Strona 2 z 10
Re: Mody6N
: 04 maja 2009, 13:01
autor: Skfarek

Wieeeeeeelki szacun za swapa

Oby więcej takich projektów

Re: Mody6N
: 04 maja 2009, 15:19
autor: jarek311086
a co do swapa to dużo Cię to kosztowało i pyt.co do grodzi bo słyszałem że trzebacofnać do tyłu żeby upchnąć 1.8t???odp.jak chcesz na maila jarek311086@neostrada.pl
Re: Mody6N
: 04 maja 2009, 15:39
autor: krzysiu
Mody6N
mam takie pytanie... jeśli można wiedzieć to ile wyniesie Cię SWAP?? Sam zastanawiam się nad 1.8 T. I jeszcze jedno, trzeba ciąć podłużnice??
Re: Mody6N
: 04 maja 2009, 16:23
autor: jarek311086
widze że jeden patrzy na drugiego

same serducho to mogę mieć za symboliczną cene a reszta to nie mam pojęcia i stąd jest ten mój temat

Re: Mody6N
: 05 maja 2009, 18:36
autor: Mody6N
[quote="krzysiu"]mam takie pytanie... jeśli można wiedzieć to ile wyniesie Cię SWAP?? Sam zastanawiam się nad 1.8 T. I jeszcze jedno, trzeba ciąć podłużnice??[/quote]
na temat ile mnie ten SWAP wyniesie nie mogę jeszcze napisać bo samochód jest w warsztacie i dopiero jutro jade do niego - w tym tygodniu, najpozniej w nastepnym mam go do odbioru poniewaz oddaje samochod do lakiernika.
Re: Mody6N
: 05 maja 2009, 21:57
autor: jarek311086
mam nadzieje że szepniesz jakieś słówko co do mojego pytania???

Re: Mody6N
: 05 maja 2009, 21:59
autor: Cyprys
Panowie skończcie zadawać głupie pytania
Trzeba ciąć podłużnice spawać w wielu miejscach i kombinować a jak chcesz a koszta to pewnie GTI 6N2 byś za to kupił oczywiście zależy jak profi podchodzi do sprawy
Re: Mody6N
: 05 maja 2009, 22:14
autor: jarek311086
kupić gti może każdy więc chyba wiesz o co mi chodzi...
Re: Mody6N
: 05 maja 2009, 22:29
autor: Cyprys
no to ci mowie przecież że koszt części i swapa to średnio tyle ile kosztuje takie GTI 6N2 i to zalezy od tego jak profi podejdziesz do tego, bo jeśli jak ja włożysz K04, sprzęgło by Radzikowski, itd itp to koszta rosną
Re: Mody6N
: 05 maja 2009, 22:30
autor: turzol
[quote="Cyprys"]Panowie skończcie zadawać głupie pytania
Trzeba ciąć podłużnice spawać w wielu miejscach i kombinować a jak chcesz a koszta to pewnie GTI 6N2 byś za to kupił oczywiście zależy jak profi podchodzi do sprawy[/quote]
Dokładnie to nie swap na zasadzie plug&play, z resztą chyba jesteś osobą która przeżyła to wszystko na własnej skórze rozstając sie z autem na prawie rok czasu ;]
@jarek311086 Poszukaj na forach zagr o 6N/6N2 tam relacji z projektów jest sporo
Pierwszy lepszy z brzegu, przedstawia zapewne tylko mały % pracy jaką trzeba włożyć
http://vag-competition.de/VagSeite/umba ... s%20Umbaus
Re: Mody6N
: 06 maja 2009, 9:18
autor: Mody6N
[quote="Michał88"]Autko super a co do zwiększenia trakcji polecam taką oponkę
http://www.allegro.pl/item619985827_opo ... 5_82v.html nie nadają się tylko na mokrą nawierzchnię[/quote]
owszem Toyo ale zastanawiam sie mad tymi
http://www.allegro.pl/item619538211_spo ... s_0zl.html
co wy na to
Re: Mody6N
: 06 maja 2009, 11:42
autor: Cyprys
[quote="Mody6N"][quote="Michał88"]Autko super a co do zwiększenia trakcji polecam taką oponkę
http://www.allegro.pl/item619985827_opo ... 5_82v.html nie nadają się tylko na mokrą nawierzchnię[/quote]
owszem Toyo ale zastanawiam sie mad tymi
http://www.allegro.pl/item619538211_spo ... s_0zl.html
co wy na to[/quote]
Nie mają w ogóle porównania do toyo R888, ale trzeba pamiętać też że większa trakcja to większe obciążenia dla elementów silnika. W moim przypadku musiałem powzmacniać łapy i kilka rzeczy gdyż 300KM i dobre oponki mogły by rozwalić kilka elementów pod maską
Pozatym 225 uważam ze to za dużo troszkę, a do tego czemu R14? Nie zmieniasz hamulców na większe? Bo pod 14 nie wsadzisz nic ponad 256mm
Coś mi się wydaje że nie przemyślałeś do końca swapa
Napisz coś więcej jakie bedzie sprzęgło i czy koło zamachowe to jedno czy dwumasówka, jaki układ wydechowy i wiele problemów jest z chłodzeniem ponieważ pod maską jest ciasno i nie ma przewiewu powietrza.
Pozdrawiam
Cyprys
Re: Mody6N
: 06 maja 2009, 12:43
autor: Mody6N
[quote="Cyprys"]Nie mają w ogóle porównania do toyo R888, ale trzeba pamiętać też że większa trakcja to większe obciążenia dla elementów silnika. W moim przypadku musiałem powzmacniać łapy i kilka rzeczy gdyż 300KM i dobre oponki mogły by rozwalić kilka elementów pod maskąPozatym 225 uważam ze to za dużo troszkę, a do tego czemu R14? Nie zmieniasz hamulców na większe? Bo pod 14 nie wsadzisz nic ponad 256mmCoś mi się wydaje że nie przemyślałeś do końca swapa Napisz coś więcej jakie bedzie sprzęgło i czy koło zamachowe to jedno czy dwumasówka, jaki układ wydechowy i wiele problemów jest z chłodzeniem ponieważ pod maską jest ciasno i nie ma przewiewu powietrza.PozdrawiamCyprys[/quote]
oponki narazie zostawiam na drugi plan bo mam uniroyal`ki - co do twojej 6N to troche wiem bo sie naogladalo forum a ja z tyłu będę zminiał na tarcze - przód mam dopiero co świerzo wymieniony. a czemu r14- autko bardzo mi sie podoba na tych malutkich felach - w dodatku musze narazie oszczedzac na cos innego - blacharz-lakiernik i te sprawy. sprzęgło i koło zostawiam narazie takie jakie bylo w autku a3 - zreszta to auto jest narazie u mechanika i nie mam do niego wgladu bo ostatnio skrecilem kostke i nie mam jak dojechac. układ wydechowy bedzie oczywiscie przerabiany na caly wylot - brak katalizatora. chłodzeniem silnika zajmę sie jak będzie już założony i przed blacharzem - trzeba bedzie nad czyms pomyslec. narazie brak funduszy - ale za ok 2 miesiace powinna wplynac niezla sumka na konto wtedy rusze pełną parą.
pozdro Mody6N
Re: Mody6N
: 06 maja 2009, 13:10
autor: turzol
Mody6N, hebel 256mm na przodzie nie wyhamuje tego auta na bank. 280mm to bezwzględne minimum, a taka tarcza nie wejdzie ci pod 14calowe felgi.
Myślę że rozsądny setup hebli do 1.8T to 280mm przod z G60 i tarcze tył z 6N GTI
Re: Mody6N
: 06 maja 2009, 13:19
autor: Mody6N
musze narazie nazbierac na te fele.
pozniej cos pomyslimy
a jaka jest Wasza propozycja na felki