Strona 2 z 2
Re: [9N3]Wysoki poziom oleju
: 23 lut 2012, 15:28
autor: robek84
Mam kolejny problem mianowicie taki po wymianie uszczelniaczy ciężko pali z rana później jest ok,co jest nie tak?Ale zostały tylko wymienione uszczelniacze bez regulacji pompowtryskiwaczy?
Re: [9N3]Wysoki poziom oleju
: 23 lut 2012, 20:56
autor: okinoi
[quote="robek84"]Mam kolejny problem mianowicie taki po wymianie uszczelniaczy ciężko pali z rana później jest ok,co jest nie tak?[/quote]
Uszkodzony lub źle osadzony uszczelniacz przy montażu na 100% Po prostu ciśnienie spada z układu. Proponuje się wrócić do tego machera który to robił i niech to poprawi.
Re: [9N3]Wysoki poziom oleju
: 23 lut 2012, 21:26
autor: robek84
[quote="okinoi"][quote="robek84"]Mam kolejny problem mianowicie taki po wymianie uszczelniaczy ciężko pali z rana później jest ok,co jest nie tak?[/quote]
Uszkodzony lub źle osadzony uszczelniacz przy montażu na 100% Po prostu ciśnienie spada z układu. Proponuje się wrócić do tego machera który to robił i niech to poprawi.[/quote]
To jak trzeba jeszcze raz kupić uszczelniacze?
Re: [9N3]Wysoki poziom oleju
: 23 lut 2012, 21:43
autor: robek84
Ale zostały tylko wymienione uszczelniacze bez regulacji czy to może być przyczynom złego odpalania rano?
Re: [9N3]Wysoki poziom oleju
: 24 lut 2012, 11:46
autor: okinoi
[quote="robek84"]Ale zostały tylko wymienione uszczelniacze bez regulacji czy to może być przyczynom złego odpalania rano?[/quote]
Za każdym razem trzeba ustawiać pompowtryski, 2 rzeczy trzeba w nich ustawic :
1) osadzenie w głowicy - trzeba mierzyć suwmiarką odległość od boku głowicy i to trzeba ustawiać za kazdym razem jak się wyjmuje pompowtryski
2) docisk pompowtrysku - jesli nie pomieszał ich i włożył pompowtryskiwacze w te same miejsca co były włożone to nie powienno się nic rozregulować, chociaż powinien rzucić okiem bo wiadomo że z biegiem czasu materiał się "ubija".
Tak czy tak powinien regulować ( pkt 1)
Obawiam się że zakup nowych uszczelniaczy będzie potrzebny..