Strona 2 z 2

Re: flansza

: 29 cze 2010, 15:26
autor: garden92
Tzn... Turbo i tak i tak będę montował tylko najpierw muszę się zastanowić czy teraz kupić Polo GT 75km czy może G40 :)

Re: flansza

: 29 cze 2010, 20:01
autor: toudi19w
hm. moim zdaniem to zły pomysł. wszystko ma swoje plusy i minusy, py g40 jest fajne ale jak słysze od wielu osób narzekanie na kompresor to jakoś nie widzi mi się to. A co do turbiny to też nie za bardzo bo te silniki nie są przystosowane pod doładowanie, no chyba że py plus turbo :grin: . w każdym razie nie liczyłbym na to że będzie łatwo

Re: flansza

: 30 cze 2010, 15:33
autor: garden92
aha a to co można mu pomuc tzn... Wpuścić więcej koni :)

Re: flansza

: 30 cze 2010, 20:51
autor: toudi19w
robić to co ja :D

Re: flansza

: 07 lip 2010, 11:21
autor: garden92
To znaczy?? Mam robić to co ty ale co dokładnie?

Re: flansza

: 12 lip 2010, 21:31
autor: toudi19w
za ok. miesiąc lub dwa wrzucę wszystko z budowy mojej polówki to zobaczysz

Re: flansza

: 14 lip 2010, 11:03
autor: Jedras
Jeśli chodzi o flanszę to ja właśnie je rysuje do wycinki na wj. Aktualnie montuje turbo t25 do PY w wartburgu bo kompresor to porażka... dmucha se te 0.6 bara i leje litr oleju na minute mimo 2 krotnej wymiany wszystkich uszczelnień.
Jakoś te KKK do mnie nie przemawiają, wielkie to jak z lokomotywy, upchnąć to cud i jeszcze się człek parzy otwierając maskę... a ciśnienie bije mniejsze niż maleńka t2, no ale jest lans jeszcze do tego beznadziejny rurowy baranek przy którym spool jak w evo 9 przy 2,5 bara...
Kto chce rysunki flansz do t2 to pisać, mam pod wlot turbo, down pipe z luźnym spustem z wg i spust oleju, wszystko w dwg.
Dopiero się zbieram za zrobienie rysunku wydechu z głowicy pod kolektor więc tego jeszcze niemam.