Strona 2 z 2

Re: [86c2f] Po wymianie sprężyn wysoko stoi

: 03 lip 2014, 21:07
autor: Przema$
Ja bym dał na przód po prostu sprężyny - 40 i wydaje mi się że powinieneś uzyskać zadowalający efekt a amory po dupie nie dostaną ;)

Re: [86c2f] Po wymianie sprężyn wysoko stoi

: 04 lip 2014, 8:55
autor: Wojciechus
Niestety nie mam już pudeł od amorów i sprężyn, więc dokładnego modelu nie będę mógł podać ale były dobierane pod oznaczenie silnika i model auta więc powinny być dobre. Amorki są firmy kayaba a springi Lesjofors. Zdjęcie talerzyka podrzucę po pracy.

Przema$, myślałem o tym żeby dać springi sparco -35 na przód ew. te -40, tylko czy z kolei auto nie będzie pyskiem po ziemi tarło, gdy z tyłu zostanie lesjofors?

Re: [86c2f] Po wymianie sprężyn wysoko stoi

: 04 lip 2014, 10:24
autor: Wojciechus

Re: [86c2f] Po wymianie sprężyn wysoko stoi

: 04 lip 2014, 17:36
autor: lukas2305
hmmm coś mi to jakoś nie pasuje. Między talerzykiem a karoserią powinien być równy odstęp po całym obwodzie. A prawa strona (pasażera) ewidentnie sie schodzi. Tak być nie powinno.
Wygląda jakby talerzyk trzymający sprężynę na kolumnie mcpersona był odwrotnie założony... wtedy rzeczywiście 1-1.5cm różnicy w wysokości może wystąpić.
Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę...

Re: [86c2f] Po wymianie sprężyn wysoko stoi

: 04 lip 2014, 18:41
autor: Wojciechus
Przyglądałem im się przed tym jak były rozbierane i odstęp na moje oko był taki sam co do milimetra nawet, ale już sam nie wiem.

EDIT: w drugim polo luz między talerzykiem a budą jest może z 0,5 cm większy ale też nie jest na równo na całej powierzchni.

Re: [86c2f] Po wymianie sprężyn wysoko stoi

: 11 lip 2014, 23:55
autor: Wojciechus
Zrobiłem jak polecił kolega Przema$ ;)

MTS -40 na przód, auto przestało nurkować przy hamowaniu, świetnie się trzyma w zakrętach, jest przy tym tak samo komfortowe (nie zauważyłem różnicy), mogę wreszcie opuścić światła na "_" a nie jeździć na 3-ce ;)

Efekt wizualny:

http://zapodaj.net/e60a4f0e32d29.jpg.html