Strona 2 z 2

Re: Centralny zamek

: 19 cze 2010, 22:55
autor: Kamil K
U mnie tez kilka tygodni temu padlo podswietlanie bagażnika. Pewnie blaszki w wtyczce przerdzewiały. Z bratem zrobilismy taki patent że w tej wtyczce dorobilismy swoj styk wciskając w płytke gwóźdź zamiast jednej z blaszek ;) A jeśli chodzi o zamek klapy bagaznika to MUSI być siłownik żeby było otwieranie z klapy. Samym zamkiem nic nie zrobisz.

Re: Centralny zamek

: 19 cze 2010, 23:34
autor: MikeHell
Czyli wychodzi na to, że poprzedni właściciel jeździł cały czas z otwartym bagażnikiem. Mam jeszcze jedno pytanie - do siłownika master w drzwiach kierowcy podłączone są przewody w liczbie 5 - czy każdy przewód odpowiada za inne drzwi? Czy liczba przewodów w tym wypadku to czysty przypadek. :)

Jeśli ktoś miałby jakieś zdjęcia lub jakąś konkretną nazwę tego siłownika przy nieoryginalnym centralnym to proszę o umieszczenie.

Re: Centralny zamek

: 20 cze 2010, 8:10
autor: borys_wrocek
a siłownik jest przy klamce a nie przy zamku.

Re: Centralny zamek

: 20 cze 2010, 10:09
autor: Kamil K
[quote="MikeHell"]Jeśli ktoś miałby jakieś zdjęcia lub jakąś konkretną nazwę tego siłownika przy nieoryginalnym centralnym to proszę o umieszczenie.[/quote]
Masz na mysli zdjęcie silownika master czy tego który jest w klapie przy nie oryginalnym centralnym? Zreszta one i tak wyglada identyczne tylko że z siłownika slave wychodza 2 przewody a z master wlasnie 5 lub 4 nie pamietam dokladnie.

Nie pamietam ile dokładnie idzie przewodów od mastera albo 5 albo 4 ale to ma sie nijak do liczby silowników w drzwiach. Kazdy przewód steruje czym innym.

Re: Centralny zamek

: 20 cze 2010, 11:23
autor: MikeHell
Tego w klapie, jak nie uda mi się zrobić czegoś z bębnem zamka będę starał się zamontować jakiś siłownik do sterowania zamkiem tylnej klapy - dlatego tak drążę ten temat i staram się ogarnąć tą dziwną instalację.

Re: Centralny zamek

: 20 cze 2010, 13:08
autor: Kamil K
Zrobie Ci zdjęcie niech tylko deszcz przestanie lać ;) Dokladniej moge Ci to opisac jutro łącznie z przekaźnikiem przez który musi isc impuls do silownika. Generalnie jest to bardzo proste. Tylko wtedy musisz zawsze miec zamkniety bagaznik na kluczyk i w momencie przytrzymania przycisku otwierania drzwi uruchamiany jest dodatkowy kanał ( w tym wypadku klapa bagaznika) o silownik odskakuje otwierając klape.

Re: Centralny zamek

: 20 cze 2010, 15:02
autor: MikeHell
Będę bardzo wdzięczny za podpowiedzi, plan na ten tydzień mam taki żeby zrobić coś z tym niedziałającym zamkiem a później zabawa z centralnym, niestety pogoda trochę komplikuje sprawy.

Re: Centralny zamek

: 21 cze 2010, 23:33
autor: Kamil K
Jutro do południa postaram sie wrzucic zdjęcia.
edit

troche kiepskiej jakosci wyszly mi zdjecia bo robiłem telefon i jeszcze pod slonce bylo :/
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazekObrazekObrazek

Re: Centralny zamek

: 22 cze 2010, 22:39
autor: MikeHell
Dziękuje bardzo :D Nie szkodzi, że telefonem - wszystko widać. Będę się stał coś pokombinować z tym centralnym, teraz zamek kąpie się w odrdzewiaczu.

Re: Centralny zamek

: 23 cze 2010, 10:18
autor: Kamil K
cos takiego udało mi się znależc na necie.

Obrazek

Re: Centralny zamek

: 27 cze 2010, 21:05
autor: MikeHell
Dzięki za schemat. Oddałem zamek tylnej klapy do naprawy - koszt 70 zł i nareszcie bagażnik można zamknąć.

Re: Centralny zamek

: 27 cze 2010, 23:05
autor: Kamil K
Myślałem że jednak pokombinujesz coś sam. Jakbyś kupił drugi na allegro wyszloyby nawet o wiele taniej ;)
http://www.allegro.pl/item1063608811_za ... _polo.html

Re: Centralny zamek

: 27 cze 2010, 23:20
autor: MikeHell
Źle się wyraziłem, pisząc zamek miałem na myśli wkładkę tylnego zamka - była tak zabrudzona, że kluczyk pomimo kąpieli w odrdzewiaczach i czyszczeniu ani drgnął :)

Re: Centralny zamek

: 23 lip 2010, 15:39
autor: Voyteck
Witam,

Podepnę się pod temat centralnego zamka w Polówce '97 (Variant). Dzisiaj odbieram autko od elektryka, który wstępnie usunął problem z niedomykającym się zamkiem, ale zwrócił uwagę, że trzeba by wymienić SIŁOWNIK WLEWU PALIWA. Czy koledzy mogliby podpowiedzieć gdzie można by kupić taki siłownik? I czy do wersji Variant i Hatchback ten siłownik się różni? Variantów na szrotach jak na lekarstwo, ale polówkę w wersji hatchback można stosunkowo łatwo znaleźć, więc gdyby pasował ten siłownik, to już bym wiedział co robić. Dzięki.

Re: Centralny zamek

: 23 lip 2010, 23:08
autor: VAGfan
[quote="MikeHell"]Oddałem zamek tylnej klapy do naprawy - koszt 70 zł[/quote]
A u mnie około 2,5 godziny własnej pracy, trochę WD40 i smaru - koszt minimalny, za to wkładkę zamka rozłożyłem na czynniki pierwsze i teraz zamek tylnej klapy chodzi płynnie
Obrazek