Strona 11 z 12

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 16 sty 2014, 0:10
autor: damian2933
dzieje się coś w temacie ,ani nie przyjeżdżasz na spoty

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 18 sty 2014, 13:31
autor: PR23M3K
Malo czasu na wszystko, no i auto spadlo nizej na liscie priorytetow, takze tempo zmian spadlo. W listopadzie zostalo wystrojone na wiekszych wtryskach wiec mozna cisnac bez obaw o splyniecie tlokow. Do wiosny zimuje w garazu. W tym roku zmiany beda raczej tylko kosmetyczne (np koncowka wydechu, przyklejenie naklejek z wersji GT, moze dokladka GTI z mk1).

Foty z konca 2013 roku:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 18 sty 2014, 15:12
autor: JuStIcE
Auto na żywca gniecie :) Szkoda, że nie mogłem zostać dłużej na zakończeniu sezonu, ale i tak cieszę się, że dane mi było obaczyć na żywca :)

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 24 sty 2014, 10:59
autor: stalker5
Zajebista maszyna :D leci na pewno pieknie!

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 02 maja 2014, 9:59
autor: zbik
Widziałem na necie filmik z hamowni - na wypasie :!:

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 03 maja 2014, 13:11
autor: kerst
tez widzialem 2filmy :) co sie stalo z wynikiem na rolkach myslalem ze bedzie sporo wiecej :)

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 20 wrz 2014, 17:13
autor: PR23M3K
Maly aktual, Polo od zimy jezdzi na wiekszych wtryskach, mniejszym kolku i nowym programie.
Bylem na dwoch hamowniach,
1) na tej co hamowalem Polo wczesniej, jeszcze w budzie 86c2f, wyniki poniżej:
- 226,7 KM / 267,6 Nm - 3bieg z podwojnym stozkiem
- 218,6 KM / 268,8 Nm - 3bieg ze stanardowym powrotem do kompresora
- 212,5 KM / 249,6 Nm - 4bieg z podwojnym stozkiem
- 208,8 KM / 248,3 Nm - 4bieg ze standardowym powrotem do kompresora
Doladowanie ~1.8 bara

Obrazek

2) hamownia obciazeniowa i wynik 180 KM / 230 Nm, filmik jest gdzies na youtube.
Doladowanie ~1.9 bara

Obrazek

Poki co nie mam czasu dla auta i raczej zadnych znaczacych zmian juz nie bedzie.

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 20 wrz 2014, 21:49
autor: JuStIcE
Przemku, tu nie trzeba nic zmieniać :) Teraz pozostaje tylko cieszyć się z jazdy :) BTW, koniecznie musisz wybrać się na Ogólnopolski Zlot PKP do Ślesina :D

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 21 wrz 2014, 7:21
autor: sztahu
JuStIcE, a ja jednak bym poprawił :grin: wydech :!: pasuje tu polerowana fifka odpowiedniej średnicy

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 28 wrz 2014, 13:47
autor: PR23M3K
Wpadly w koncu naklejki z wersji GT zakupione poltora roku temu.
Do zamontowania zostala szeroka dokladka z golfa mk1 oraz ogarnac ten wydech.
Jakies propozycje co do srednicy fifki ??

Obrazek

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 29 wrz 2014, 8:57
autor: Anonymous
standardowe fi60 lub 50 było by dobre

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 28 paź 2014, 16:51
autor: PR23M3K
Dokladka na aucie:

Obrazek

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 28 paź 2014, 20:35
autor: And1
Ależ ta Polówka ryje mi banie, świetna jest.

Ależ to musi latać... Gratuluję pomysłu, możliwości i wykonania.

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 28 paź 2014, 22:03
autor: kerst
ladnie z dokladka :D nie potrzebujesz jakis czesci z mojego motoru 1.3-1.6 G60 ?? :D sprzedaje all co mam

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 17 sie 2015, 22:49
autor: PR23M3K
Update z tego sezonu, jak widac auto nie poszlo na zyletki :D , niestety ze wzgledu na brak czasu przez ostatni rok rzadko kiedy wyjezdzalo na ulice i predko to sie nie zmieni

Czerwona obwodka grilla
Obrazek

Short shifter, w tym miejscu chcialem podziekowac Tomkowi za jego wykonanie !!!
Obrazek

Customowy znaczek na klape
Obrazek