Strona 2 z 3
					
				Re: plyn hamulcowy
				: 18 cze 2009, 15:00
				autor: Mnemo23
				Ja mam problemik.Samochód sporo stoi nieużywany a przez ostatni weekend zrobiłe nieco trasy i troche sie po okolicy pojezdziło. w sumie z 700 km 
Gdy wracałem już do domu zaczeła się świecić kontrolka hamulca ręcznego, tzn mrugała sobie.Teraz to już się świeci cały czas.
Jaka może byc przyczyna tego że nis tąd ni z owąd nagle się świeci?
1 Nagle zużyły sie klocki hamulcowe?
2.Płynu ubyło bo jest gdzieś przeciek w układzie hamulcowym?
3 Padnięta czujka?
Samochód hamuje całkiem normalnie i nie zauważyłem żadnych zmian?
			 
			
					
				Re: plyn hamulcowy
				: 23 gru 2009, 11:34
				autor: suhhar
				Panowie zeby nie zakladac nowego tematu podepne sie pod kolegi. Otoz wsadzilem dzisiaj aku do auta ale przed jego wsadzeniem poczyscilem wszustkie klemy i mase i te zlaczki od bezpiecznika swiec zarowych no i wsadziłem aku. Auto odpalilo od kopa aleeeeeee jak ruszylem to zaswiecila sie kontrolka WYKRZYKNIKA i zaczeła pipkac. Popipkala 3 razy i przestala ale kontrolka dalej sie swieci. O co kurde chodzi 

? tak jest teraz juz po kazdym odpaleniu i ruszeniu auta !!! plynu mam full bo sprawdzalem co jeszcze moze mu nie pasic 

 Kurde czy w tym aucie nie ma dnia zeby sie cos nie działo ? W innych wsadzam aku pale i jade i nic kurwa nie pipczy i nie mryga tylko tutaj non stop sie cos dzieje !!!
 
			
					
				Re: plyn hamulcowy
				: 23 gru 2009, 11:42
				autor: Kubrick
				Mechanik, do ktorego Ciapek zawozil swoje auto, jak go pytalem o przednie heble znalazl informacje, ze niektore 6N maja czujniki zuzycia w klockach - sprawdz czy nie masz.
Druga opcja: zobacz czy czujnik recznego nie jest zle ustawiony - kiedy dzwignia hamulca chodzi lekko na boki moze spasc czujnik z niej (zdejmij plastiki, od strony kierowcy pod dzwignia masz maly wlaczniczek). Jak to tez nie to, to chyba zostaje wycieczka do fachowaca.
			 
			
					
				Re: plyn hamulcowy
				: 23 gru 2009, 11:49
				autor: suhhar
				przed wyciagnieciem aku wszystko bylo ok wiec klocki sie nie zuzyly. Sprawdze jeszcze ten przycisk recznego. Myslisz ze jak podepne vag to cos pokaze ?
			 
			
					
				Re: plyn hamulcowy
				: 23 gru 2009, 11:50
				autor: Kubrick
				Mozesz sprobowac. Na pewno nie zrobisz krzywdy autu, jak go wepniesz do kompa.
			 
			
					
				Re: plyn hamulcowy
				: 24 gru 2009, 12:36
				autor: suhhar
				wczoraj powciskalem ten przycisk od recznego i sie nie palilo. Pozniej jechalem i doopa znowu po przekroczeniu 2000 tys obrotow znowu pipczy. Szlag mnie trafia
			 
			
					
				Re: plyn hamulcowy
				: 21 cze 2011, 15:17
				autor: dumle
				panowie co myślicie o takim płynie: motul RBF 660
ma podwyższoną temp wrzenia ale jest na krótszy okres czasu eksploatacji (1rok), mogę go mieć za 30pln za 0,5L
http://www.motul-oleje.pl/product/index-id-53.html
oraz mogę mieć zwykły motul dot4 (czas eksploatacji do 2 lat) za 20pln za 0,5L
http://www.oleje-silnikowe.com/index.ph ... ot-4-500ml
co byście wybrali i dlaczego? 

 
			
					
				Re: plyn hamulcowy
				: 21 cze 2011, 15:23
				autor: shao
				RBF660 daje rade, leja do scigaczy i sobie chwala.  Ale i tak potrzebujesz 2 butelki skoro sa po 0.5l. 
Jak cos to jeszcze masz ATE - SL6, 200 albo Blue Racing. Ale RBF chyba najciekawsza propozycja.
			 
			
					
				Re: plyn hamulcowy
				: 21 cze 2011, 15:25
				autor: dumle
				no będę brał 2 butelki bo będę spuszczał cały dot4 jak coś 

 tylko on jest jakiś żrący i się zastanawiam czy przewodów do tego nie trzeba specjalnych?
 
			
					
				Re: plyn hamulcowy
				: 21 cze 2011, 15:27
				autor: shao
				Specjalnych przewodow do zlewania? czy hamulcowych? 

 Jak Ci skapnie DOT na lakier to masz zonka.
Jak chcesz 'specjalne' przewody to Goodridge w oplocie 

 za 400 

 
			
					
				Re: plyn hamulcowy
				: 21 cze 2011, 15:31
				autor: dumle
				nie nie, chodziły mi o hamulcowe, ale tak czytam w necie i nie ma żadnych zastrzeżeń więc wezmę sobie ten lepszy na próbę 

 
			
					
				Re: plyn hamulcowy
				: 21 cze 2011, 15:45
				autor: pawellini
				ja zalewałem płynem ATE
			 
			
					
				Re: plyn hamulcowy
				: 21 cze 2011, 15:52
				autor: shao
				[quote="dumle"]nie nie, chodziły mi o hamulcowe, ale tak czytam w necie i nie ma żadnych zastrzeżeń więc wezmę sobie ten lepszy na próbę 

[/quote]
Poki trzyma specyfikacje to nie ma problemow (jak cos to sprawdz) ale te Goodridge jakbys wsadzil to bys mial hample miazgatrony lepsze niz ceramika w 9ff  
 
 
[quote="pawellini"]ja zalewałem płynem ATE[/quote]
Pawel ale plynow ATE jest 5 przynajmniej. Mogles napisac rownie dobrze - 'zalalem plynem hamulcowym' i tak samo dokladna informacja by to byla 

 
			
					
				Re: plyn hamulcowy
				: 21 cze 2011, 15:57
				autor: dumle
				można się domyśleć że dot4.. tak mi się wydaje 
 
nie wiem co to Goodridge ale ten rbf 660:
Specjalnie zaprojektowany by wytrzymać wysokie temperatury w trakcie wyścigów.
Bardzo wysoki punkt wrzenia (325oC), przewyższający wskaźniki tradycyjnych płynów klasy DOT 5.1 non silicon base / DOT 5silicone base oraz DOT 4, co pozwala na skuteczne hamowanie nawet w ekstremalnych warunkach.
Skuteczny w czasie deszczu:
Bardzo wysoki punkt wrzenia na mokro (216oC), przewyższający wskaźniki tradycyjnych płynów klasy DOT 5.1 non silicon base/ DOT 5 silicone base oraz DOT 4, co umożliwia skuteczną pracę układu hamulcowego w czasie deszczu. Płyny DOT 3, DOT 4 oraz DOT5.1 mają zdolność do wchłaniania wilgoci z powietrza co obniża punkt wrzenia i zwiększa ryzyko wystąpienia zjawiska „korka powietrznego”.
myślę że wystarczający 

 
			
					
				Re: plyn hamulcowy
				: 21 cze 2011, 16:01
				autor: shao
				Goodridge to firma robiaca gietkie przewody hamulcowe w stalowym oplocie (redukujesz efekt puchniecia przewodu do minimum, pedal twardszy, wieksza moc idzie na tloczki w zacisku itp). 
Tylko nie wypadnij przez przednia szybe po apgrejdzie 
