Strona 12 z 16
Re: [6n] Primo (SWAP+LAKIERNIK) aktual 15.09.12
: 26 lut 2013, 1:19
autor: Kuba
sopro się dzieje ..
Re: [6n] Primo (SWAP+LAKIERNIK) aktual 15.09.12
: 17 sie 2014, 13:17
autor: krzyDOLAR
fajnie że są jeszcze ludzie tacy jak Ty, którzy walczą z 6N

Re: [6n] Primo (SWAP+LAKIERNIK) aktual 15.09.12
: 30 paź 2014, 20:13
autor: Primo
Re: [6n] Primo (SWAP+LAKIERNIK) aktual 15.09.12
: 30 paź 2014, 21:41
autor: krzyDOLAR
prosiłbym o foto komory

Re: [6n] Primo (SWAP+LAKIERNIK) aktual 15.09.12
: 31 paź 2014, 11:13
autor: Primo
krzyDOLAR
Mogę zrobić ale wyśle na pw bo tutaj to wstyd pokazywać (trochę rozgrzebana). Silnik jak tylko się garaż zwolni wylatuje, bo muszę komorę ogarnąć i przy samym silniku podłubać żeby w końcu pracował jak należy. Modów przy silniku nie ma i raczej nie będzie jedynie doprowadzenie do godnego stanu.
Re: [6n] Primo (SWAP+LAKIERNIK) aktual 15.09.12
: 31 paź 2014, 12:08
autor: m911
wszystko fajnie ogarnięte. zastanawiam się dlaczego wsadzasz marne 1,6 a nie coś mocniejszego

Re: [6n] Primo (SWAP+LAKIERNIK) aktual 15.09.12
: 31 paź 2014, 12:14
autor: Szakal
Fajny kolorek

fajnie sie robi
Re: [6n] Primo (SWAP+LAKIERNIK) aktual 15.09.12
: 31 paź 2014, 13:58
autor: Primo
m911
1.6 dla pewności 8v nie 16v

już od 2012r siedzi w komorze i wtedy mi wystarczał, było to wykonane w miarę moich możliwości finansowych, a swap nie wymagał wiele zmian w porównaniu z 1.0 (a i tak został spieprzony). Przy 16v już zaczynają się koszta, swap dużo bardziej skomplikowany włącznie z elektryka, a znaleźć jakiś silnik kompletny w przyzwoitym stanie i cenie to sztuka.
Poza tym przy sporym obniżeniu nie da się w pełni korzystać z tak mocnego silnika jak w gti. Taka jest moja opinia. 1.6 było kompromisem między mocą a kosztami.
Troszkę lepsze foty + komora
krzyDOLAR :?






Kto mi powie czy z tyłu taki negatyw to normalna rzecz? Wiem że naturalnie się robi ale że aż taki.
Z przodu mam jeszcze większy a to dla tego że półosie do skrzynie nie przykręcone chyba.
Re: [6n] Primo (SWAP+LAKIERNIK) aktual 15.09.12
: 31 paź 2014, 16:04
autor: vwmaro
Pod maską jakieś elementy będziesz dawał w biel czy coś innego ?
Re: [6n] Primo (SWAP+LAKIERNIK) aktual 15.09.12
: 31 paź 2014, 17:49
autor: Primo
vwmaro
Generalnie od czasu swapu aż do dzisiaj był prosty plan wszystko w czerń pod maską.
Ale tak patrząc przez silnik na zawieszenie które dopiero co założyłem naszła mnie myśl aby kontynuować motyw barwny Czerwono-Żółty. Do przemyślenia sprawa.
Re: [6n] Primo
: 31 paź 2014, 18:22
autor: Szakal
Piknie jest :oki: i gładki zderzak :oki: miód malina

Re: [6n] Primo
: 31 paź 2014, 19:03
autor: Primo
Re: [6n] Primo
: 01 lis 2014, 6:24
autor: przemo92
Belka elegancka

Ten gwint to ta technix? Podziel się wrażeniami z jazdy na tym gwincie bo będę na wiosnę taki pakował do swojej.
Re: [6n] Primo
: 01 lis 2014, 13:50
autor: Primo
przemo92
Tak to TaT. Niestety nie podzielę się bo auto od czasu założenia nie jest mobilne, i pewnie do wiosny nie będzie. Jeśli chcesz dowiedzieć się co i jak o gwincie co warto i w jakich pieniądzach radze zerknąć na stronę/sklep Mapet Tuning tam wszystkie gwinty są ładnie opisane + i -.
Ja generalnie miałem kupować nówki MTS (wersja budżetowa) bo delikatnie lepiej wykonany od TaT. W tym czasie akurat wyłapałem używkę na "aledrogo" i zauważyłem na zdjęciu wybitą datę produkcji 44 2011 więc według tej daty (czyli 44 tydzień 2011) a kupowałem w drugiej połowie 2012 więc był używany max 1 rok. Gwint był warty swojej ceny a stan wizualny był zaskakująco dobry jak TaT (zwykle są skorodowane mocno nawet po jednym sezonie).
Tutaj foty jak wyglądał po przysłaniu:



Tutaj po wstępnym myciu:

Poszedł następnie do rozkręcenia żeby wszystko sprawdzić, oczyścić, nasmarować i złożyć na gotowo.



Re: [6n] Primo
: 01 lis 2014, 14:03
autor: przemo92
Widzę że naprawdę jest w fajnym stanie. Nie zauważyłem tej daty produkcji, jutro zerknę na swój bo tez niedawno wyrwałem używkę. Nie świeci się tak jak twój ale tez nie jest skorodowany, żadnych wżerów na tłoczysku, amorki ciężko chodzą tylko musze dorobić drugie nakrętki. Gwint smarowałeś smarem grafitowym?? Powiedz czym go myłeś bo widać różnice.