Strona 2 z 3

Re: POLO 6N by Matas (11.12.2011)

: 14 gru 2011, 21:59
autor: Matas
Plany co do kierunków przy lampionach:
Obrazek

Kierunki na boczki:
Obrazek

LUB:
Obrazek

A obuwie dla Polci chyba wezme od Niuńka tylko nie jestem do końca do nich przekonany ...

Obrazek -------> viewtopic.php?f=6&t=34301 <------ Vagen Niuńka

Re: POLO 6N by Matas (11.12.2011)

: 14 gru 2011, 22:05
autor: krrisu17
siema :D zamowilem te same kierunki przy lampach co ty pokazales :p a do błotnikow te pierwsze dymione :P bo smoked sie szykuje :D

Re: POLO 6N by Matas (11.12.2011)

: 14 gru 2011, 22:19
autor: Matas
Heheee widzę że nie tylko mi po głowie śmiga Smoked :grin: A gdzie można zobaczyć twoje "Fureju" :?: A co do lamp to widziałem na forum ciekawy poradnik jak zrobić lampki na smoked więc myślę że damy radę :grin:

Re: POLO 6N by Matas (11.12.2011)

: 15 gru 2011, 13:00
autor: blonchal
takie felgi bez obniżenia polówki będą dziwnie wyglądać według mnie :shock: fajnie bagażnik wygląda z tą lotką :good:

Re: POLO 6N by Matas (11.12.2011)

: 15 gru 2011, 14:19
autor: Matas
Blonchal przeczytaj w opisie "Plany" :) Lotki nie montowałem już była zamontowana gdy przygarniałem Polcie :)

Re: POLO 6N by Matas (11.12.2011)

: 15 gru 2011, 16:18
autor: blonchal
czytałem ;) już masz na oku jakiś gwint? ile w dół?

Re: POLO 6N by Matas (11.12.2011)

: 15 gru 2011, 18:47
autor: krrisu17
a wejdz u mnie na post to zobaczysz moja zabe :p . Tez mam nadzieje ze wyjdzie nam ten smoked :D boo musi byc grubo :D

Re: POLO 6N by Matas (11.12.2011)

: 16 gru 2011, 0:19
autor: Matas
Nom z gwintem jest taka sprawa że na maxa nie chce zglebić Poliny bo z autka korzystam na codzień jako dojazd do firmy, lecz również nie chcę aby była taka koza jak teraz nom i oczywiście od czasu do czasu może pokusiłbym się o tzw. "Glebe" :crazy: Myślałem nad Ta-Technix, dużo ludzi na forum montuje taki komplecik. ;)
Żaba CooL :oki: Małe operacje w przyszłości zmienią status z CooL na WypaS :grin: A Felunek masz na oku już :?:

Re: POLO 6N by Matas (11.12.2011)

: 11 sty 2012, 15:31
autor: Skfarek
[quote="Matas"]Nom z gwintem jest taka sprawa że na maxa nie chce zglebić Poliny[/quote]

gwint ma regulację zaczynającą się od minimalnego obniżenia zwykle -25 mm, i delikatna gleba jest, jak Ci się znudzi to skręcasz i obniżasz. W przypadku springów bez ich wymiany jesteś skazany na jedną wysokość i znowu musisz bulić (tak wiem są kity z regulacją na talerzykach delikatną ale zwykle jest to maks 10 mm chyba).

Re: POLO 6N by Matas (11.12.2011)

: 21 sty 2012, 20:57
autor: Matas
Czy mogę prosić was o poradę jaki gwint lepszy: Ta-technix czy MTS :?:

I w sumie czym się różnią oprócz ceny :?:

Re: POLO 6N by Matas (11.12.2011)

: 21 sty 2012, 21:42
autor: pawellini

Re: POLO 6N by Matas (11.12.2011)

: 22 sty 2012, 21:21
autor: Matas
Dziękówa za uświadomienie co do gwintu :grin: Piwko za doradztwo :piwo:

Re: POLO 6N by Matas (11.12.2011)

: 22 sty 2012, 21:43
autor: pawellini
To na ogólnopolskim najwyżej :grin:

Re: POLO 6N by Matas (11.12.2011)

: 03 mar 2012, 11:39
autor: Matas
Panowie mam dylemat :niewiem: Po sezonie zimowym zauważyłem że moje lampiony z przodu zaczęły parować. Zmiana ich i tak była w planach lecz zostanę zmuszony do szybszej wymiany. Co sądzicie o lampach Power Look :?:

http://moto.allegro.pl/lampy-clear-powe ... 06989.html

Czy lepszym rozwiązaniem będzie kupno używanych lamp seryjnych i zrobienie smoked front :?:

Wyczytam każdą opinie.

Re: POLO 6N by Matas (11.12.2011)

: 03 mar 2012, 11:44
autor: harnasisko
power lock jedne z lepszych lamp ktore bardzo ladnie wygladaja w polo :) polecam ci bo sam planuje ;)