klopoty z polo

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

k
konwalia
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 41
Rejestracja: 12 paź 2010, 9:16

Post autor: konwalia »

ale mi chodzi o czujnik ten niebieski przy termostacie ? wymieniales?
Awatar użytkownika
raadek1990
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 07 lip 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice lublina

Post autor: raadek1990 »

nie wymieniałem ale jesli byl by padniety to chyba swirowala by temperatura
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza :D
Obrazek [url=http://imageshack.u
k
konwalia
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 41
Rejestracja: 12 paź 2010, 9:16

Post autor: konwalia »

tak ci sie zdaje, on jest odpowiedzialny za ssanie, czyli jak silnik sie zagrzeje i zaczyna świrować to moze byc powod bo komputer silnika z czujnika odczytuje zle parametry i takie cyrki. tylko jak go sprawdzic czy dobry. Jezeli cos zle dziala to musi byc powod a nie "ze ten typ tak ma."
Awatar użytkownika
raadek1990
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 07 lip 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice lublina

Post autor: raadek1990 »

u mnie nie jest to jakis wielki problem wiec nie bede sie pakowal w koszty czujnika. na bezrobociu kazdy grosz sie liczy :D
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza :D
Obrazek [url=http://imageshack.u
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

jakby to był czujnik to by nie schodził ze ssania i by były większe obroty. skoro ma te 750 na stałe to znaczy, że ssanie działa i na pewno nie czujnik. przy niskich obrotach w tym wieku może troche silnikiem telepać tak jak telepie dziadkiem to normalne. ogólnie moim zdaniem 750 to ciut za mało. podkręć obroty na 900 i powinno być lepiej.
Obrazek
Awatar użytkownika
raadek1990
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 07 lip 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice lublina

Post autor: raadek1990 »

ciut za mało ale jak mam je podkrecic ?? komputer chyba nimi steruje :P a gazoliny nie posiadam ;p
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza :D
Obrazek [url=http://imageshack.u
Awatar użytkownika
raadek1990
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 07 lip 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice lublina

Post autor: raadek1990 »

Obrazek

obroty przy roznych temperaturach
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza :D
Obrazek [url=http://imageshack.u
Awatar użytkownika
qboslavo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 290
Rejestracja: 05 sie 2009, 21:26
Lokalizacja: Łódź

Post autor: qboslavo »

obroty powinny być w 2 zakresach: na rozgrzanym silniku koło 900obr/min, na ssaniu około 1200obr/min. ze zdjęć wygląda na to, że nigdzie tam nie ma ssania (przynajmniej nie prawidłowego). a jak pordęcić obroty na mono czy na mpi to gdzieś było na forum.
Obrazek
Awatar użytkownika
czmc
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 604
Rejestracja: 30 maja 2010, 21:46
Lokalizacja: Zamość/Lublin

Post autor: czmc »

[quote=""raadek1990""]Obrazek

obroty przy roznych temperaturach[/quote]

jeszcze zaznacz jakie obciążenie było ... światła/radio/nawiew...
Moje byłe POLO]
Obrazek
Awatar użytkownika
raadek1990
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 07 lip 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice lublina

Post autor: raadek1990 »

chyba tylko radio u mnie zawsze trzymalo takie obroty :P u was sa wieksze ?:D
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza :D
Obrazek [url=http://imageshack.u
ODPOWIEDZ

Wróć do „elektryka + centralny zamek”