Strona 2 z 2

Re: Zakrycie chłodnicy w 1,4TDI

: 04 gru 2010, 22:53
autor: Bavar
Nie omieszkam sprawdzić. Swoją drogą komora silnika po zakryciu chłodnicy będzie dość szczelna i teoretycznie silnik szybciej złapie temperaturę :) Myślałem czy sobie nie wstawić "farelki" przed odjazdem. 2 minuty grzania z kabla i już mam gorąco w środku a szyby odparowują :P :mrgreen:

Re: Zakrycie chłodnicy w 1,4TDI

: 05 gru 2010, 10:55
autor: sle
[quote=""stillo""] poza tym ze wiesniacko wyglada ;)[/quote]

pewnie karton typowy czyli koloru "kartonowego", a gdyby tak poszukać taki np czarny z jednej strony albo go z tej zewnętrznej widocznej strony malnąć sprajem? :crazy: Wtopiłby się w tło :yahoo:

Re: Zakrycie chłodnicy w 1,4TDI

: 05 gru 2010, 11:32
autor: krzysiekkrgu
A jak włożyłeś ten karton? możesz dać jakąs fote? bo sie zastanawiałem jak to u siebie załozyc i narazie nie potrafię wybrac odpowiedniego zamocowania;/ pozdro;)

Re: Zakrycie chłodnicy w 1,4TDI

: 05 gru 2010, 23:21
autor: stillo
[quote=""krzysiekkrgu""]A jak włożyłeś ten karton? możesz dać jakąs fote? bo sie zastanawiałem jak to u siebie załozyc i narazie nie potrafię wybrac odpowiedniego zamocowania;/ pozdro;)[/quote]

Karton, 2 kawałki drutu, drut przez kratki w zderzaku i parę dziur w kartonie :)

jak będę miał czas to zrobię coś podobnego do tego:
http://www.daciaklub.pl/forum/download.php?id=3013

Re: Zakrycie chłodnicy w 1,4TDI

: 06 gru 2010, 17:54
autor: krzysiekkrgu
Przykryłem czarną plastykową płytą, teraz jestem ciekaw jakie będą efekty;)

Re: Zakrycie chłodnicy w 1,4TDI

: 08 gru 2010, 20:04
autor: barney20
i jak efekty? daje coś ten zabieg bo też się nad tym zastanawiam :?:

Re: Zakrycie chłodnicy w 1,4TDI

: 09 gru 2010, 19:43
autor: krzysiekkrgu
Hey, odkąd założyłem to nie było mrozów i trudno zauważyć różnice, jak wrócą mrozy to dam znać.

Re: Zakrycie chłodnicy w 1,4TDI

: 09 gru 2010, 20:25
autor: barney20
oko to czekam na relacje :)

Re: Zakrycie chłodnicy w 1,4TDI

: 12 gru 2010, 23:30
autor: krzysiekkrgu
Hey:) a więc tak- różnica jest;)
auto nagrzewa się tak samo szybko jak przedtem to akurat dobrze, bo znaczy tylko tyle że termostat sprawny:)
ale najważniejsza różnica polega na tym że gdy się już auto nagrzeje to nie zdarza mu się tracić temp, tylko ciągle trzyma osiągnięte 90C;) pozdrawiam;)