Strona 2 z 5
Re: A3 8L 1.8T quattro
: 29 gru 2010, 12:51
autor: Wojciechu
nooo to super

trakcja jest jaka jest... jak jest mokro to niezbyt wyszukane zawieszenie sobie srednio radzi z przekazywaniem mocy na asfalt... myslalem nad 180KM wlasnie u nas...
mysle ze jakby 180 vs 150 postawic od 60 do konca to byloby podobnie, zreszta niewazne, na pewno 180q jezdzi sie lepiej i juz

Re: A3 8L 1.8T quattro
: 30 gru 2010, 7:33
autor: Dyluś
Toś nam panie odleciał....
Fajne autko, ale deska i kiera mi się nie podoba

jednak wolę czarne.
Re: A3 8L 1.8T quattro
: 31 gru 2010, 8:56
autor: Wojciechu
bo to jest wersja Ambition? chya tak, one mialy plastikowe drewienka i pseudo luksusowe dodatki...
ambiente sa usportowione a attraction golasy...
co prawda polaczenie ciemnego "drewienka" z jasna skórą wyglada dobrze... to tez musi trafiac w gusta
inna sprawa ze kolory w aucie sa dobrane swietnie... ja natomiast drewienko to widze w BMW7 audi A8 itd... w mniejszych to tani plastik
Re: A3 8L 1.8T quattro
: 02 sty 2011, 8:35
autor: Hiszp4n
wciska w fotel nie ma co porównywać do Gti

i na mokrym jak startował to sie nie ślizgał bardzo

ogólnie baja furka niestety widziałem ją w nocy ale i tak piękna :crazy:
Re: A3 8L 1.8T quattro
: 04 sty 2011, 18:30
autor: elja
pojechałem na slowacje na sylwestra autkiem i jestem bardzo zadowolony, spalanie 8l, butować można śmiało nawet na śniegu, zero problemow z trakcja, komforcik i cisza na trasie, do wyprzedzania potrzeba naprawde malo miejsca
poza jednym problemem... zawsze trzymałem sie z polo zasady omijac orlen, cos mnie podkusilo i w drodze powrotnej zatankowalem pol baku na orlenie w nowym sączu, troche sie zrobilo zamieszania bo dziwnie pracowal, check engine, dolalem 1/4 baku 98 na statoilu i do domu, malo mocy, szarpal, nierowno pracowal. okazalo sie ze badziewne paliwo zabilo swiece, a swieca na 4 cylindrze zabila cewke, świece wymienione na ngk platinum a cewka jutro... takze zlamanie zlotej zasady bedzie mnie kosztowało kolo 3-4 stowek ;/
Re: A3 8L 1.8T quattro
: 04 sty 2011, 20:25
autor: Alan6R
[quote="elja"]spalanie 8l[/quote]
Chyba przy emeryckiej jeździe 100 km/h..
Co do paliwa na Orlenie, nie zgodzę się że to wina Orlenu, bo od 3 lat tankuje zawsze na Orlenie paliwo. Ropę oraz benzynę (95 oraz Verve) i nigdy w żadnym aucie nie miałem problemu. Myślę, że to problem jednostkowej stacji (stare zbiorniki) jak jakości paliwa oferowanej przez koncern. Omijaj zawsze stare stacje, które mają tylko nowy szyld i będzie dobrze.
Re: A3 8L 1.8T quattro
: 04 sty 2011, 20:27
autor: elja
[quote="Aoox"]Chyba przy emeryckiej jeździe 100 km/h.[/quote]
cos w tym guscie, do 120 bo warunki w zeszly weekend i tak na wiecej nie pozwalaly z dwoma osobami na pokladzie, calym bagazniku i tyle gratow
Re: A3 8L 1.8T quattro
: 04 sty 2011, 20:29
autor: Alan6R
Miałem w domu Polo 9n3 GTI z tym silnikiem w odmianie 150 konnej FWD i przy normalnej jeździe nie szło zejść poniżej 10 litrów, a przy sportowej jeździe 16 nie było problemem.
Re: A3 8L 1.8T quattro
: 04 sty 2011, 20:38
autor: elja
a 9n3 nie mialo 5 biegowej skrzyni?
Re: A3 8L 1.8T quattro
: 04 sty 2011, 22:08
autor: Alan6R
Tak, 5 biegowa.
Re: A3 8L 1.8T quattro
: 04 sty 2011, 22:10
autor: elja
moze stad spalanie
Re: A3 8L 1.8T quattro
: 05 sty 2011, 12:05
autor: Wojciechu
u nas tez 5g... przy szybkiej jezdzie brakuje '6'
Re: A3 8L 1.8T quattro
: 05 sty 2011, 18:36
autor: elja
tu jest elegencko przy 6 biegach, np przy 100 km/h jest okolo 2 tys obrotów
Re: A3 8L 1.8T quattro
: 05 sty 2011, 21:52
autor: Zoodix
dla porownania polo 6n2 5 skrzynia 1.0 silnik 100km/h 3 tysie ;d a bedziesz na wospie w lbn? bo zlot vagow tam bedzie wiec audi tez podejdzie
Re: A3 8L 1.8T quattro
: 06 sty 2011, 9:40
autor: elja
przyjade, może swoje byłe polo zaciagne tez