Strona 2 z 4

Re: 9N3 SPORT Davit

: 26 sie 2012, 21:30
autor: wojtek6992
Polo kozak, kojarzę je z allegro :) fajny silnik. 160 koni daje pewnie ogromną frajdę z jazdy :grin:

polo z francji?

Re: 9N3 SPORT Davit

: 27 sie 2012, 11:54
autor: qqrydza
Polo z Niemiec, tam miało dwóch właścicieli. Mam oba brief'y. Co ciekawe, auto wyprodukowane chyba na Słowacji (albo w Brazylii?) bo w VINie widnieje literka "D". Ostatnim właścicielem był jakiś Doktor :D Jego żonka [kochanka? :D ] chyba też nim jeździła bo próg po stronie kierowcy wydaje się porysowany od kobiecej nóżki ze szpileczkami ;P

Frajda z jazdy jest ogromna, choć w przyszłości na pewno "dłubnę" coś w programie, by moment obrotowy przebiegał bardziej płasko. Teraz dobrze jedzie tak do 3 tys. obrotów.

Re: 9N3 SPORT Davit

: 27 sie 2012, 13:06
autor: kileros3
Z Niemiec? Na zdjęciach masz Francuskie blachy...

Re: 9N3 SPORT Davit

: 27 sie 2012, 14:34
autor: qqrydza
blaszki są z komisu w którym stało jakiś czas. Założone tylko po to, żeby wykupić ubezpieczenie i pojechać do aso na przegląd.

Z Niemiec, bo mam briefy obu właścicieli.

Re: 9N3 SPORT Davit

: 28 sie 2012, 11:54
autor: kileros3
Sprytnie

Re: 9N3 SPORT Davit

: 08 lut 2013, 11:44
autor: gti21
Ładne polo i fajna wersja :grin:

Re: 9N3 SPORT Davit

: 22 cze 2014, 22:12
autor: qqrydza
Witam po długiej nieobecności.

"Mała" aktualizacja tematu.
-instalacja CarPC w aucie
-zmiana felg 15"->17" :D keskin kt4
-powerflexy w zawiasie
Jako, że mocy nie starczało :D zostały poczynione pewne kroki:

-montaż IC od Cupry BPX/BUK
-wymiana turbosprężarki na GTB2260VKLR na łożyskach kulkowych z chłodzeniem cieczą
-EGR out
-KAT out + wydech 2,5" z oryginalnym tłumikiem końcowym (narazie)
-strojenie na 223KM


Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

W planach:
-wymiana sprzęgła
-wymiana hebli swap przód 288 -> 312 tył 232 -> 256
-wymiana końcówek wtrysków na wydajniejsze
-kolejne strojenie...
-naklejenie znaczka "SDI" :cool:

Re: 9N3 SPORT Davit

: 22 cze 2014, 22:51
autor: murzyn
wyczuwam zbliżenie sie do 3xx wkrótce :grin: :good:

Re: 9N3 SPORT Davit

: 22 cze 2014, 23:11
autor: gti21
a jaki masz rozmiar opon i felgi jakie et i J mają? Zmiany zacne :grin:

Re: 9N3 SPORT Davit

: 23 cze 2014, 6:54
autor: qqrydza
murzyn
Szkoda mi motoru, żeby robić takie moce. Bartek to by chciał mi 320km zrobić...niedoczekanie jego :D
Jak zmienię pompki to zrobimy z 250-260km, więcej niutona a przede wszystkim zlikwiduje się ten dołek na wykresie.
Nie chce więcej, bo boje się o EGT. Auto ma jeździć z gazem w podłodze i ma się nic nie wys..ypać :cool2:

gti21
FULDA Exelero 205/40/17
Felgi mają 8" i ET30

Re: 9N3 Davit 223KM

: 23 cze 2014, 7:24
autor: mates86
Zacnie :oki: tylko tak jak mówisz dołek za ciekawie nie wygląda, trzeba zrobić jak najbardziej płasko :-)

Re: 9N3 SPORT Davit

: 23 cze 2014, 9:22
autor: Adrian_Malbork
[quote="murzyn"]wyczuwam zbliżenie sie do 3xx wkrótce :grin: :good:[/quote]

Nie denerwuj mnie czarnuchu :jester: :jester:

Bardzo ciekawi mnie gwintowane zawieszenie VW ? Jakiś rarytasik ?
Powiedz mi jak zmieściłeś FMIC w fabryczny zderzak? Kminię ciągle jak można zmieścić go u mnie, a wywalenie belki nie wchodzi w gre.
Mocy na razie trochę więcej niż u mnie i plany zacne. ale odkładaj już na swap sprzęgła ;)

Re: 9N3 Davit 223KM

: 23 cze 2014, 16:02
autor: murzyn
[quote="qqrydza"]Szkoda mi motoru, żeby robić takie moce[/quote]
masz świezy silnik więc "czysta" spokojnie w zasięgu :oki:
a tak poważnie to jednak na te moce jeszcze sporo do zrobienia,więc i koszt niemały :(
przy 250+ już jednak wrażenia są niezłe :mrgreen:
[quote="Adrian_Malbork"]Nie denerwuj mnie czarnuchu [/quote]
:crazy: nie narzekaj,nie masz źle :mrgreen:
od benzyny porobionej na 292KM dostałem ostatnio chyba z pięc długości autobusu :lol: :rotfl:

Re: 9N3 Davit 223KM

: 23 cze 2014, 16:39
autor: Adrian_Malbork
mówisz, że na 1/4 mili przegrałeś o 400metrów? :D:D

Davit mierzyłeś go jakoś co do osiągów 0-100, elastyczność itp ?

Re: 9N3 Davit 223KM

: 23 cze 2014, 18:21
autor: qqrydza
Adrian_Malbork
Co do tego zawieszenia: wg wlepy z książki serwisowej jest sportowe zawieszenie przód i tył. Nie wiem czy tam kiedyś było takie zawieszenie a potem ktoś wstawił gwint czy odrazu był gwint. Co do producenta, ciężko powiedzieć, nie "dobierałem się" do niego.

Zdjęcia z montażu IC masz tutaj:
viewtopic.php?p=547391#p547391
IC pasuje super! Zderzak trzeba tylko nieco popodcinać.
a...sprzęgło będzie robione w następny wtorek :D

murzyn
W tym aucie nigdy nie zrobię 300km. Poprostu tego nie chce. Tak jak pisałem 250-260km to max. Jazda z obawą o to, że nie dojadę na miejsce, bo mój silnik powie pier.... nie robię jest tu czynnikiem pierwszorzędnym. Poza tym przy 300KM EGT bedzie pewnie ogromne, nie będzie można go pałować bez opamiętania. Słabszy setup jest po prostu bezpieczniejszy.

Adrian_Malbork
Na poprzednim setupie (ok. 160km) mierzyłem 0-100 VCDS'em i najlepiej co mi się udało ugrać to 8s. Tylko to było na węższych i mniejszych kołach, no i na programie który miał "strzał" niutona w okolicy 2 tys. obrotów - wystartować w takich warunkach bez spalenia kapcia jest ciężko.

Teraz po modach nie mierzyłem, szkoda mojego schorowanego sprzęgła :D