Strona 2 z 2

Re: Polo (original) by Oberbas

: 05 sie 2010, 19:59
autor: JuStIcE
Eee, nie przesadzajmy. Te pół cala Ci naciągu nie zrobi... Opona bądzie delikatnie sztywniejsza. Podejrzyj auto LyszyKa, Paffcia albo WaCkiego, tam są konkretne naciągi i chłopaki tym na co dzień jeżdżą. Owszem, jakbyś naciągał tą oponę na 6.5J, to byłaby kupa. Ale 5J spokojnie, na 5,5 będzie minimalny naciąg, ale właściwości jezdne się nie pogorszą.

Re: Polo (original) by Oberbas

: 05 sie 2010, 20:05
autor: DanielJar
według mnie to te opony możesz sobie sprzedać, z nich konkretnego efektu nie osiągniesz tyle Ci powiem :P

Re: Polo (original) by Oberbas

: 06 sie 2010, 17:30
autor: oberbas
faktycznie na 5J wejdzie ta opona sprawdzalem na http://www.forumsamochodowe.pl/rozmiary/
ale i tak ciezko znalezc taka felge i to 13calach
[quote="DanielJar"]według mnie to te opony możesz sobie sprzedać, z nich konkretnego efektu nie osiągniesz tyle Ci powiem :P[/quote]
najlepiej byloby sprzedac i kupic nowe ale to juz beda spore koszty. obecne oponki znalazl mi tata po 75zeta za sztuke :D okazja bo lezaly w magazynie 2 lata.podobaja mi sie szerokie stale i rozmyslam nad takowym rozwiazaniem ale nie wiem ile to kosztuje i czy to ma sens w moim przypadku

Re: Polo (original) by Oberbas

: 06 sie 2010, 17:41
autor: DanielJar
do szerokiej stali gleba musi byc konkretna, zajrzyj tu: http://www.vwpolo-klub.pl/forum/viewtop ... =6&t=18587

Re: Polo (original) by Oberbas

: 17 paź 2010, 22:34
autor: oberbas
zapytam Sie Was wszystkich klubowiczow i klubowiczki o problemy z kupowaniem czesci do Waszych polowek?
ja kupowalem przegob zewnetrzny KAGER i dwa razy nie pasowal. zrobilem maly dym w sklepie ze sprzedaja mi buble i ze sie nie znaja, ale pokazali mi ze katalogowo pasuja. dalem kase mechanikowi i przegob tez wzial na wzor i dobral za 1 razem :-D ten sam problem mialem przy zakupie lozyska na przod. czy Wy tez macie podobne doswiadczenia, czy tylko ja jestem wybrancem :grin:

Re: Polo (original) by Oberbas

: 18 paź 2010, 9:10
autor: JuStIcE
oberbas
Jeżeli wybierasz zamienniki, to mogą być takie problemy. Ja jestem zdania że kupując części takie jak przegub czy półosie (inne z resztąteż) najlepiej kupować części tego producenta, które szły na pierwszy montaż.

Re: Polo (original) by Oberbas

: 18 paź 2010, 21:22
autor: oberbas
na oryginalne czesci to kasy by mi nie starczylo. jak przegladam katalog z czesciami widze ze Kager-owskie sa najtansze ale wiem ze jakosc pozostawia wiele do zyczenia. dlatego staram sie wybierac te posrednie :-D

Re: Polo (original) by Oberbas

: 25 kwie 2011, 21:32
autor: oberbas
no i silnik padł.korbowód wywalił dziurę w bloku:( mówiąc krótko Polo zdechło. potrzebuje silnik 1.0 AER chyba że może być jakiś inny

Re: Polo (original) by Oberbas

: 25 kwie 2011, 21:47
autor: MiSiEk-GDA
[quote="oberbas"]no i silnik padł.korbowód wywalił dziurę w bloku:( mówiąc krótko Polo zdechło. potrzebuje silnik 1.0 AER chyba że może być jakiś inny[/quote]
Nie rób tego błędu co ja zrobiłem gdy mi AER padł w poprzednim 6N, dołóż trochę kasy i wsadź pod machę 1.4 AEX-a, z tego co czytałem i mądrzy ludzie mówili na tym forum podchodzi plug&play, możesz nawet wykorzystać skrzynię ze starego silnika i osprzęt chyba też. Z tego co wiem 2 osoby na forum mają nawet taki motor na sprzedanie: _edi nawet miał ogłoszenie w giełdzie i chciał oddać sprawny za śmieszną kasę. Niestety 1.0 są dosyć delikatne i awaryjne :( Jeśli byś jednak chciał nadal mieć 1.0 to możesz spokojnie kupować silnik z oznaczeniem ALL tak jak ja zrobiłem przy swojej awarii, bo to dokładnie to samo tylko że literki inne ;)

Re: Polo (original) by Oberbas - no engine:(

: 31 maja 2011, 19:46
autor: oberbas
Polo 1.0 AER->1.4 AEX już śmiga. mam kilka części do sprzedania:
tarcza sprzęgła+docisk
listwa wtryskowa
komputer 1.0 AEX
kable i to co sie uda wyjąć z silnika. jak będę miał chwilę to porobię zdjęcia i wstawię. chce sie tego pozbyć bo mi to zawadza. co do ceny to się dogadamy, nie będę zdzierać :-D w tych ciężkich czasach