[6n] Poli 1.0 AEV + LPG ?Jaka instalacja?

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

K
KoKo

Post autor: KoKo »

Katoo
widzę że mnie podpytałeś co i jak i działasz ostro z tą instalacją
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

w przyszłym tygodniu będzie wypłata to się rozejrzę już za częściami:) oczywiście nie na hura bo nie zdołam wszystkiego naraz kupić bo mam jeszcze inne wydatki . Chciałbym się zapytać czy ktoś już kupował u użytkownika AUTOGAZ-MARKET bo siedziba sklepu jest nie daleko to bym podjechał autkiem:)
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
p
polonista
Zamawiający, nie kupujący
Posty: 127
Rejestracja: 21 lut 2011, 8:46
Lokalizacja: Warszawa/okolice

Post autor: polonista »

Napisałbyś na co się zdecydowałeś...
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

Ja na Mono wtrysk gazu, na podzespołach które mi poleciłeś jak na razie zbieram informacje na temat tych podzespołów oaz schematów połączeń.
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
p
polonista
Zamawiający, nie kupujący
Posty: 127
Rejestracja: 21 lut 2011, 8:46
Lokalizacja: Warszawa/okolice

Post autor: polonista »

Ściągnij sobie program Bingo M 4.04 - tam masz zamieszczony schemat podłączeń sterownika Bingo M.
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

Dziękuje za informacje ale czy ten program odpalę na linuxie? Bo raczej wydaje mi się że nie.

Pozdro
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
p
polonista
Zamawiający, nie kupujący
Posty: 127
Rejestracja: 21 lut 2011, 8:46
Lokalizacja: Warszawa/okolice

Post autor: polonista »

Z Linuxem to niestety nie wiem.

Oto schemat:
Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Na ile oszacowałeś koszty instalacji?
Awatar użytkownika
Katoo
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 517
Rejestracja: 18 gru 2009, 0:55
Lokalizacja: Bytom

Post autor: Katoo »

Na razie zbieram informacje , koszty około 800zł ale jeszcze coś przybywa:P .Myślę nad jeszcze jedną alternatywą ale o tym na razie pisać nie będę.

Pozdrawiam i dziękuje bardzo za schemat:)
[*Moje dwie miłości:
I miejsce- Moje Kochanie]
II miejsce- PolO GReeN LInE
[url=http://imageshack.us/photo/my-images/823/5ms9c.gif/][img]http://img823.imag
p
polonista
Zamawiający, nie kupujący
Posty: 127
Rejestracja: 21 lut 2011, 8:46
Lokalizacja: Warszawa/okolice

Post autor: polonista »

Jak widzę koszty zbliżają się do ceny normalnego montażu :D
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

e nie do montazu to jeszcze brakuje
p
polonista
Zamawiający, nie kupujący
Posty: 127
Rejestracja: 21 lut 2011, 8:46
Lokalizacja: Warszawa/okolice

Post autor: polonista »

[quote=""Katoo""] koszty około 800zł ale jeszcze coś przybywa:P [/quote]

Znając realia cenowe dociągnie do 1000zł a to już prawie prawie, no chyba że załatwi osprzęt po znajomości w cenach netto.
Awatar użytkownika
Sanchez
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 49
Rejestracja: 29 lis 2010, 12:54
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Sanchez »

Witam,
mam dylemat czy montować gaz czy nie :niewiem:
mój Valdi ma przejechane 238 tys. km moim zdaniem jest w niezłej formie - robie ok 1500-1700km miesięcznie a ceny paliw mnie załamuja... wstępnie wybrałem sekwencję BRC. Saliny badałem u 2ch gazownikow i sa chyba ok, umieszczę później wyniki.
Czy ktoś mi doradzi?
Obrazek
Awatar użytkownika
kln
Początkujący
Początkujący
Posty: 99
Rejestracja: 22 lis 2008, 19:54
Lokalizacja: Lublin

Post autor: kln »

Mam ten sam motor i świetnie znosi gaz. W ogóle z instalacji jestem bardzo zadowolony bo jest całkowicie bezawaryjna, spadek mocy nieodczuwalny praktycznie a jednak jest taniej.
Jedyne co może odstraszać u Ciebie to przebieg ale jak polatasz jeszcze trochę i silnik jest w dobrym stanie to pewnie nie ma przeciwwskazań.
To tyle co Ci mogę powiedzieć jako właściciel takiego samego silnika i sekwencji, pewnie pojawią się opinie typu "maska rdzewieje szybciej" ale bierz je na chłodno i pytaj tych co wiedzą coś z autopsji.
Awatar użytkownika
Sanchez
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 49
Rejestracja: 29 lis 2010, 12:54
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Sanchez »

Dołączam wyniki z analizy spalin (z 2ch warsztatów), pozatym samochod oleju nie bierze, nie ma wycieków - a dzis jeden "mechanik" powiedzial nie widząc samochodu, że się nie nadaje!

Bieg jałowy:
CO - 0,01%/0,00%
CO2 - 12,78%/12,57%
HC - 0 ppm/4ppm
O2 - 4,23%/4,05%
NO 0ppm/0ppm
Lambda 1,234/1,226
CO kor 0,01%/0,00%

3000 obr/min
CO - 0,08%/0,06%
CO2 - 14,01%/13,72%
HC - 10 ppm/10ppm
O2 - 4,23%/4,05%
NO 0ppm/0ppm
Lambda 1,109/1,122
CO kor 0,08%/0,06%
Obrazek
A
Archeo
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 350
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:56
Lokalizacja: Brzezówka/Rzeszów

Post autor: Archeo »

Ja mam też ten silnik i na sekwencji.

Wtryskiwacze: Matrix XJ 544 ale mogą być HD344 albo Hana H2000
Reduktor: Tomasetto Alaska
Elektronika: Stag 300-4 Plus ISA2

Przebieg 243tys km. Silnik nie bierze oleju. I szczerze polecam LPG. Sekwencja to nie starszego rodzaju instalacje, tu po prostu nie czuć różnicy. Siadasz, palisz jedziesz i nic Cie nie interesuje, samo sie przełącza nawet nie czuć kiedy. Wiec radził bym sie nie sugerować wypowiedziami typu, ze gaz jest do zapalniczki itp.
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”