oSAlj - Polo 6N 5D 1.9 D - PoloPocisk

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

o
oSAlj
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 03 lip 2012, 10:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: oSAlj »

Tak przeglądam foty tego silnika i wychodzi, że jest to jednak AEF. Powiedzcie czy gdzieś indziej oprócz na naklejce na osłonie paska rozrządu znajdę symbol tego silnika?

Jeśli to AEF jaka powinna być do niego skrzynia?

Gdzie mniej więcej szukać oznaczenia na skrzyni?

Jutro na kanale będę szukał oznaczeń. Chcę wiedzieć co dokładnie w nim siedzi, bo spokoju mi to nie daje...

_______________________________________________________
EDIT:
_______________________________________________________


Tak wygląda wspornik łożyskowy i cała ta łapa od skrzyni po wizycie w ASO. Oczywiście panowie z ASO twierdzą, że wyciek był wcześniej, a prawda jest taka, że go nie naprawdę nie było. Nawet się dowiedziałem, że mnie o tym informowali :/ No tak powiedzieli żebym zmienił olej i na tym był koniec... :/

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

ObrazekObrazek

Jestem ciekawy czy po wymianie wybieraka te wodziki będą szły prosto...

______________________________________________________________
EDIT:
______________________________________________________________


Tak więc w przyszłym tygodniu do wymiany idą:

* stabilizatory
* przeguby
* łożyska przód
* skrzynia prawdopodobnie DCH + wybierak i reszta osprzętu do skrzyni

Jak wystarczy to zmienię jeszcze tarcze i klocki :)

Powoli zaczyna coś się dziać :D
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

I jak tam coś się dzieje w Polóvwce? Z planów widzę, że chyba jednak zostanie na dłużej :D
o
oSAlj
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 03 lip 2012, 10:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: oSAlj »

Dzieje dzieje.

Tak więc na nowe wymieniłem:

* 14-16.08.2012 przebieg: 232902

wymiana:

- przeguby lewy/prawy
- osłony przegbów lewy/prawy HART
- łożyska przód-lewy/prawy
- wahacze lewy/prawy HART
- sworznie lewy/prawy
- końcówki drążka kierownicy lewy/prawy FEBI
- łączniki stabilizatora lewy/prawy FEBI
- tarcze przód BREMBO
- klocki przód VALEO
- filtr powietrza FILTRON
- filtr oleju FILTRON
- olej silnikowy CASTROL MAGNATEC 10W/40 D CF
- olej w skrz. biegów ORI
- ramię wycieraczki tył ORI od Karolek
- wycieraczka tył BOSH
- wycieraczki przód BOSH
- nadkola


* 17.08.2012 przebieg: 232981

- wzmocnienie poprzeczne


Na obecną chwilę wydałem troszkę więcej niż planowałem, ale jakoś nadrobię.
Ratuje mnie to, że część mam taniej i mechanik to dobry przyjaciel to liczy taniej. No i przy wszystkich pracach jestem...

Mam nadzieje, że na początku października uda nam się wymieć amortyzatory [przód/tył] i skrzynie z całym osprzętem, a także kilka innych rzeczy :)
Następnie blacharka i lakierowanie.

Co później? Się zobaczy :)

Oprócz części PoloPocisk dostał garaż.

Progress jest i to się liczy. Jakieś foto i dokładną listę wrzucę na dniach.
Ostatnio zmieniony 18 sie 2012, 15:25 przez oSAlj, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Uuuu, czyli wielką odbudowę czas zacząć. Fakt wychodzą lata zaniedbań. Ważne, że masz motywację ($$$). Bez tego to ciężko coś zrobić. No to na spocie będzie co oglądać.
o
oSAlj
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 03 lip 2012, 10:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: oSAlj »

Oglądać za bardzo nie ma co. Wszystko schowane w zawieszeniu...

Plany na najbliższą przyszłość są takie:

- wymiana skrzyni biegów na DCH + wybierak i reszta osprzętu
- amortyzatory przód/tył
- naprawa zamka centralnego [nie reaguje z pilota]
- lampy przód ORI
- kierunkowskazy przód ORI
- wzmocnienie z uchytem chłodnicy [obecne jest lekko popękane i krzywo sklejone]
- zderzak przód szeroki
- lampka sufitowa
- grill [obecny jest ze starszej Polóvki chyba 86]
- błotniki lewy/prawy

Orientuje się ktoś czy w Zielonej Górze lub okolicy jest jakiś spec od oryginalnych centralnych zamków?
Co do amorów... Myślałem o Blinstain czy jakoś tak. Czy może polecacie coś innego?
Gwint na razie odpada. Jak wszystko ogarnę wtedy zrobię przymiarkę do gwintu i będę myślał co dokładnie zagości w PoloPocisku.

