[6N] Pytanie co do przelotu

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

i
inco
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1118
Rejestracja: 15 lis 2008, 10:31

Post autor: inco »

My tu gadu gadu a ja rozkminek poczyniłem, został ori kolektor 1.6 do tego brak kata czyli rureczka 42 fi plus środkowy z tdika i końcvowy seria!! bez środkowego z tdi była masakra teraz jest pięknie otrzymałem to co chciałem, myślałem że będzie gorzej bo jednak środkowy z td to przelot.

http://www.youtube.com/watch?v=L2aczzyh8tA
Mała pasja, często staje się początkiem drogi do spełnienia marzeń.
indywidualizm nie polega na udawaniu zielonego :D
Awatar użytkownika
Borek
Fanatyk
Fanatyk
Posty: 2228
Rejestracja: 17 lis 2008, 18:37
Lokalizacja: Płock

Post autor: Borek »

Po takim pierdzeniu na kanale to cięzko ocenić, okaże się w czasie jazdy. Na tym drugim filmiku co jest cały przelot(auto bez lamp) pod koniec ten środkowy co lezy to jest od TDI właśnie?
Awatar użytkownika
dumle
Namiętny pisarz
Namiętny pisarz
Posty: 1336
Rejestracja: 25 cze 2009, 8:17

Post autor: dumle »

a powiedzcie mi jaki u mnie powinien być końcowy tłumik? komorowy czy przeletowy? bo mam chyba przelotowy (dużym ciśnieniem z niego dmucha) i mi tak głosniej mruczy, ale za to bardzo przyjemnie :) nie wiem czy mam kata, bo jakaś puszka jest, ale co w niej siedzi to nie mam pojęcia
i
inco
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1118
Rejestracja: 15 lis 2008, 10:31

Post autor: inco »

[quote="Borek"]Na tym drugim filmiku co jest cały przelot(auto bez lamp) pod koniec ten środkowy co lezy to jest od TDI właśnie?[/quote]

dokładnie tak jak mówisz
Mała pasja, często staje się początkiem drogi do spełnienia marzeń.
indywidualizm nie polega na udawaniu zielonego :D
m
maniek6N
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 31 mar 2010, 15:43

Post autor: maniek6N »

też jestem na etapie kombinacji z wydechem, napisałem do tego gościa http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=13137266
i czekam co mi odpowie. Wiem że tuning made in allegro to lipa ale opis jego aukcji jak i strona o mnie zaciekawiły mnie dość mocno
zawias SUPERSPORT
dolot STOŻEK HKS
fele AZEV
wydech PROEX
i nic więcej - dobrze jedzie i fajnie mruczy
Awatar użytkownika
MadRat
Newbie
Newbie
Posty: 16
Rejestracja: 23 mar 2010, 17:47

Post autor: MadRat »

Ludzie jak to w końcu jest z tym wywalaniem kata?
Jedni piszą żeby wywalać, a znowu pisali niektórzy że przeglądu nie przeszli?
Też chciałbym odchamić trochę wydech i najlepiej mu dodać troszeczkę pomruku i nie wiem jak się za to zabrać...
maniek6N daj znać jak się sprawa rozwinie z tym wydechem z allegro ;)
Obrazek
i
inco
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1118
Rejestracja: 15 lis 2008, 10:31

Post autor: inco »

Ja polecam jak najbardziej taki zestaw jak mam, auto odrazu po wywaleniu kata zaczęłosie lepiej na obroty wkręcać :oki: środkowyz tdika zaś przytumił traktorowaty dzwięk i teraz jest tk jak chciałem. Co do rpzeglądu reguły nie ma, kumpel miał brak kata, tzn wybebeszoną puszke... przeszedł przeglad ale auto dziwnie chodzilo traciło moc, jako laik moge sie tlyko domyślić że chodziło o zawirowania w puszce...
Mała pasja, często staje się początkiem drogi do spełnienia marzeń.
indywidualizm nie polega na udawaniu zielonego :D
Awatar użytkownika
surian
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 68
Rejestracja: 16 sty 2010, 21:54
Lokalizacja: Kraków

Post autor: surian »

ja mam koncowy przelotowy z dwoma końcówkami od diesla( coby nie bylo tego widac) :grin: srodkowy seria i brak kata, wg mnie nie jest strasznie głosno, ale w poprzednim aucie miałem 132dB (całkowity przelot 2 częsciowy na fi 52)
Jest ryzyko jest zabawa.
m
maniek6N
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 31 mar 2010, 15:43

Post autor: maniek6N »

więc tak jak pisałem jestem w kontakcie z tym sprzedajacym z allegro. Najbardziej zaciekawiła mnie możliwość wyboru dźwięku. Z względów raczej zrozumiałych nie chce napisać jak to robi (no cóż wiedzę trzeba trzymać bo z tego się żyje). Na początku zaznaczę że rozmawiam z nim o pełnym przelocie na trzech elementach dostosowanych do średnicy 50mm, wstępna wycena jak dla mnie jest ok (patrząc ile w mojej okolicy krzyczeli za takie coś). Jedyny minus to że nie robi z rurami ale z tym to sobie akurat poradzę. Zastanawiam się jeszcze nad tym jakie końcówki - jedna okrągła czy dwie okrągłe (różnica w cenie 100zł)
zawias SUPERSPORT
dolot STOŻEK HKS
fele AZEV
wydech PROEX
i nic więcej - dobrze jedzie i fajnie mruczy
m
maniek6N
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 27
Rejestracja: 31 mar 2010, 15:43

Post autor: maniek6N »

więc tak, z maili które pisałem z sprzedającym widać że jest profesjonalista i wie co robi. Odradził kilka moich rozwiązań i logicznie je uzasadnił podając dobre argumenty. Po prostu nie wiem jak to opisać ale widać że ma wiedzę. Przekonało mnie to i zamówiłem zestaw składający się z tłumika środkowego i końcowego

a tak na marginesie latając po necie znalazłem coś takiego http://www.honda-crx.info/forum/viewtopic.php?t=42337 wypas i to jeszcze drogi
zawias SUPERSPORT
dolot STOŻEK HKS
fele AZEV
wydech PROEX
i nic więcej - dobrze jedzie i fajnie mruczy
P
POLOcokta
Raczkujący
Raczkujący
Posty: 34
Rejestracja: 01 sie 2012, 19:08

Post autor: POLOcokta »

Ogrzeję trochę temat.
Chciałbym zrobić przelot u siebie w GTI, ale mam problem z katem. Ponieważ mam dwie sondy i jak zajechałem do gościa od tłumików to powiedział, że kata wyciąć nie może bo komp będzie świrował. Myślałem, żeby wziąć ze środkowego i końcowego wywalić bebechy i kata zostawić. Tylko pytanie czy nie będzie głośno i czy to ma sens bo i tak spaliny będą dusić się w kacie.
Chodzi mi o to żeby był tylko pomruk, ale wydech był luźniejszy. Nie chcę kupować żandych tłumików końcowych i żadnych końcówek ponieważ lubię mieć z tyłu czysto i wszystko mam schowane pod zderzakiem ;)
Awatar użytkownika
alpkamil
Początkujący
Początkujący
Posty: 104
Rejestracja: 14 maja 2009, 22:25
Lokalizacja: RSR - Strzyżów

Post autor: alpkamil »

Spytam i ja tez :
Udalo mi sie kupic uzywane tlumiki z kwasowki - srodkowy i koncowy.. made in germany Polo 6N - rury fi 65mm.. niby to ori od 1.6 16v Polo.. Wszysktko pieknie spasowalo, zalozylem i pieknie gra ale.. przy dluzszej jezdzie ciut za glosny w srodku.. dwururka z tylu.. i pytanie moje- jest jakis w miare prosty sposob zeby troche wyciszyc ostatni tlumik? Dwururke? :) bez wymiany czegos, bez duzej ingerencji w to co juz jest?? prosze o podpowiedz..
Awatar użytkownika
Winiacz
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 342
Rejestracja: 10 maja 2014, 23:28
Lokalizacja: Wałcz

Post autor: Winiacz »

Pozwolę sobie odświeżyć temat.
Wygląda na to że będę u siebie spawał cały wydech, jak na razie pewien jestem tylko 3 rzeczy: średnica 50mm, zamiast katalizatora tłumik przelotowy w obudowie kata, środkowy przelot AWG, i końcowy też najlepszy byłby przelot, co by nie wytwarzać nagle ciśnienia na końcu. Pytanie brzmi: przerabiał ktoś kiedyś taką konfigurację? Zależy mi na wydechu schowanym za zderzakiem, jak dla mnie rury wystające spod zderzaka w 6N wyglądają paskudnie. Ktoś jest w stanie coś polecić na końcowy?
A
Anonymous

Post autor: Anonymous »

ja maiłem podobnie w Polo 86c2f z silnikiem 3F
seryjnie było: katalizator-środkowy-puszka, rury fi48
zrobiłem: 2x przelot awg 45cm(fi50) i rury fi50 (na końcu rurka skierowana w dół też fi50)
było bardzo głośno (dowód by poleciał bez problemu)

następnie przerobiłem to na przelot AWG + końcowy z 1.4tdi/1.9sdi (6n2)
było ciszej (przynajmniej dało się zrobić trasę 200km bez bólu głowy) i auto złapało lepszy dół
ODPOWIEDZ

Wróć do „układ dolotowy + wydechowy”