Strona 2 z 3

Re: Klatka bezpieczeństwa

: 25 lis 2008, 14:34
autor: Lobuz
Crazy
szanujemy Twoje zdanie:)

Kiedyś oglądałem taki ciekawy program o ludziach z ameryki (ze tak napisze) oni wozili sie (bo takie auta mieli) furami za 100 tys dolców a mieszkania nawet nie mieli hehe takie małe ot
a co do mnie to ja póki co mam 19 lat i może nie śpie na kasie ale w swoje bezpieczeństwo wpakuje każdy i ostatni grosz, wiedząc że to może mi życie uratować.
Dlatego jeśli nie zmienie auta to na pewno w moim Polo zagoszczą takie elementy wnętrza:)
Pozdrawiam i również życzę sukcesów:)

Re: Klatka bezpieczeństwa

: 27 lis 2008, 15:50
autor: Jarekk1813
Szanse to ci da jesli oprocz klatki bedziesz mial kubelki ,szelki i najlepiej kask bo przy dachowaniu moze to zdecydowac o twoim przezyciu no i oczywiscie przed montazem trzeba fachowo obspawac miejsca montazu klatki. Fachowcy odradzaja montazu do seryjnego auta klatek bezpieczenstwa. Ja uwielbiam rajdy i samochody rajdowe ale do samochodu ktorym jezdze na codzien nie zamontowal bym klatki, strasznie meczy taka rzecz w samochodzie. A nawet klatka ci nie pomoze we wszystkich wypadkach.
Ja odradzam mozntazu. A jak juz chcesz montowac to zamontuj dobrze rozbudowana bo podstawowa nie zapewnia bezpieczenstwa podczas uderzenia bocznego i nie trwala jest. Te co sa w rajdowkach to sa bardzo mocno rozbudowane klatki, ktore na pewno pomoga.
Ale pomysl dobry.Wybor nalezy do ciebie.

Re: Klatka bezpieczeństwa

: 14 gru 2008, 17:00
autor: rogaL
tak odgrzewajac kotleta jak by ktso szukal :

http://cgi.ebay.de/VW-POLO-Uberrollkaef ... 240%3A1318

Re: Klatka bezpieczeństwa

: 16 gru 2008, 11:03
autor: Struś
Tak na mój rozum to rzecz zbędna. Chyba klatka nic Ci nie da jak się stykniesz czołowo, czy dostaniesz w d....pe od kogoś. Co innego dach, lub owinięcie wokół lampy, słupa. Obstawiał bym raczej kubły i szelki. Przynajmniej będzie bezpieczniejszy chociażby odcinek szyjny kręgosłupa. Jeśli nie wiecie o czym mówię to popatrzcie po swoich i innych autach ilu z nas ma nie ustawione poprawnie zagłówki i jeździ bez pasów. Rzecz może śmieszna ale........ Przy uderzeniu w tył głowa nie odbije się od zagłówka i może być wózek czego nikomu nie życze. A klatka bez kubłów to samobójstwo. Takie moje zdanie

Re: Klatka bezpieczeństwa

: 16 gru 2008, 14:05
autor: Lobuz
Struś

Rozumiem Twoje rozumowanie i popieram, a z ustawianiem zagłówków czy poprawna pozycja za kierownica to też ważna rzecz jednak cięzko zrobić to w 2f...
Póki co trafiła mi sie dobra okazja na nowe felgi więc wnętrze poczeka;p

Dzięki za opinie i zainteresowanie :spoko:

Re: Klatka bezpieczeństwa

: 30 gru 2008, 14:54
autor: Jarekk1813
Z ta pozycja za kierownica w polo to jest problem ale da sie jezdzic ja sie juz przyzwyczajilem i juz nie chce jej sprzedawac.
Pozdro

Re: Klatka bezpieczeństwa

: 31 gru 2008, 10:20
autor: cocoloco
co do jazdy z pełną klatka na ulicy.... to nie ma większego problemu.. nie czepiają się tak . ale jak ma się pełną klatke polecam kubły i pasy zrobione na sztywno :)

Re: Klatka bezpieczeństwa

: 11 lut 2010, 23:42
autor: grandprix
Odgrzewam temacik ;) widział ktoś może gdzies gotowe klatki do polo 86c ?? albo moze ktoś posiada fotki rajdowego polo gt lub homologację (skan)

Re: Klatka bezpieczeństwa

: 11 lut 2010, 23:47
autor: vwkas18
grandprix gotowe klatki to tylko Wiechers

Re: Klatka bezpieczeństwa

: 14 lut 2010, 20:46
autor: grandprix
Ale to jest z homologacją rajdową ?? ;>

Re: Klatka bezpieczeństwa

: 14 lut 2010, 20:51
autor: vwkas18
rajdową napewno nie!!

Re: Klatka bezpieczeństwa

: 14 lut 2010, 20:58
autor: grandprix
Hm okazuje się że tak ;) bo katalog przeglądałem normalnie FIA homologacja jest ;) czyli można w RPP jechać polo :)
Oczywiście są tez pseudo klatki tiunerskie

Re: Klatka bezpieczeństwa

: 19 lut 2010, 13:24
autor: Skfarek
Ale z pseudoklatką tunerską (np. Raceland) bym wolał rolki nie mieć :P
Jest pare firm, które robią klatki na zamówienie do auta chociażby Ireco, Trax Racing itd..

Re: Klatka bezpieczeństwa

: 19 lut 2010, 16:40
autor: DonRogu
grandprix szkoda że nie jesteś bliżej śląska podjechał byś do Baran Rally service i byś zobaczył jak wygląda klatka do polo, z tym że do RPP tylko 86c jest dopuszczone wg FiA. Miałem plany budowy takiej zabawki, ale narazie odłożyłem je lekko w czasie. Co do klatki na drodze...coż jeżdżę z kumplami trenować w ich samochodach pobudowanych do kjsów i RPP i raczej się miśki do tego nie czepiają...prędzej do larma jakie auta robią.

Re: Klatka bezpieczeństwa

: 19 lut 2010, 21:04
autor: vwkas18
grandprix Wichers ma klatki do 86c robione wedłóg FIA jednak nie wystawiają Homologacji :) jedynie papier z czego jest wykonane wiem bo mam klatkę Wichersa