Strona 2 z 18

Re: Zegary

: 01 cze 2009, 21:37
autor: czaja
No zobaczymy. Dziś kupiłem zegary. Jutro montaż. Ciekawe czy będzie działało :)
A swoją drogą to ile może kosztować "przestawienie" przebiegu w tych nowych zegarach?? Chciałbym aby był taki jak obecnie. Czy to wogóle opłacane?? Różnicy będzie jakieś 6-7 tys.km

Re: Zegary

: 01 cze 2009, 21:40
autor: paffcio
[quote=""czaja454""]Różnicy będzie jakieś 6-7 tys.km[/quote]
6-7k to nic, ja bym zostawil tak jak jest, co innego jak roznica wynosiła by powyzej kilkudziesieciu tysiecy

Re: Zegary

: 01 cze 2009, 22:12
autor: Alan6R
czaja454 przyjedź na zlot do Ślesina to Ci za darmo taką usługę wykonam ;).

Re: Zegary

: 01 cze 2009, 22:31
autor: czaja
Z chęcią bym się wybrał, ale... No zawsze jest jakieś ale. Parę rzeczy trzeba jeszcze w autku zrobić żeby mogło pokazać się w tak szacownym gronie :) Ale kasytrochę brak i w podstawowe rzeczy na razie wkładam.
Ale jak napisał Paffcio, chyba nie warto ruszać tak błachej sprawy. No chyba że okaże się że w rzeczywistości jest duużo większy przebeg.

Właśnie przeglądałem książkę Sam naprawim... i muszę przyznać że kilka śrubek trzeba będzie odkręcić żeby dostać się do zegarów :)
Wymontować poduchę, kierunki/wycieraczki, osłonę kieownicy, kierownicę... Ciekwe czy się wyrobię od 8 do 13??

Dzięki

Dam znać jak poszło. Pewnie zaświecą się wszystkie czerwone lampki :cool2:

Re: Zegary

: 01 cze 2009, 22:43
autor: turzol
[quote=""czaja454""]

Właśnie przeglądałem książkę Sam naprawim... i muszę przyznać że kilka śrubek trzeba będzie odkręcić żeby dostać się do zegarów :)
Wymontować poduchę, kierunki/wycieraczki, osłonę kieownicy, kierownicę... Ciekwe czy się wyrobię od 8 do 13??
:[/quote]

Jest łatwiejszy sposób, który nie wymaga demontażu kiery i manetek . Wiem bo demontowałem i montowałem zegary wielokrotnie
Wystarczy zdemontować ramkę okalającą zegary, ustawić kierownice na najniższą pozycję, wyciągnąć zegary tak żeby mieć dostęp do wtyczki. Po wyjęciu wtyczki możesz zegary wyciągnąć manewrując odpowiednio nimi. W odwrotny sposób montujesz nowe zegary.
Jeżeli nabierzesz wprawy to zajmuje to ok 10 minut (demontaż i montaż)

Re: Zegary

: 01 cze 2009, 22:51
autor: czaja
I to jest właśnie potęga internetu. Co tysiąc głów to nie jedna :bow:

[quote=""turzol""]Wystarczy zdemontować ramkę okalającą zegary[/quote]
Mówisz o tych czterech śrubach, dwie na górze i dwie na dole:
Obrazek

Czy ciężko będzie dostać się do tych dolnych śrubek?? Bo wygląda jakby były pod kierownicą.

Re: Zegary

: 01 cze 2009, 22:55
autor: turzol
No tak, pominąłem jeden etap - zanim zdemontujesz ramkę, musisz zdjąć plastikową osłonę stacyjki, wtedy to dostaniesz się do tych bocznych torxów

Re: Zegary

: 01 cze 2009, 23:06
autor: czaja
To jeszcze zapytam jak zdjąć osłonę stacyjki? Czy to jakoś mocno skomplikowane??

Re: Zegary

: 02 cze 2009, 1:27
autor: ajuztam
to tylko dwie sruby, te od dolu oslony.

Re: Zegary

: 02 cze 2009, 22:04
autor: czaja
I po zawodach. Wszystko wymienione i skręcone. turzol WIELKIE DZIĘKI za opis wymiany. Bez tego jak pisałem wyżej, rozebrałbym pół samochodu :) Wyjęcie zegarów okazało się prościutkie, bez kombinowania. W moim przypadku wyszły przez szczelinę w kierownicy.
Ależ jestem zadowolony, nawet nie wiecie. Wszystko działa jak należy, dosłownie wszystko. Brzęczyk działa, wskaźnik temperatury cieczy, no i kontrolki od ABS i układu hamulcowego :)
A najgorsze w tym wszystkim jest to że licznik był "kombinowany" pod sprzedaż. Ale nie przebieg, tylko kontrolki itp. Ech... wszędzie oszuści.

Jeszcze raz dzięki.

Re: Zegary

: 03 cze 2009, 12:18
autor: Goozik
[quote=""Aoox""]czaja454 przyjedź na zlot do Ślesina to Ci za darmo taką usługę wykonam[/quote]

ja tyz chyba sie pisze na taka aukcje jak mozna ;)

wymiana zegarow

: 12 cze 2009, 9:38
autor: Anonymous
witam mam takie pytanko bo juz mi sie znudzily moje zegary
mam takie http://img520.imageshack.us/img520/7176/649763027.jpg
a chce zmienic na takie http://img520.imageshack.us/img520/1165/646680377.jpg
i tu moje pytanie czy duzo bedzie zabawy przy tym ? jakies przerobki grubsze ?

Re: wymiana zegarow

: 12 cze 2009, 9:41
autor: paffcio
marcc_Jr
bylo juz wiele razy poruszane na forum, trzeba przerabiać kostke, a dokladniej kable, nie wiem co i jak, ale jest troszke lutowania.
Slyszalem tez ze są jakies przejsciowki, nie wiem czy ktos na forum tego nie robił...

Re: wymiana zegarow

: 12 cze 2009, 9:53
autor: kolo
[quote=""Paffcio""]bylo juz wiele razy poruszane na forum,[/quote]

milion 500 2 dziewięcet raz było. Jeżeli te 2 zegary są z wersji po lifcie to ciężko będzie. Najlepiej podejdzie z Mk IV.

Re: wymiana zegarow

: 12 cze 2009, 10:10
autor: tajpej
trzeba też zmieniać pływak w baku oraz czujnik od oleju bo będzie świecić :grin: