Strona 2 z 3

Re: A5 by Rumak

: 26 lip 2015, 13:59
autor: Sanchez77
Podziwiam Twoje podejście do tematu ;). Generalnie wszystko mi się podoba, chociaż te koła jakoś do mnie nie przemawiają ani wzorem, ani rozmiarem :? .

Re: A5 by Rumak

: 26 lip 2015, 14:40
autor: nick
Pełen profesjonalizm, pogratulować...

Re: A5 by Rumak

: 26 lip 2015, 19:28
autor: BraHOL 12
Jestem pełen podziwu za prace i koszty włożone, robione od serca.
Podziwiałem 6n2 i teraz a5 za upór i zero kompromisu :bow: :bow: :bow:
Mam nadzieje że zobaczę kiedyś to na żywo ;)

Re: A5 by Rumak

: 27 lip 2015, 8:11
autor: Anonymous
jakieś takie wielkie wydają się na zdjeciach, ale moze w realu jest lepiej

Re: A5 by Rumak

: 27 lip 2015, 12:03
autor: lukasz6oo
[quote="Sanchez77"]Podziwiam Twoje podejście do tematu ;). Generalnie wszystko mi się podoba, chociaż te koła jakoś do mnie nie przemawiają ani wzorem, ani rozmiarem :? .[/quote]
No co do wzoru to oczywiście są rożne gusta i to rozumiem. A co z rozmiarem?? za małe za duże ??. Na fotach wydaje sie duże w realu jak założyłem koło ginie w aucie. Z kolei 18 cali do jetty jest za małe . Tym bardziej że 18 wychodziło w seri :)

[quote="nick"]Pełen profesjonalizm, pogratulować...[/quote]
[quote="BraHOL 12"]Jestem pełen podziwu za prace i koszty włożone, robione od serca.
Podziwiałem 6n2 i teraz a5 za upór i zero kompromisu :bow: :bow: :bow:
Mam nadzieje że zobaczę kiedyś to na żywo ;)[/quote]
Dzięki :) staram się zrobić wszystko przy aucie jak najlepiej potrafię. Robię to dla siebie a że komuś się jeszcze podoba to podwójna radość :)

[quote="Marcin86c"]jakieś takie wielkie wydają się na zdjeciach, ale moze w realu jest lepiej[/quote]
w realu gina w aucie tak jak wyżej napisałem .Gdyby koło było z rantem wydawało by sie mniejsze ;) po prostu taka budowa felgi.

Wpadną jeszcze progi od GLI wiec auto pujdzie wizualnie w duł
Obrazek
Przód od urwania w okolicy 1,5-2cm a tył do regulacji kątów ;-)

Re: A5 by Rumak

: 27 lip 2015, 12:12
autor: Anonymous
tak czyinaczej naprawdę dobrze to wygląda :good:

Re: A5 by Rumak

: 15 sie 2015, 16:56
autor: lukasz6oo
Na początku tygodnia operacja wyciągania suszarki przebiegła pomyślnie. Rumuńska GT1749VA zaczęła robić mokro w dolocie :angry: . Miał być plan na GTB22 ale odpuściłem z racji sporych przeróbek w wężach IC oraz wydechu.

Moja GT1749VA po służy jako baza do hybrydy .Z mojej Rumunki zostaje tylko korpus. Dostanie nowe bebechy z gtb20 w postaci wydajniejszego koła kompresji wykonanego w technologi CNC. Wedle zapewnień firmy Turbo spec ,suszarka ma być wydajna na około 210-220km bez sadzy za autem :-) .

Jest i pacjent :banghead:
ObrazekObrazek

Obrazek Obrazek

Graty do montażu turbiny czyli:
-uszczelka pod kolektor wydechowy
-uszczelka pod rurę kolektorową
-uszczelka spływu oleju
-uszczelka pod złączkę elastyczna 2x
-króciec pod dopływ oleju
-nowy spływ oleju

Obrazek

Dojechało również turbo :) Z zewnątrz identyczne zmiany widac w samym wirniku od strony zimnej . Rożni się wirnik , przybyło łopatek a sam otwór jest delikatnie roztoczony.
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Re: A5 by Rumak

: 08 wrz 2015, 22:52
autor: iJopek
Jakieś up'y są ??

Re: A5 by Rumak

: 12 wrz 2015, 18:09
autor: lukasz6oo
[quote="iJopek"]Jakieś up'y są ??[/quote]
Auto w oczekiwaniu na wolny termin w Tun Up. Mam nadziej że będzie wszystko ok i pochwale sie kreską . Puki co stoi w garażu :)

Re: A5 by Rumak

: 31 paź 2015, 16:34
autor: lukasz6oo
Niestety przypuszczenia się sprawdziły , wykonano kilka pomiarów diagnostycznych od wartości podciśnienia po przez logi dynamiczne i na mechanicznej regulacji sztangi kończąc. Niestety turbo musiałem zdemontować i odesłać :banghead: . Powód turbo budziło się dopiero po przekroczeniu 3tys obrotów :closedeyes:

Suszarka została kolejny raz przebudowana , zmieniono koło kompresji i poprawiono ustawienia sztangi.Wszystko oczywiscie wykonane w ramach gwarancji. Wygląda to w tej chwili tak:
Obrazek

Obrazek

Niestety musiałem zakupić tez ponownie zestaw montażowy elring-a
Obrazek

Po zmianie turbo budzi się jak powinno czyli w granicy 2000-2100 obrotów i ciągnie do końca . Mam nadzieje ze po tej modyfikacji Robert ogarnie temat i w końcu wskoczy 2xx km

Była również wymiana filtrów i oliwy przed pierwszym montażem turbiny :)
Obrazek

Zakupiłem tez drugi Vcds bo poprzedni zassał z sieci złe rzeczy :ała: . Tym razem 12.12
Obrazek

Wpadło kilka kosmetyków
Obrazek

Shiny Garage Fruit Snow Foam Neutral pH
Shiny Garage Aplikator do opon Bi-Color
Poorboy's World Leather Stuff
ValetPRO Mini Round Detail Brush

Re: A5 by Rumak

: 01 gru 2015, 18:47
autor: lukasz6oo
No i wystrojone ;-) liczyłem na trochę więcej ale dwójka z przodu to już :grin: . Turbo dmucha w okolicy 1.6bara. Oczywiście kompletnie bez dymu.

Obrazek
capture screen

Re: A5 by Rumak

: 02 gru 2015, 8:00
autor: Anonymous
skąd ten spadek o 30KM i 40Nm między pierwszym a drugim przejazdem?
inne programy czy problemy z temperaturą?

Re: A5 by Rumak

: 02 gru 2015, 8:10
autor: JuStIcE
Drugi pomiar jest przed korektą.

Re: A5 by Rumak

: 02 gru 2015, 8:16
autor: Anonymous
w takim razie dziwnie to numerują

Re: A5 by Rumak

: 02 gru 2015, 11:36
autor: lukasz6oo
Tak jak JuStIcE pisze, drugi pomiar przed korektą. Po prostu tuner tak dał do wydruku stąd ten błąd ;-)