maglownica do wymiany

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

b
byczynho
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 313
Rejestracja: 28 lip 2009, 16:44

Post autor: byczynho »

Ale już chyba nie z plastyku no nie? Możliwe, że to pytanie jest głupie :grin: nie orientuje się w tych dziedzinach. A czy wersja - metal nie będzie gorsza? jakieś dodatkowe tarcia i opory?
POLO ! i jedzie się lepiej
d
dany G40
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 478
Rejestracja: 04 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: słupsk

Post autor: dany G40 »

Tu raczej nie chodzi o tarcia ,metalowa tuleja przy lekkim luzie strasznie hałasuje dlatego dali teflon ,zauważcie że te maglownice jeżeli smar nie wysechł żyją 17 i więcej lat .
Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: patrycju5z »

Czy w 2f jest inna maglownica niz w 86c? Tez nosze sie z zamiarem wymiany maglownicy, juz nawet wożę w bagaźniku.. tylk czekam na dogodny moment ;]
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
S
Speede_ZGL
Swój
Swój
Posty: 861
Rejestracja: 09 sie 2010, 19:35

Post autor: Speede_ZGL »

Tak czytam temacik i zapytam, po czym i w którym momencie poznać magla że jest do wymiany?
Obrazek
d
dany G40
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 478
Rejestracja: 04 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: słupsk

Post autor: dany G40 »

Maglownice 86c i 2f są te same wymieniamy ,gdy się zrobi duży luz na kierownicy którego nie można skorygować śrubą regulacyjną[,wybitą tuleję te plastikowa mozna ew wymienić ] regeneracja nieopłacalna nowy magiel to kwestia 250zł
Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: patrycju5z »

Czy ten lub o którym pisze kolega powyżej to jest np kiedy potrzebuje więcej kręcić kierownicą aby koło skręciło tak ?
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
d
dany G40
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 478
Rejestracja: 04 gru 2009, 14:33
Lokalizacja: słupsk

Post autor: dany G40 »

No chyba wiesz co to za duży luz na kierownicy jest ,
Awatar użytkownika
patrycju5z
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 505
Rejestracja: 06 wrz 2010, 9:04
Lokalizacja: Knurów/Gliwice
Kontakt:

Post autor: patrycju5z »

Po wymianie maglownicy to już zupełnie inna jazda panowie.... :D
Mały ale wariat!
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=27&t=38104

VW Polo 86c 1988r HZ 45KM 1.0
Ford Focus mk1 2004r TDCI 100KM 1.8
Awatar użytkownika
raadek1990
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 355
Rejestracja: 07 lip 2010, 11:26
Lokalizacja: okolice lublina

Post autor: raadek1990 »

tak przegladam z nudy forum temat troche nie aktualny ale moze sie komus przyda ;d w maglu trzeba dotoczyc tulejke z teflonu i przesmarowac na nowo :P ot cala filozofia mnie taki zabieg wyniosl 20zł wrzucalem kiedys manuala z tym zabiegiem ;d ustało pukanie i poluzowalem srube regulacyjna dzieki czemu kierownica lzej sie kreci :)
renault19 chamade>peugeot306>polo>leon>golf - nigdy wiecej francuza :D
Obrazek [url=http://imageshack.u
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ kierowniczy”