Strona 11 z 15

Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!

: 05 wrz 2011, 16:00
autor: Toto
[quote="limpek"]Strzał w kolano... :banghead:

Rozebrałem xenony celem przełożenia ich do nowych kloszy... niestety okazało się że jednak sa inne niż w wersjach standartowych :angry2: mają jedno górne mocowanie inne oraz mają więcej miejsca na soczewkę... Niestety lewy klosz z GTI poległ w ferworze walki i kurde teraz mam problem... W ASO zapewne można kupić tylko całą lampę za milion złotych a ja potrzebuje tylko obudowę :banghead:

Cholera.... ma ktoś takie coś na sprzedaż??? :banghead: :banghead: :banghead: :banghead: :banghead:[/quote]
co potrzebujesz bo w końcu nie zrozumiałem...klosz od lewej lampy czy obudowę xenonu lewą? jakąś tam lampę na części mam, ale nie wiem czy lewą i nie jest to xenon :)

Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!

: 07 wrz 2011, 23:40
autor: limpek
Chodzi oczywiście o obudowę do której jest wszystko mocowane.

Tym czasem poczyniłem zakupy i jeszcze zdjęć nie mam ale już przód jest zmontowany. Puki co foty z wczoraj :D

Zaciski pasują oczywiście idealnie i bez problemowo wchodzą na zwrotnice :grin: , mało tego kupiłem pompe o średnicy tłoczka 25.4 z Sharana oczywiście w wersji bez ABS`u i nie samowite ale pasuje p&p do standardowego serwa :oki:. Przewody hamulcowe okazały się delikatnie za krótkie wiec zakupiłem nowe w oplocie stalowym z dorobionymi końcówkami pod nowe zaciski.

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!

: 08 wrz 2011, 8:44
autor: Borek
grubo poleciałeś :good:
a tylną belke z turzolowego dla mnie żeście wytargali?

Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!

: 08 wrz 2011, 8:47
autor: Anonymous
Borek
leży jeszcze - z tego co wiem to ma wyskoczyć pod koniec tygodnia

Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!

: 08 wrz 2011, 9:38
autor: Toto
no grubo się dzieje :grin: co do tej lampy to ja mam lewą, ale nie jest to xenon, więc nie wiem czy Ci spasuje...ewentualnie popatrz do giełdy, bo obecnie jeden użytkownik wyprzedaje jakieś graty po 6n2 i z tego co widziałem na zdjęciach w koszykach leżały też lampy xenonowe, ale nie wiem jaki ich stan jest :grin:

Borek chcesz mieć staba z tyłu tak jak ja? :grin:

Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!

: 08 wrz 2011, 9:45
autor: Borek
[quote="Toto"]Borek chcesz mieć staba z tyłu tak jak ja? :grin:[/quote]
tak wjechałeś mi na ambicję :grin:
powiem więcej, już leci do mnie przedni od gti, łyso Ci??

Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!

: 08 wrz 2011, 12:46
autor: TOFIK_6n2
Borek

Na ambicje to ja ci wjechalem bo ja od roku mam taka w piwnicy i nie ma komu zalozyc :P

limpek


Gdzie zarabiales przewody ? Normalnie w wysokocisnieniowym sklepie? Ile cie wyszla pompa ?

Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!

: 08 wrz 2011, 23:36
autor: limpek
W lublinie jest zakład który specjalizuje się w układach hamulcowych i można u nich dorobić takie przewody z metra. Koszt 80zł szt.

Co do pompy to jest ona se szrotu i kosztowała 60zł :grin: Nowa w sklepie ok 800zł

Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!

: 09 wrz 2011, 0:32
autor: TOFIK_6n2
limpek

Słuchaj jak bym ci podał rozmiary moich przewodów dało by rade załatwić i poczta do mnie to przesłać? Bo u mnie w mieście nikt tego nie robi.

Co do pompy to jestem ciekaw jak to bedzie pracowało mam nadzieje ze opiszesz wszystko :) Ja mam 280 na lucasie ale mi wciaz malo brak czulosci i jednak trzeba na seri mocno depnac by to hamowalo jak powinno. Girlingi to juz dla mnie przesada (no chyba ze wyrosnie z mojej polowki jakis wiekszy mocowo projekt) no ale jeszcze troche chce wzmocnic.

Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!

: 09 wrz 2011, 6:11
autor: limpek
No ja zacząłem od ,,dupy" strony czyli najpierw heble i zawiecha szykowana pod większą moc. No nie ma problemu tylko potrzebuje wiedzieć jaka długość jakie mają być końcówki i najszybciej moge ci to załatwić za tydzień w poniedziałek bo dzisiaj wyjeżdżam do wrocka na tydzień.

Co do pompy no to w Audi 80 S2 z którego pochodzą zaciski ma taką pojemność pompy, podejrzewam jednak że ma trochę większy talerz serwa, więc pedał pewnie będzie dość twardy. Dzisiaj kończę robotę, to zrobię zdjęcia wszystkiego i napiszę jak to hula.

:oki:

Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!

: 09 wrz 2011, 8:25
autor: Grzechu
Tylko żebyś nie pisał za chwilę, ze ktoś Ci w dupsko załadował bo zatrzymałeś polo w miejscu :D

Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!

: 11 wrz 2011, 12:25
autor: TOFIK_6n2
limpek
Mozesz podac nr fabryczny tej pompy ?

Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!

: 11 wrz 2011, 20:27
autor: limpek
niestety nie... :blush2: jest już w aucie i nie mam jak jej obejrzeć dookoła za numerem. Musiał bym ją targać z auta.

foty będą jak zrobie porządek z wysokością auta :grin: bo narazie dupa zadarta a przód na glebie :crazy:

Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!

: 18 wrz 2011, 13:05
autor: limpek
Przez ten tydzień byłem poza lublinem więc przy projekcie nie wiele się zmieniło...

Generalnie auto jest skończone :grin: tylko brakuje mu geometrii i podbitego dowodu :piwo: Ale to już jutro.

Na tych zdjęciach można zobaczyć różnice w wielkości hebli standard <---> audi S2 :butcher: Auto nie będzie jeździło zderzakiem po betonie bo bym się wykończył nerwowo :crazy: będę go skręcał tylko na jakieś foty albo zloty :vinsent:

Dodałem rurę zimnego powietrza z wlotem na wysokości kratki w zderzaku, xenony sa poskładane na nowych mocowaniach. Ręczny w końcu trzyma tak że blokuje 205tki na tyle :grin: a jeszcze się klocki nie ułożyły. Gwint będzie jeszcze rozbierany bo niestety nie mam nakrętek kontrujących, a główne chodzą dość lekko więc podejrzewam że się będą same przesuwać.

Zmęczony 2tyg. robatą przy aucie ale zadowolony jak cholera :yahoo:


ObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Re: Limpek 6n2-1.4 16V !!!Work in Progress!!!

: 18 wrz 2011, 18:14
autor: TOFIK_6n2
Hmm hebel prawie jak u mnie tylko ma 2 tłoczki sam zacisk jest gruuuby :) Przesiadka z 239 na to stary bedziesz sie wiele musial nauczyc hamujac :P