[6n/6n2] Czyszczenie przepustnicy a adaptacja

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

Awatar użytkownika
Czołg GT
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1249
Rejestracja: 07 cze 2010, 20:17
Lokalizacja: Czersk Pomorskie

Post autor: Czołg GT »

siemacie :bye:
Podpinam się i mam pewien problem

A mianowicie przy gwałtownym wdepnięciem gazu w moim 3f na luzie na sekunde spadają obroty do 1000 a potem się wkręca tak jakby się przydusił

Może adaptacja pomoże nigdy w moim motorku nie było to robione, a może nie jest wcale potrzrebna :?:

jeśli zapodałem pytanie nie w tym miejscu przenieść :bow:

Czekam też na inne pomysły przyczyny
[size=12px]viewtopic.php?f=28&t=19591[/url]
Awatar użytkownika
Lodzio525
Zainteresowany
Zainteresowany
Posty: 553
Rejestracja: 30 maja 2009, 9:41
Lokalizacja: Poznań GRU

Post autor: Lodzio525 »

pytanie inne, czy w silniku 3f wykonuje sie wogole cos takiego jak adaptacja ??
[url=http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... 28&t=14553]Moje Tornado Red/Black Polo ]
-------------------------------------------------------
Kozienice 10r.
Wilcze Laski 10r.
Pławniowice 10r.
Ślesin 11r.
Przełazy 11r.
Dzierżązna
Awatar użytkownika
ragiern
Swój
Swój
Posty: 901
Rejestracja: 14 lis 2008, 7:02
Lokalizacja: ostróVWielkopolski

Post autor: ragiern »

Skoro temat już został odkopany, to napiszę jak potoczyły się dalsze losy moich zmagań. ;)
Po tym, jak VAG nie wykazał żadnych isotnych błędów i nie trzeba było przeprowadzać adaptacji, na następny dzień udałem sie do samochodu pełen entuzjazmu, a tu zonk! :( Objawy nie ustąpiły. Przez kilka dni tak jeździłem aż w końcu wuja mi dopowiedział, bym odpalał bez sprzęgła. Nie wierzyłem, że to pomoże, a jednak! Odpalając w ten sposób silnik już nie gasł. Jednak prawdziwy przełom nastąpił dopiero za kilka tygodni, gdy wyruszyłem autem w trasę. Korzystając z krótkiego fragmentu drogi S11, dałem upust swym rajdowym ciągotom i sprawdziłem na co stać auto. Jadąc w ten sposób przez kilkanaście kilometrów silnik się przedmuchał i objawy całkowicie ustąpiły. Odtąd już nie wiem co to problemy z rozruchem. :P
MOJE SAMOCHODY:
1. Volkswagen Polo III (2006-2012) --> 20.013 km --> Obrazek
2. Peugeot 207 (2012-2021) --> ponad 66.417 km --> Obrazek
3. Dacia Duster I (2020-...) --> ponad 24.400 km --> Obrazek
P
Przemo1992
Newbie
Newbie
Posty: 1
Rejestracja: 17 cze 2011, 15:11
Lokalizacja: Buk>> >PZ<<<<

Post autor: Przemo1992 »

Ja też mam polo z silnikiem 1.4 aex na pczątku jak wyczyśćiłem przepustnicę też miałem ten problem że czasami się zawieszał i miał wysokie obroty ale po kilku km zaczynała działać normalnie, teraz to auto ożyło zwija się jak nigdy przedtem :-D
Ż
Żółw
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 19 lip 2012, 16:48

Post autor: Żółw »

witam

Co po wiecie na moją przepustnice czyścić ją ? będą kłopoty po czyszczeniu?

http://img839.imageshack.us/img839/8852 ... 033243.jpg
Awatar użytkownika
bazi
Konkretnie zainteresowany
Konkretnie zainteresowany
Posty: 603
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:05

Post autor: bazi »

[quote="Żółw"]Co po wiecie na moją przepustnice czyścić ją ? [/quote]

przeciez tu nic nie widac. Caly syf jest w srodku. Jak obroty nie falują, nie gaśnie to sie nie czepiaj.
Ż
Żółw
Newbie
Newbie
Posty: 24
Rejestracja: 19 lip 2012, 16:48

Post autor: Żółw »

przeciez tu nic nie widac. Caly syf jest w srodku. Jak obroty nie falują, nie gaśnie to sie nie czepiaj.

No czasem jak dojeżdżam do skrzyzowania to faluja potem sie stabilizuje. Może 2 razy się zdażyło że przy odpalaniu wskoczył na niskie obroty i trzęsło. :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :banan2: :banan2: :puke:
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”