Strona 2 z 2

Re: [6n2] Dolot zimnego powietrza w GTI

: 27 sie 2012, 16:23
autor: yoker1988
tego to już nie wiem bo ja robiłem dolot od grilla

Re: [6n2] Dolot zimnego powietrza w GTI

: 10 lis 2012, 7:23
autor: godles1991
A czy jest ktoś w stanie pokazać jak to wygląda po zamontowaniu ???

Re: [6n2] Dolot zimnego powietrza w GTI

: 10 lis 2012, 10:26
autor: memla
chcesz taki dzwięk ?? starty sprawdzony sposób nawierć dziur od spodu puszki filtra i masz dziwek jaki sobie życzysz , dolot zimnego powietrza zrobisz sobie sam wystarczy cos dopasować , co prawda mam inne polo ale za dolot zimnego powietrza do puszki posłużył lacznik , puszki z filtrem od hondy crx :)

Re: [6n2] Dolot zimnego powietrza w GTI

: 10 lis 2012, 14:08
autor: Jacoo
godles1991
u mnie to wygląda tak...
Obrazek Obrazek Obrazek

Re: [6n2] Dolot zimnego powietrza w GTI

: 03 lip 2013, 11:38
autor: sidkoz
Jacoo mógłbyś powiedzieć gdzie masz przytwierdzony dolot powietrza do przedniego pasa ?

Re: [6n2] Dolot zimnego powietrza w GTI

: 03 lip 2013, 12:02
autor: Jacoo
sidkoz

Patrząc od przodu idzie on zaraz obok (z prawej strony) gniazda wiązki świateł, a miejscem w którym powinien być zbiorniczek od wspomagania... gdybym takowe posiadał. Jest tam idealna szpara aby upchać tą rurę "od odkurzacza" :D
Zdejmując grill zobaczysz, że jest tam w pasie nawet ori dziura w tym miejscu, wiec ma skąd zimne ciągnąć. Dziurę tą można też spokojnie trochę powiększyć.

Re: [6n2] Dolot zimnego powietrza w GTI

: 03 lip 2013, 16:06
autor: sidkoz
"Pech" chciał że ja mam wspomaganie klimę ABS i LPG i w komorze silnika robi się dość ciasno. Prowizorycznie upchnąłem rurę we wnęce nad chłodnicą, jeśli zda to egzamin pomyślę nad jakimś porządnym mocowaniem i dyfuzorem. Niestety zdjęcie robione telefonem
Obrazek

Re: [6n2] Dolot zimnego powietrza w GTI

: 21 maja 2014, 22:27
autor: POLOcokta
Wszystko spoko bo np. Kolega Jacoo ma przepustnicę z lewej strony (patrząc na silnik) i poprowadzenie rury nie stanowi problemu. W 1.6 16V niestety przepustnica jest z prawej strony i pozostaje tylko poprowadzenie węża lewą stroną (i blokują nas rolki od osprzętu, żeby wpuścić rurę pod zderzak, albo pokombinowanie z kolankami i zamontowanie puszki obok zbiornika wyr. płynu chłod. i wtedy możemy się "wcisąć" zaraz koło podłużnicy i do kratki zderzaka (która po lewej stronie zderzaka jest otwarta. Ja u siebie montując boxa zdecydowałem się jak na razie na fabryczne miejsce za lampą i jak na razie jest ok. Zależało mi też, żebym mógł zamontować osłonę na silnik więc puszczanie prawą stroną nie mogło mieć miejsca, ale może ktoś wpadnie na to jak ładnie poprowadzić rurę, żeby łapała więcej zimnego powietrza. Wiadomo, że można ciągnąć rurę "na około" przez caly silnik, ale czy ma to sens. Chyba im szybciej to powietrze dotrze do silnika tym lepiej