Strona 2 z 12

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 20 gru 2009, 21:52
autor: vwkas18
PR23M3K zmień syrenka alarmu na mniejszą
dmuchawka G60 powiadasz :P
1,3 bara?? to jakie kółko musi mieć

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 20 gru 2009, 22:44
autor: PR23M3K
dokladnie G60, program juz mam pod nia, ale ciezko znalezc cos w dobrym stanie

pisal ze 1.3 bara, ale na jakim kolku to nie wiem :niewiem:

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 20 gru 2009, 22:48
autor: vwkas18
popytaj dawida albo ladro moze maja jakis
ewentualnie 600 ojro i masz nowy
a podstawke pod 60 masz-wieszak
trzeba paski przerobic itp
ile tobie dmuchał na 65?? cos nie chce mi sie wierzyc w 1,3 bo jakby tak było to zmiana g40 na g60 okazała by sie pomyłka

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 20 gru 2009, 23:29
autor: PR23M3K
u mnie 0.9, moze deko wiecej, stad moje zdziwienie

Z ladro gadalem i czekalem, ale dzis mu wirinik spadl i pekl rowek. Takze musze szukac dalej.
Dawid ma w podobnej cenie co ladro, a jest bez rozwiertu

Mocowanie za 40e mozna nawet kupic, ja bede przerabial ori z G40

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 23 gru 2009, 10:30
autor: Kych
Czekam na rezultaty prac z nowym większym G.

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 29 gru 2009, 14:13
autor: PR23M3K
Dotarla paczka, a w niej:
- Chip SLS'a pod sprezarke G60 + wtryski z G60 + ori map-sensor, odcinka 7200
Obrazek
- tarcze indiglo
Obrazek Obrazek
Regulacja fajnie dziala, jakosc wykonania tez dobra :D

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 29 gru 2009, 14:36
autor: Skfarek
Grubo z chipem i wtryskami, ładnie się będzie kręcił :)

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 29 gru 2009, 14:53
autor: PaVWel_G40
bardzo ladne te tarcze ile taka zabawka i gdzies to znalazl?

a jezeli zostajesz na oryginalnym map-sensorze czyli nie bedziesz dmuchal wiecej od g40?

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 29 gru 2009, 15:00
autor: PR23M3K
Niemiec, od którego kupilem tego chipa jezdzil na doladowaniu 1.4 bara i nic sie nie dzialo, chip bedzie przejsciowo, bo po wszystkich modach zrobi sie program pod auto

Tarcze sa na ebay.de -> koszt 44 euro (z inwerterem), dostepna jest tez wersja do licznika polo 86c

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 29 gru 2009, 21:24
autor: PaVWel_G40
podobno map sensor wystarcza do 1 - 1.1 bara i widzisz nie ktorzy jezdza na kolko 65 maja bara i nic sie nie dzieje a innym tloki plyna od tego chyba ze Ci to nie straszne;p u mnie sonda afr moteca na seryjnym kolko i doladowaniu 0.65 pokazala ze jest ubogo. bedziesz cos zmienial w ukladzie paliwowym poza wtryskami?

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 29 gru 2009, 21:57
autor: vwkas18
tłoki możesz chłodzić olejem ale z droga zabawa, można większą mieszanką paliwa ale sporo będzie przepalał
natrysk kosztuje 90 ojro plus wiercenie
Obrazek

czytałem wiele opini na DE i już na kółku 68 już zaczyna być ubogo
PR23M3K szukaj regulatora ciśnienia paliwa skręć na 3 bary
map sensory są różne ostatnio znalazłem o wartościach do 1,1 1,4 1,6

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 11 sty 2010, 15:27
autor: PR23M3K
prace powoli ida do przodu
kolanko prawie jak z Golfa Rallye hehe, musze jeszcze skonczyc polerke
Obrazek

Mocowanie kompresora tez juz praktycznie gotowe, do kompresora pasuje, ale polerka jeszcze do wykonczenia

Kas regulator cisnienia paliwa napewno bedzie, nie wiem czy kupic taki za 150 czy za 250 zalany ciecza

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 11 sty 2010, 15:43
autor: vwkas18
PR23M3K ależ to zrobił nie lepiej by było zrobić flansze?? bo tak to wali prowizorką
ja robiłem powrót z dekla do kompresora z kwasu i wyszło 150 zł jak coś wyślij dobrej jakości zdjęcia a najlepiej rysunek techniczny to Tadziu dorobi to w ciągu tygodnia
regulator napewno nie najtańszy!! a wskaźnik musi być zalany aby dobrze wskazywał ciśnienie

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 11 sty 2010, 16:05
autor: PR23M3K
czemu prowizorka ? W G60 wylot, czy to kolanko z Rallye czy RS skreca sie na srodku (tak jakby w oske), takze przy kolanku nie ma innego wyjscia zeby to przykrecic :)

Tutaj foto kolanka z Rallye, tez tak skrecane jest, tyle ze na imbusa
Obrazek

Re: Polo G40 - PR23M3K

: 11 sty 2010, 16:16
autor: vwkas18
PR23M3K ok zwracam honor :agree: