[quote=""Skfarek""][quote=""SoNsiaD""]Żeby zacząć jeździć 1.8t nie musisz od razu zmieniać zawieszenia ani hamulcy, podejżewam że również chłodnicy.[/quote]
Sądzisz, że hamulce i zawias z 1.2 który ma ile 70 kucy będą w stanie "porządnie" obsłużyć, wyhamować i utrzymać w ryzach 150 koni????? Ile waży 1.2 a ile 1.8? Jaka jest pojemność układu chłodzenia przy 1.2 a jaka przy 1.8? Ja bym się bał czymś takim jeździć :?
v-wej sam silnik to przysłowiowy pryszcz, nie zapominaj o tym że zwykle sprzedawany jest goły, jak doliczysz osprzęt (alternator, przepustnica, komp, rozrusznik, kolektory, paski itd) to się dopiero zrobią koszty.[/quote]
Witam.Kolego a gdzie ja napisałem ze sam silnik był z tej FR??

Była cała na sprzedaż uszkodzona z przodu jednak silnik turbo i układ jezdny sprawny,cena był 5tyś kup teraz,cena podejrzanie niska ale może było warto zaryzykować??