Strona 12 z 14

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 09 maja 2014, 11:29
autor: Filipovic
http://allegro.pl/kompletne-zawieszenie ... 29814.html

Co do zawiasu z ibizy do 6n2, znalazłem komplecik KW i teraz się zastanawiam. Koleszka ma napisane 99-02 więc to są lata ibizy 6k2?

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 09 maja 2014, 11:43
autor: Anonymous
[quote="Filipovic"]http://allegro.pl/kompletne-zawieszenie ... 29814.html

Co do zawiasu z ibizy do 6n2, znalazłem komplecik KW i teraz się zastanawiam. Koleszka ma napisane 99-02 więc to są lata ibizy 6k2?[/quote]
tak

sam bym kupił to ale nie mam wolnej kasy :P

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 09 maja 2014, 11:53
autor: Filipovic
Zawias już jest mój, tam nie próbujcie koleszki przekabacać ! ;D

ps. Wgl. chyba z KW jest o tyle dobrze, że poszczególne elementy można wymieniać tak? Jakieś nakrętki, czy nawet amor jak się już skończy? Ktoś się orientuje? jakaś regeneracja?

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 05 mar 2015, 16:21
autor: Anonymous
http://olx.pl/oferta/polo-6n-zawieszeni ... 5f322271ac

co to jest za firma ,wie ktos po kolorze wychodzi ze h&r , ale zero oznaczen .Szukam czegos komfortego niz beton ta i ten wpadl mi w oko

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 19 mar 2015, 22:58
autor: zxxck
Takie pytanie może troszkę nietypowe :P Jestem szczęśliwym posiadaczem gwintu co prawda jest to tylko TA, ale zależało mi na dużej regulacji :) I teraz tak przód i tył mam obniżony identycznie, jednak przy tym samym obniżeniu przód zachowuje się całkiem fajnie :) Ładnie wybiera nierówności i jest OK. Natomiast tył jest mega beton, czy jest to możliwe, że dzieje się tak ze względu na konstrukcje tylnego zawieszenia(belka) ?? I oprócz kolumny amortyzuje tylko tuleja ? I czy ewentualnie jestem chociaż w niewielkim stopniu to zniwelować ??

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 21 mar 2015, 0:50
autor: Anonymous
sprawdź czy tyl nie leży na odboju
jezeli nie to nic nie zmienisz, najwyraźniej TA już ma taką charakterystykę

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 21 mar 2015, 21:30
autor: zxxck
Problem został rozwiązany :) Rozebrałem całe zawieszenie od nowa i ustawiłem je troszeczkę inaczej. Nad górny talerzyk nachodzący na sprężynę zastosowałem tulejkę a całe zawieszenie opuściłem o grubość tulejki :) Przez co sprężyna ma troszkę większy skok i zrobiło się troszkę lepiej ;)

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 03 kwie 2015, 9:05
autor: Kaczy
Czy istnieje zawieszenie gwintowane, które by pasowało do Polo Variant (6KV5) po FL? Jeśli tak to gdzie szukać i w jakich mniej więcej cenach oscyluje? Czy trzeba by było coś jeszcze wymienić kupując takie zawieszenie?

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 21 kwie 2015, 14:47
autor: adik300i
Mam zawieszenie na ori amortyzartorach ale springach -40, po zalozeniu felg 16" przy jezdzie w 3 osoby tył przyciera przy nierownej drodze, czym utwardzić tył? :scratch:
Slyszałem ze są na to specjalne gumy ktore wkreca sie w sprezyny, jest to bezpieczne czy moze istnieje inna opcja? :)

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 21 kwie 2015, 15:16
autor: Anonymous
adik300i

twarde odboje :)

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 21 kwie 2015, 16:29
autor: Anonymous
tak są takie gumy, usztywniają ale też i podnoszą auto zarazem - niestety z czasem się zużywają i pękają
odpowiednio docięty twardy odbój tak aby opona nie dotykała nadkola jest dobrym rozwiązaniem

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 21 kwie 2015, 16:45
autor: Anonymous
[quote="Marcin86c"]odpowiednio docięty twardy odbój tak aby opona nie dotykała nadkola jest dobrym rozwiązaniem[/quote]

to wytlumacz koledze jak to dobrze zrobic

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 21 kwie 2015, 17:51
autor: adik300i
Jakie twarde odboje polecacie? I w jaki sposób go dociąć? Czyli po takim zabiegu czeka mnie znowu geometria kół z tyłu :P

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 21 kwie 2015, 21:15
autor: JuStIcE
[quote="adik300i"]Jakie twarde odboje polecacie?[/quote]
Najlepiej TA Technix, mają fajne gumowe twarde odboje.
[quote="adik300i"]I w jaki sposób go dociąć?[/quote]
Musisz mierzyć, jak opuścisz auto. Załóż cały na początek i zobaczysz, czy jest wyżej, czy nie.
[quote="adik300i"] Czyli po takim zabiegu czeka mnie znowu geometria kół z tyłu[/quote]
Yyy, Polo z tyłu ma belkę, na której nic się nie zmienia :) Więc nie, nie musisz nic potem robić.

Re: WSZYSTKO O OBNIŻANYM ZAWIESZENIU

: 21 kwie 2015, 21:25
autor: zxxck
Piszę z takim zapytaniem ponieważ już kilka osób mi to doradzało lecz nie jestem co do tego przekonany :/ Mianowicie chodzi o wyjęcie helperów z zawieszenia gwintowanego. W czym mi ten zabieg pomoże ? ewentualnie zaszkodzi ?