na koło, bo od tego sporo zależy. Mając 1.4k na zawias nie baw się w kity, tylko kupuj to:
http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowan ... 31745.html
Do tego rozpórka i będzie ok. Pamiętaj tylko o twardych odbojach gumowych, przede wszystkim na tył.
[quote=""klocek""]Szybkie i krotkie pytanie
opony 185/55 r14
et38
6.5J
Jak zaloze sprezyny na ori amory -40mm bedzie dobrze? Jak tak to odrazu kupuje sprezyny
[/quote]
Zaopatrz się w twarde odboje, bo jak wsadzisz komplet pasażerów, będzie kiepsko.
Kamil93
Eibach ma obniżenie o 30mm, więc spokojnie
