Strona 2 z 2

Re: [6N] Obroty...

: 02 lis 2009, 20:14
autor: Dziadek13
[quote=""MaGik.BIZ""]A może poprostu histeryzuję i nie warto tego wymieniać?[/quote]
Zostaw tak jak masz obroty masz dobre to silnik 1.0 nic nie wymieniaj.Jak by ci obroty rosły 900,950,1000 to by znaczyło że ci silnik marznie i komputer włącza ssanie lub masz niedogrzane powietrze z krućca filtra zassysanego powietrza z kolektora i mieszanego z zimnym.Tak że robiąc adaptacje przepustnicy nie zapominajmy o czyszczeniu tego czujnika temperatury i ciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym.

Re: [6N] Obroty...

: 02 lis 2009, 20:32
autor: rat4
nie zapominajmy o czyszczeniu tego czujnika temperatury i ciśnienia powietrza w kolektorze dolotowym.
tak BTW a jak go z tamtąd wydrzeć? widziałem tam tylko wtyczkę, może jakieś wskazówki jak to zdemontować, czyścić i czym to potraktować aby nie zepsuć? :scratch: pytam bo mam spore zdolności destrukcyjne i nie chcę tego popsuć

Re: [6N] Obroty...

: 02 lis 2009, 20:52
autor: Dziadek13
Tam masz dwie śrubki trox i go w całości wyjmujesz będzie cały w marasie tak jak brudna była przepustnica można go potraktować benzyną estrakcyjną i przedmuchać powietrzem.
Obrazek[/quote]

Re: [6N] Obroty...

: 02 lis 2009, 21:11
autor: rat4
Roger that!
dzięki, trzeba będzie pobadać to wszystko tylko najpierw muszę multimetr kupić... :blush2:

Re: [6N] Obroty...

: 02 lis 2009, 22:03
autor: POLO BUBU
u mnie jest podobnie jak co roku obrotu wskakuja na 1000 a pozniej spadaja na 900 i jest oki chodzi cichutko i jest oki

Re: [6N] Obroty...

: 04 lis 2009, 23:22
autor: MaGik.BIZ
Obrazek

Panowie nie sądzicie, że to jednak troszkę za mało?
Proszę o szybkie odpowiedzi co najlepiej teraz zrobić, bo jutro jest jedyny dzień kiedy będę mógł "po znajomości" naprawić autko. Od piątku w będą tam kontrole i nie obejdzie się bez zakładania zleceń i co za tym idzie więcej zapłace :(

ps. temperatura była równo na 90, zdjęcie przekłamuje :P

Re: [6N] Obroty...

: 04 lis 2009, 23:58
autor: czaja
[quote=""MaGik.BIZ""]Panowie nie sądzicie, że to jednak troszkę za mało?[/quote]
Jest ok. Dla twojego silnika bieg jałowy wacha się między 650-750 obr/min. Także ja bym nic nie ruszał.

Re: [6N] Obroty...

: 05 lis 2009, 9:04
autor: Pers
Ja znowu mam taki problem, że obroty mi spadają i gaśnie silnik przy redukcji biegów. Wystarczy, że np. mam wrzucony 3 bieg, wciskam sprzęgło i obroty tak spadają, aż gaśnie samochód, wtedy szybka redukcja na dwójkę, puszczam sprzęgło i jadę dalej. Czy to wina przepustnicy? Mam silnik 1.4 8V

Re: [6N] Obroty...

: 05 lis 2009, 9:07
autor: paffcio
[quote=""Pers""]wtedy szybka redukcja na dwójkę, puszczam sprzęgło i jadę dalej[/quote]
bardzo madre postepowanie :) tylko czekac az pasek przeskoczy :banghead: :banghead:

wyczysc przepustnice i adaptacja

Re: [6N] Obroty...

: 05 lis 2009, 9:13
autor: Pers
[quote=""Paffcio""][quote=""Pers""]wtedy szybka redukcja na dwójkę, puszczam sprzęgło i jadę dalej[/quote]
bardzo madre postepowanie :) tylko czekac az pasek przeskoczy :banghead: :banghead:

wyczysc przepustnice i adaptacja[/quote]
Dzięki za radę, nie zdawałem sobie sprawy z tego, że takie "odpalanie" może szkodzić.

Re: [6N] Obroty...

: 06 lis 2009, 7:14
autor: dumle
gdzie jest napisane jaki silnik powinien mieć ile obrotów? bo u mnie z rana ma 1100 na ssaniu a później powoli opada do 900

Re: [6N] Obroty...

: 06 lis 2009, 8:43
autor: czaja
[quote=""dumle""]gdzie jest napisane jaki silnik powinien mieć ile obrotów? bo u mnie z rana ma 1100 na ssaniu a później powoli opada do 900[/quote]
Napisane jest to w eTECH na przykład. Jak ktos ma pod ręką to może sprawdzić.

Re: [6N] Obroty...

: 06 lis 2009, 9:34
autor: rat4
Obrazek

Re: [6N] Obroty...

: 06 lis 2009, 9:52
autor: dumle
ok dzięki, to się chyba mieszczę w normie, przynajmniej na ciepłym :)