To na razie tyle.
Do zobaczenia na SPOCIE :)
o
oSAlj
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 03 lip 2012, 10:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: oSAlj »

Prawdopodobnie dzisiaj jadę po skrzynie [DCH] i wybierak, a także resztę osprzętu :)
Są szanse, że na SPOT wpadnę PoloPociskiem :)
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

No to trzymam kciuki i życzę powodzenia. No i należy się pochwała za determinację w wyprowadzeniu auta na prostą.
o
oSAlj
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 03 lip 2012, 10:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: oSAlj »

Byłem wczoraj po skrzynie za Lubinem i niestety lipa...

Przez telefon była rozmowa i facet mówił, że skrzynia jest DCH z jeżdżącego Polo. Po przyjeździe na miejsce okazało się, że skrzynia jest z GOLFa III generacji. Do tego Golf miał ostrego dzwona i od ponad roku stał i rdzewiał... Skrzyni nie wziąłem i szukam dalej :)

Tak więc na SPOTa wpadnę Peugotem :P

_____________________________________________________
EDIT:
_____________________________________________________


Mam kolejną skrzynkę :) zaraz wyjazd. Mam nadzieje, że ta będzie ok...

A tutaj fotki:

Prosto po otrzymaniu PoloPocisku
Obrazek


Po kilku zabiegach
Obrazek

Przód wygląda już dużo lepiej :)
Awatar użytkownika
adek1983
Global Moderator
Global Moderator
Posty: 1972
Rejestracja: 29 mar 2012, 8:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: adek1983 »

Pewnie, że dużo lepiej. Widać teraz, że jest ogarnięte. A mechanika której nie widać jak jest ogarnięta to bardzo dobrze wpływa na samopoczucie właściciela. Wiem coś o tym :).
r
rumcajs25
Swój
Swój
Posty: 759
Rejestracja: 19 kwie 2012, 13:18
Lokalizacja: okolice Sieradza

Post autor: rumcajs25 »

Zderzak kupowałes nowy czy tego spawałes?
Mój Chagalblue
Ogólnopolski Zlot PKP 2013
Ogólnopolski Zlot PKP 2014
o
oSAlj
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 03 lip 2012, 10:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: oSAlj »

Zderzak spawalem i na szybko pomalowalem. Oczywiscie zderzak nie dlugo bedzie wymieniony.

Dobra wiadomosc! Mam skrzynie DCH do mojego Polo :)
o
oSAlj
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 03 lip 2012, 10:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: oSAlj »

No i skrzynia jest już u mojego mechanika! :D

Obrazek

Jutro od rana montaż. Jeśli nie będzie problemów popołudniu PoloPocisk zacznie znowu jeździć ;)

Jeszcze pytanko...

Czy wszystkie wybieraki są takie same? Chodzi mi o całość od drążka w kabinie po te pręty co wychodzą w komorze silnika

FOTO:
http://images43.fotosik.pl/225/f3a50697b29e9972.jpg

Bo na bank będę musiał go wymienić... I nie wiem co dokładnie kupić.
r
rumcajs25
Swój
Swój
Posty: 759
Rejestracja: 19 kwie 2012, 13:18
Lokalizacja: okolice Sieradza

Post autor: rumcajs25 »

Ale fajnie ci to spawanie wyszło, z daleka nic nie widac, a jak jest z bliska widac cos?
Gratki skrzyneczki :oki:
Mój Chagalblue
Ogólnopolski Zlot PKP 2013
Ogólnopolski Zlot PKP 2014
o
oSAlj
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 03 lip 2012, 10:05
Lokalizacja: Zielona Góra
Kontakt:

Post autor: oSAlj »

Ale czego nie widać? Bo się zgubiłem :P

Gratki będą jak wszystko skończę ;)

Teraz trzeba odkładać na zawieszenie i malowanie! :)
r
rumcajs25
Swój
Swój
Posty: 759
Rejestracja: 19 kwie 2012, 13:18
Lokalizacja: okolice Sieradza

Post autor: rumcajs25 »

Czy nie widac tego spawanego miejsca ;)
Plany masz dobre i polo bedzie schodzic na wlasciwa droge :D
Mój Chagalblue
Ogólnopolski Zlot PKP 2013
Ogólnopolski Zlot PKP 2014
ODPOWIEDZ

Wróć do „6N”