Wszystko o: SWAP silnika

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

swap wyjdzie ponad 6 tyś
Awatar użytkownika
JuStIcE
Redaktor Magazynu Klubowego
Posty: 5784
Rejestracja: 21 paź 2009, 23:34
Lokalizacja: RLE

Post autor: JuStIcE »

HAwK
Nie wiem jak w 9N, ale w 9N3 montowali 1.8T w modelu GTI. A co do swapa, to oprócz silnika (i osprzętu), skrzyni, sprzęgła, półosiek będziesz jeszcze musiał wymienić hamulce na mocniejsze oraz zawieszenie na twardsze. Tak więc te 6 tysiaków to może się okazać za mało, licząc robociznę.
Mój Białas Czerwona Perła

Jeżeli piszę bez polskich znaków
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Dodaj do tego pewnie wiązkę, kompa itp. pierdoły.
HAwK napisz najpierw ile masz pieniędzy na SWAP odłożone?
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
H
HAwK
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 28
Rejestracja: 17 maja 2009, 14:24

Post autor: HAwK »

Chciałem się tylko poinformować ile by to wyszło i czy jest sens ? bo jeżeli mam wymienić praktycznie wszystko to raczej nie warto ;/
Awatar użytkownika
SoNsiaD
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 10 kwie 2009, 1:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: SoNsiaD »

A ja myśle że jest to możliwe. Sam sprzedałem kompletny silnik BBY razem ze skrzynia,półosiami i wszystkimi drobnymi gratami potrzebnymi do takiego swapa. Ale powiem jedno: Taki swap jest bez sensu, gdyż po miesiącu będziesz kombinował jak tu sie pozbyć 1.4. Nie jeździłem nigdy 1.2, ale wiem jedno 1.4 16v 75KM to przepotworny muł. Niepolecam..
9N 2002 było 1.4 BBY, jest 1.8T ARY
m
misiek89
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 577
Rejestracja: 15 lis 2008, 20:46
Lokalizacja: VWrocław

Post autor: misiek89 »

SoNsiaD
to kolego pochwal się co teraz wsadziłeś :-D
sprzedam oryginalna lampę tylną, lewa strona (od kierowcy) do [9N] oraz surowe groty kluczyka do VW.
Obrazek
Awatar użytkownika
SoNsiaD
Newbie
Newbie
Posty: 6
Rejestracja: 10 kwie 2009, 1:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: SoNsiaD »

HAwK,
Wszystkiego wymieniać nie trzeba, koszt samych gratów to okolo 7tyś.Ale jeżeli cały swap zamierzasz komuś zlecić(łącznie z pozyskaniem cześci), to myślę że cena napewno przekroczy 10 tyś. Żeby zacząć jeździć 1.8t nie musisz od razu zmieniać zawieszenia ani hamulcy, podejżewam że również chłodnicy.
Żeby uniknąć niepotrzebnych wydatków, najlepiej znaleźć sobie gościa z całym Audi TT żeby samemu wyciągnąć z niego potrzebne graty. Ja na swój silnik POLOwałem połtora roku,ale warto było. Powodzenia.
9N 2002 było 1.4 BBY, jest 1.8T ARY
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

w jego opisie masz 1,8T
v
v-wej
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 07 wrz 2010, 19:56

Post autor: v-wej »

Witam.Sam zastanawiałem się nad wymiana silnika ale koszt mnie trochę odstraszył choć niewiem czy Ci to coś pomoże ale widziałem ostatnio ibizę FR sport z 2006-czy 2007r z przodu uszkodzoną jednak silnik turbo i inne podzespoły były ok z przebiegiem 11000 ;) no i silnik chyba 1,8 turbo o mocy 180 koni za 5 tys na allegro ;) niewiem czy jeszcze jest bo aukcja kończyła sie jakoś teraz ale za taką kasę warto
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

[quote=""SoNsiaD""]Żeby zacząć jeździć 1.8t nie musisz od razu zmieniać zawieszenia ani hamulcy, podejżewam że również chłodnicy.[/quote]

Sądzisz, że hamulce i zawias z 1.2 który ma ile 70 kucy będą w stanie "porządnie" obsłużyć, wyhamować i utrzymać w ryzach 150 koni????? Ile waży 1.2 a ile 1.8? Jaka jest pojemność układu chłodzenia przy 1.2 a jaka przy 1.8? Ja bym się bał czymś takim jeździć :?

v-wej sam silnik to przysłowiowy pryszcz, nie zapominaj o tym że zwykle sprzedawany jest goły, jak doliczysz osprzęt (alternator, przepustnica, komp, rozrusznik, kolektory, paski itd) to się dopiero zrobią koszty.
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
v
v-wej
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 07 wrz 2010, 19:56

Post autor: v-wej »

[quote=""Skfarek""][quote=""SoNsiaD""]Żeby zacząć jeździć 1.8t nie musisz od razu zmieniać zawieszenia ani hamulcy, podejżewam że również chłodnicy.[/quote]

Sądzisz, że hamulce i zawias z 1.2 który ma ile 70 kucy będą w stanie "porządnie" obsłużyć, wyhamować i utrzymać w ryzach 150 koni????? Ile waży 1.2 a ile 1.8? Jaka jest pojemność układu chłodzenia przy 1.2 a jaka przy 1.8? Ja bym się bał czymś takim jeździć :?

v-wej sam silnik to przysłowiowy pryszcz, nie zapominaj o tym że zwykle sprzedawany jest goły, jak doliczysz osprzęt (alternator, przepustnica, komp, rozrusznik, kolektory, paski itd) to się dopiero zrobią koszty.[/quote]
Witam.Kolego a gdzie ja napisałem ze sam silnik był z tej FR?? :D Była cała na sprzedaż uszkodzona z przodu jednak silnik turbo i układ jezdny sprawny,cena był 5tyś kup teraz,cena podejrzanie niska ale może było warto zaryzykować??
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

Za dupniętą FRke 5 klocków :?: A może to była cena w Euro, bo za tyle w zylach to gołe silniki chodzą :?:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
v
v-wej
Początkujący
Początkujący
Posty: 126
Rejestracja: 07 wrz 2010, 19:56

Post autor: v-wej »

Witam.Dla niedowaiarków daje linka z ta FR http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C13722684
Awatar użytkownika
Skfarek
Spamer
Spamer
Posty: 4982
Rejestracja: 14 lis 2008, 12:49
Lokalizacja: Gród Kraka

Post autor: Skfarek »

v-wej coś mi w tym śmierdzi bo dla porównania:
http://otomoto.pl/seat-ibiza-cupra-1-8- ... 24242.html
i następna:
http://otomoto.pl/seat-ibiza-cupra-angl ... 25504.html
A przecież to są starsze i jeden to anglik :?:

No chyba, że gość specjalnie napisał tylko w tym ogłoszeniu co podałeś że silnik wizualnie ok, a wie że jest to szrot :grin:
6n leichtwagen: hamownia s.41 http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=142
1.6 AEA shamowane]
Rozpórki, mocowania foteli: http://gorny-sport.pl
Serwis mechaniczny: [url=http://www.au
Awatar użytkownika
vwkas18
G-LaderMan
Posty: 4420
Rejestracja: 15 lis 2008, 6:43
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: vwkas18 »

Skfarek dodaj że jeszcze jest taka kolej rzeczy że silniki dzielą się na 4 grupy:
1) Audi
2) VW
3) Seat
4) Skoda
silnik silnikowi nie równy jak nie trzyma parametrów mocy to idzie albo VW/Seata/Skody
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”