Strona 2 z 2
Re: beny_88
: 06 gru 2009, 23:58
autor: vanquisz
[quote=""beny_88""]To narazie tyle, oponki to 195/50/15, martwi mnie że autko straciło na przyspieszeniu i na drodze hamowania, dotego sciąga go lekko do osi jezdni, póki co nie wiem co może być przyczyną ale martwić będę sie dopiero na wiosne

[/quote]
Kolego, gaz do dechy i do mechanika na ustawianie zbieżności kół, albo nowe opony co miesiąc.
Mi też ściągało i pościnało opony.
Co do zderzaka, dużo zapłaciłeś? Nie wiesz gdzie mogę kupić szerokie w takim kolorze? (śląskie)
Ogólnie Twój sprzęt mi sie podoba, jak wrzucisz od 6n2 to daj znać, ponieważ mam dylemat pomiędzy dymionymi a 6n2
Pozdrawiam
Re: beny_88
: 07 gru 2009, 7:42
autor: beny_88
Zbieżność kół była ustawiana tyle że na innych kołach, opony używane, 2 po 7 i 2 po 6 mm. Zderzak bardziej przyjechał z łodzkiego, kosztował sporo bo 350 zł, co prawda bez halogenów ale był w stanie idealnym.
Re: beny_88
: 07 gru 2009, 8:07
autor: Borek
To słabsze hamowanie to może być tylko Twoje odczucie bo wąskie 13" pewno bez problemu blokujesz mocniejszym kopnięciem w hebel, a takie 195 trzeba się juz dobrze zaprzeć zeby przyblokować z dużej prędkości, ale faktyczna droga hamowania na pewno jest lepsza

Re: beny_88
: 07 gru 2009, 8:31
autor: beny_88
@Borek, gdybyś mógł jeszcze powiedzieć jak Tobie jeździ sie na 60/60? z czym są problemy itd itp, tak czy siak jeśli już to ja bym decydował sie jedynie na zawias 40/40 ;-)
Re: beny_88
: 07 gru 2009, 8:33
autor: rat4
To narazie tyle, oponki to 195/50/15, martwi mnie że autko straciło na przyspieszeniu i na drodze hamowania, dotego sciąga go lekko do osi jezdni, póki co nie wiem co może być przyczyną ale martwić będę sie dopiero na wiosne
to że ściąga może wynikać ze złej geometrii, masz prawdopodobnie za bardzo rozjechane koła -/ z przodu, lub tak jak koledzy mówią bieżnik opony jest zjechany pod kątem i dlatego ściąga,
Geometria musi być zrobiona bo skasujesz część bieżnika i będzie kicha.
Na razie jak jeździsz masz duże opory z tego tytułu dlatego straciłeś na przyśpieszeniu,
druga sprawa szerokie koła 195 wyglądają fajnie ale to kosztem pogorszenia osiągów bo za duże opory toczenia,
195/ 15 się sprawują jak masz przynajmniej 100 koni na pokładzie, jeśli masz mniej to pogorszają osiągi i delikatnie wzrasta spalanie, co do plusów to wygląd i trzyma się super w zakrętach, coś za coś

A tak w ogóle to ładna pola, kolor przypomina mi straż graniczną ale piękny, w sumie nic bym nie zmieniał w tej poli no może z przodu jakieś delikatne przydymienie reflektorów i tyle felgi nie krzyczą i o to chodzi, co do lamp to nie lubię clearów ale jeśli tobie podobają się to OK, :good:
Re: beny_88
: 08 gru 2009, 16:59
autor: martinez836
Ladna i zadbana polówka :good: Super kolorek :yahoo: powodzenia w dalszych modyfikacjach
Re: beny_88
: 08 gru 2009, 19:53
autor: Borek
beny_88 na 60/60 jeździło mi się tak że...juz nie jeżdze

. Miałem 4 miechy taki setup i zrzekłem się go na rzecz Eibacha 30/30. Wiadomo wygląd już nie ten, ale teraz jazda to przyjemność, a nie ciągła walka o przetrwanie na dziurawych drogach
Re: beny_88
: 08 gru 2009, 21:38
autor: beny_88
No cóz, to chyba bede myslal o 40/40 badz też 30/30 które u Ciebie wyglada tez nieźle na stalówkach a na alu powinno być o niebo lepiej;) , co do silnika to przydałoby się coś pokombinować jak u Ciebie, tylko martwi mnie o ile wzrośnie spalanie skoro teraz nie umie zejść poniżej 6,8l:) ;p na hamowni wyszło mi aż 64,5 kuca

i coś ok 115 Nm (po prostu szaleństwo xD;p)
Samochod bedzie u mnie jeszcze max 1.5 roku, a na co dzien jezdzi jedynie w wakacje wiec może nie odczułbym aż tak dotkliwie gleby;)
Ogólnie doprowadzenie samochodu do stanu technicznego niemal idealnego pochłonęło sporo czasu i pieniędzy, jednak daje dużo satysfakcji jeżli chodzi o poczucie bezawaryjności na drodze, co do nadwozia to ratowałem ile można więc na 2 lata spokój;) na wiosne tylko polerka
Żaden german style to ma nie być, bardziej chodziło mi o zbudowanie "schludnego" i zgrabnego autka, na przeszkodzie jeszcze zderzak i tylne lampy:D
pozdrawiam polo maniaków;)
Re: beny_88
: 08 gru 2009, 21:55
autor: suff
jesli planujesz tylko -40/-40 to musisz kupic tylko sprzezyny, bo takie mozesz zamontowac jeszcze na standardowe amortyzatory. przy wymianie pomysl takze o wymianie lozysk, odbojow i oslon amorkow bo to dobrze zrobic.
ja mam u siebie kit -40 ta-technix i sobie chwale chociaz w zaleznosci od fundsow albo przyjdzie gwint albo -60 na przod, takze jakbys chcial kupic springa uzywanego to moze bede mial po nowym roku jakos

Re: beny_88
: 08 gru 2009, 22:17
autor: beny_88
suff, daj znać jak coś

Re: beny_88
: 02 lut 2010, 20:18
autor: beny_88
Jakby ktoś chciał zobaczyc jak wyglada in pro na zielonej butelce:)

PS Lepsze zdjecia na wiosne;)
Re: beny_88
: 02 lut 2010, 20:31
autor: inco
Będzin, no proszę jeżeli zastanawiasz się nad zawiasem to zaprazam do mnie spróbuje pokazać jak się smiga na maxymalnie zglebionym polo na 7,5Jx15. Niestety kolega nie zastał 14 i -120/-100
Pozdrawiam
Re: beny_88
: 02 lut 2010, 21:04
autor: beny_88
Dzieki, jak tylko bede miał chwile czasu to się odezwe
