Strona 2 z 2

Re: Mariusz

: 10 lip 2012, 22:11
autor: przem_polo
Gwint bardziej rozwojowy,bo ustalasz sobie wysokosc jaka chcesz.Lato nizej zima wyzej.Cenowo tez nie ma duzej roznicy, bo 700-800zl gwint juz kupisz,gdy kit kosztuje raptem 200zl mniej.

Re: Mariusz

: 12 lip 2012, 11:52
autor: Kuba
Kup gwint a szyb nie przyciemniaj .

Re: Mariusz

: 12 lip 2012, 19:24
autor: Mariusz
[quote=""Kuba""]Kup gwint a szyb nie przyciemniaj .[/quote]

Znajomi odradzają gwint, mówią że na gwincie jest strasznie twardy.

Jakiej firmy polecacie zawieszenie ?

Re: Mariusz

: 13 lip 2012, 0:21
autor: Kuba
Nie prawda ! :grin:

Re: Mariusz

: 13 lip 2012, 0:25
autor: szmydziu
Ja kupiłem czerwonego TA-Technixa (gwint).
Zlazłem w dół o 70 mm i ... jest twardo i zamiast jechać to się skacze po drodze :D

Po dwóch dniach się przyzwyczaiłem ... i tyle. A lansidło jest.

Re: Mariusz

: 13 lip 2012, 0:27
autor: Kuba
[quote=""szmydziu""]Ja kupiłem czerwonego TA-Technixa (gwint).
Zlazłem w dół o 70 mm i ... jest twardo i zamiast jechać to się skacze po drodze :D

Po dwóch dniach się przyzwyczaiłem ... i tyle. A lansidło jest.[/quote]


:) :good: :piwo:

Re: Mariusz

: 13 lip 2012, 0:47
autor: zybercik
Ja bym do tego jeszcze dodał, że samochód jest duuużo bardziej przewidywalny, klei się drogi, generalnie lepiej się jeździ.
Jeżdze na kicie TaTechnixa 60/40 :oki:

Re: Mariusz

: 13 lip 2012, 21:39
autor: Mariusz
A po wymianie zawieszenia trzeba ustawiać zbieżność ? ostatnio wymieniałem drążki i przegub i musiałem zbieżność ustawić, kupiłem też nowe opony bo na starych ściągało mi na prawą stronę. Po wymianie opon autko jedzie prosto :) Pomalowałem zaciski hamulcowe i bębny :) wkrótce wrzucę fotki ;)

w planach mam jeszcze zamontowanie elektrycznego szyberdachu, mam gdzieś manual jak zamontować cały mechanizm który przełożę z golfa III

Re: Mariusz

: 13 lip 2012, 21:42
autor: krzychu20
[quote=""Mariusz""]A po wymianie zawieszenia trzeba ustawiać zbieżność ?[/quote]

Zbieżność + kąty pochylenia kół

Re: Mariusz

: 14 lip 2012, 10:11
autor: Marcinek
Ja nic nie ustawiałem :P 3 k juz przelatane i nic nie zdziera ;)

Re: Mariusz

: 14 lip 2012, 17:03
autor: Mariusz
[quote=""krzychu20""][quote=""Mariusz""]A po wymianie zawieszenia trzeba ustawiać zbieżność ?[/quote]

Zbieżność + kąty pochylenia kół[/quote]


czyli za każdym razem jak będę zmieniał wysokość na gwincie to muszę ustawiać zbieżność + kąty nachylenia ?

na lato będzie niżej a na zimę wyżej

Re: Mariusz

: 14 lip 2012, 17:05
autor: vwmaro
[quote=""Mariusz""][quote=""krzychu20""][quote=""Mariusz""]A po wymianie zawieszenia trzeba ustawiać zbieżność ?[/quote]

Zbieżność + kąty pochylenia kół[/quote]


czyli za każdym razem jak będę zmieniał wysokość na gwincie to muszę ustawiać zbieżność + kąty nachylenia ?

na lato będzie niżej a na zimę wyżej[/quote]

dokładnie tak jak piszesz.

Re: Mariusz

: 14 lip 2012, 17:09
autor: Kuba
co ?

Re: Mariusz

: 14 lip 2012, 21:05
autor: krzychu20
[quote=""Mariusz""]czyli za każdym razem jak będę zmieniał wysokość na gwincie to muszę ustawiać zbieżność + kąty nachylenia ?

na lato będzie niżej a na zimę wyżej
[/quote]

Zależy o ile będziesz manewrował- u mnie przy podniesieniu 2 cm, kąty grały ale zbieżność już już nie ;)