Strona 2 z 2

Re: deska rozdzielcza

: 15 kwie 2009, 14:50
autor: alienek
index pewnie maja rozny , wiec beda przeklamywac .. ramki chyba przeszczepisz . a zegarka reczej nie jak jest w zegarach (tzn da sie ale musisz ingerowac w plyte zegarow )

Re: deska rozdzielcza

: 15 kwie 2009, 17:50
autor: turzol
[quote="Toto"]no można, ale może być tak że komuś zależy na tym żeby zachować oryginalny przebieg, itp. ;)
mniejsza o to, mam jeszcze jedno pytanie odnośnie zegarów z GTI, czy one też bez problemu podchodzą i działają bez problemu w słabszych Polówkach mimo, że mają licznik wyskalowany do 240 km/h? w sensie czy nie przekłamują, etc., a jeśli tak jest, to czy jest możliwość przeszczepienia całych chromowanych obramówek i zegarka do zwykłych zegarów z takiego samego chociażby powodu co w pierwszym moim zdaniu? ;) z góry dzięki za odpowiedź :D[/quote]

Mam u siebie zamontowane zegary z GTI - a konkretniej przeszczep płyty z zegarów Lupo (bez CAN) w obudowie z 6N2 GTI z chromowanymi obwódkami i zegarkiem analogowym. Of course tarcze predkosciomierza i obrotka tez pochodzą z 6n2 GTI. Całość wygląda jak oryginał. Co do przekłamań do u mnie przy silniku 1.4 60KM prędkościomierz przekłamuje +20km/h. Można jednak wyskalować to VAGiem

Filmik z działania zegarów wrzucałem już na forum, ale zamieszcze jeszcze raz
http://www.youtube.com/watch?v=RUrgeRy5CKA

Re: deska rozdzielcza

: 02 lip 2009, 23:37
autor: kaczor4011
troche odkopie temat, ale szkoda zakladac nowy :D
mam dwa pytanka:
- kupiłem obudowe zegarów od lupo, jak wykręcić standardowy daszek od polo?? odkręciłem tą śrubke u góry i trzyma się dalej, są jakieś inne śrubki??
- czy możliwe jest przełożenie zegarów od lupo 3L do polo 1.4tdi?? będzie działało mfa??

Re: deska rozdzielcza

: 03 lip 2009, 0:07
autor: Toto
[quote="kaczor4011"]- kupiłem obudowe zegarów od lupo, jak wykręcić standardowy daszek od polo?? odkręciłem tą śrubke u góry i trzyma się dalej, są jakieś inne śrubki??[/quote]

wkleję tutaj Tobie instrukcję z książki "sam naprawiam":

Wykręcić śrubę (1, rys. N68-0259).
• Wyczepić górną część osłony (2) w kierunku
strzałki.
• Wykręcić trzy śruby (strzałki na rysunku
N68-0260) i zdjąć dolną część osłony (1).
• Wykręcić dwie śruby (strzałki na rysunku
N70-0484).

Obrazek

co do drugiego pytania masz odpowiedź już w tym temacie, musi licznik być na interfejsie CAN...

a swoją drogą czytałem że daszek od Lupo nie pasuje plug & play do Polo, trzeba coś rzeźbić, poniżej masz temat od Michała, który montował daszki u siebie, możesz do niego zagadać, może pomoże :)

viewtopic.php?f=30&t=1485

Re: deska rozdzielcza

: 03 lip 2009, 0:53
autor: kaczor4011
[quote="Toto"]co do drugiego pytania masz odpowiedź już w tym temacie, musi licznik być na interfejsie CAN...[/quote]
ok
przeglądałem allegro i są z canem (920?) i bez(919?) czego potrzebuje jeszcze aby działo MFA?
napewno manetke, jakaś wiązka dodatkowa?
czy są jakieś dodatkowe czujniki?(np w golfie mk3 były temp zewnętrznej, oraz temp oleju)
co z indexem? lupo 3L ma automat, a one zazwyczaj mają dziwne indexy :|
i jeszcze jedno, widze że zamiast wskaźnika temp silnika, jest ekonomizer, a gdzie jest temp silnika?

Re: deska rozdzielcza

: 02 wrz 2009, 21:53
autor: d4ri0
odświeżam
czy do diesla można włożyć z benzyniaka? i jak to ustawić vagiem, żeby nie przekłamywał?

Re: deska rozdzielcza

: 24 sty 2010, 14:12
autor: dee-jay
Odświeżam temat:

Pytanie: czy te zegary z lupo 3L podejdą do mojego polo 6N2? http://allegro.pl/item885622560_vw_lupo ... _2001.html

Czy ma to znaczenie ze posiadam 1.4tdi a te zegary sa z 1.2 tdi?? Trzeba cos przerabiac? Mam wrazenie ze licznik posiada MFA ( większe wyświetlacze) jak wygląda ich przełączanie?

Re: deska rozdzielcza

: 24 sty 2010, 15:52
autor: elja
tu masz tutorial jak to zrobic zeby dzialalo, pozakywalo co nalezy:
http://crazy-polos.de/cp/crazypolos.htm

tzn. gdzies na tej stronie widzialem co z czym polutowac zeby bylo git, a w linku sa zegary ktore pasuja