Strona 2 z 2

Re: beny_88

: 06 gru 2009, 23:58
autor: vanquisz
[quote=""beny_88""]To narazie tyle, oponki to 195/50/15, martwi mnie że autko straciło na przyspieszeniu i na drodze hamowania, dotego sciąga go lekko do osi jezdni, póki co nie wiem co może być przyczyną ale martwić będę sie dopiero na wiosne :-) [/quote]

Kolego, gaz do dechy i do mechanika na ustawianie zbieżności kół, albo nowe opony co miesiąc.
Mi też ściągało i pościnało opony.

Co do zderzaka, dużo zapłaciłeś? Nie wiesz gdzie mogę kupić szerokie w takim kolorze? (śląskie)

Ogólnie Twój sprzęt mi sie podoba, jak wrzucisz od 6n2 to daj znać, ponieważ mam dylemat pomiędzy dymionymi a 6n2

Pozdrawiam

Re: beny_88

: 07 gru 2009, 7:42
autor: beny_88
Zbieżność kół była ustawiana tyle że na innych kołach, opony używane, 2 po 7 i 2 po 6 mm. Zderzak bardziej przyjechał z łodzkiego, kosztował sporo bo 350 zł, co prawda bez halogenów ale był w stanie idealnym.

Re: beny_88

: 07 gru 2009, 8:07
autor: Borek
To słabsze hamowanie to może być tylko Twoje odczucie bo wąskie 13" pewno bez problemu blokujesz mocniejszym kopnięciem w hebel, a takie 195 trzeba się juz dobrze zaprzeć zeby przyblokować z dużej prędkości, ale faktyczna droga hamowania na pewno jest lepsza ;)

Re: beny_88

: 07 gru 2009, 8:31
autor: beny_88
@Borek, gdybyś mógł jeszcze powiedzieć jak Tobie jeździ sie na 60/60? z czym są problemy itd itp, tak czy siak jeśli już to ja bym decydował sie jedynie na zawias 40/40 ;-)

Re: beny_88

: 07 gru 2009, 8:33
autor: rat4
To narazie tyle, oponki to 195/50/15, martwi mnie że autko straciło na przyspieszeniu i na drodze hamowania, dotego sciąga go lekko do osi jezdni, póki co nie wiem co może być przyczyną ale martwić będę sie dopiero na wiosne :-)
to że ściąga może wynikać ze złej geometrii, masz prawdopodobnie za bardzo rozjechane koła -/ z przodu, lub tak jak koledzy mówią bieżnik opony jest zjechany pod kątem i dlatego ściąga,
Geometria musi być zrobiona bo skasujesz część bieżnika i będzie kicha.
Na razie jak jeździsz masz duże opory z tego tytułu dlatego straciłeś na przyśpieszeniu,
druga sprawa szerokie koła 195 wyglądają fajnie ale to kosztem pogorszenia osiągów bo za duże opory toczenia,
195/ 15 się sprawują jak masz przynajmniej 100 koni na pokładzie, jeśli masz mniej to pogorszają osiągi i delikatnie wzrasta spalanie, co do plusów to wygląd i trzyma się super w zakrętach, coś za coś :D
A tak w ogóle to ładna pola, kolor przypomina mi straż graniczną ale piękny, w sumie nic bym nie zmieniał w tej poli no może z przodu jakieś delikatne przydymienie reflektorów i tyle felgi nie krzyczą i o to chodzi, co do lamp to nie lubię clearów ale jeśli tobie podobają się to OK, :good:

Re: beny_88

: 08 gru 2009, 16:59
autor: martinez836
Ladna i zadbana polówka :good: Super kolorek :yahoo: powodzenia w dalszych modyfikacjach

Re: beny_88

: 08 gru 2009, 19:53
autor: Borek
beny_88 na 60/60 jeździło mi się tak że...juz nie jeżdze ;). Miałem 4 miechy taki setup i zrzekłem się go na rzecz Eibacha 30/30. Wiadomo wygląd już nie ten, ale teraz jazda to przyjemność, a nie ciągła walka o przetrwanie na dziurawych drogach

Re: beny_88

: 08 gru 2009, 21:38
autor: beny_88
No cóz, to chyba bede myslal o 40/40 badz też 30/30 które u Ciebie wyglada tez nieźle na stalówkach a na alu powinno być o niebo lepiej;) , co do silnika to przydałoby się coś pokombinować jak u Ciebie, tylko martwi mnie o ile wzrośnie spalanie skoro teraz nie umie zejść poniżej 6,8l:) ;p na hamowni wyszło mi aż 64,5 kuca :grin: i coś ok 115 Nm (po prostu szaleństwo xD;p)
Samochod bedzie u mnie jeszcze max 1.5 roku, a na co dzien jezdzi jedynie w wakacje wiec może nie odczułbym aż tak dotkliwie gleby;)
Ogólnie doprowadzenie samochodu do stanu technicznego niemal idealnego pochłonęło sporo czasu i pieniędzy, jednak daje dużo satysfakcji jeżli chodzi o poczucie bezawaryjności na drodze, co do nadwozia to ratowałem ile można więc na 2 lata spokój;) na wiosne tylko polerka :)
Żaden german style to ma nie być, bardziej chodziło mi o zbudowanie "schludnego" i zgrabnego autka, na przeszkodzie jeszcze zderzak i tylne lampy:D
pozdrawiam polo maniaków;)

Re: beny_88

: 08 gru 2009, 21:55
autor: suff
jesli planujesz tylko -40/-40 to musisz kupic tylko sprzezyny, bo takie mozesz zamontowac jeszcze na standardowe amortyzatory. przy wymianie pomysl takze o wymianie lozysk, odbojow i oslon amorkow bo to dobrze zrobic.

ja mam u siebie kit -40 ta-technix i sobie chwale chociaz w zaleznosci od fundsow albo przyjdzie gwint albo -60 na przod, takze jakbys chcial kupic springa uzywanego to moze bede mial po nowym roku jakos :-)

Re: beny_88

: 08 gru 2009, 22:17
autor: beny_88
suff, daj znać jak coś :)

Re: beny_88

: 02 lut 2010, 20:18
autor: beny_88
Jakby ktoś chciał zobaczyc jak wyglada in pro na zielonej butelce:)
Obrazek
PS Lepsze zdjecia na wiosne;)

Re: beny_88

: 02 lut 2010, 20:31
autor: inco
Będzin, no proszę jeżeli zastanawiasz się nad zawiasem to zaprazam do mnie spróbuje pokazać jak się smiga na maxymalnie zglebionym polo na 7,5Jx15. Niestety kolega nie zastał 14 i -120/-100

Pozdrawiam

Re: beny_88

: 02 lut 2010, 21:04
autor: beny_88
Dzieki, jak tylko bede miał chwile czasu to się odezwe :grin: