Strona 2 z 6
Re: TAJPEJ - 6n - new foto 30.12.2008
: 02 sty 2009, 19:47
autor: Toto
oryginalna zabudowa, fajny pomysł z tą maskownicą :spoko:
Re: TAJPEJ - 6n - new foto 30.12.2008
: 02 sty 2009, 22:29
autor: bartek_polo
fajny pomysł i nawet niezłe wykonanie tylko przydało by się lepszy sprzęt tam wrzucic

Re: TAJPEJ - 6n - new foto 23.03.09 GWINT
: 23 mar 2009, 17:49
autor: tajpej
Re: TAJPEJ - 6n - new foto 23.03.09 GWINT
: 23 mar 2009, 22:46
autor: mario
MTS a do - 100 można skręcić :mrgreen: z jakiego auta masz dokładkę z przodu mk3 GTI :?:
Re: TAJPEJ - 6n - new foto 23.03.09 GWINT
: 24 mar 2009, 11:55
autor: Goozik
bedziesz zadowolony z tego zawiasu

Re: TAJPEJ - 6n - new foto 23.03.09 GWINT
: 24 mar 2009, 16:56
autor: tajpej
mario6n
tak od mk3 gti/vr6 8-)
Goozik
już jestem zadowolony bo bardzo fajnie się na nim śmiga ani nie jest twarde ani miękkie ;P
Re: TAJPEJ - 6n - new foto 23.03.09 GWINT
: 24 mar 2009, 20:23
autor: Primo
Bliżej ziemi jest o wiele lepiej. A jaka jest różnica miedzy MTS Technik a TA Technix, jakoś jakością sie różnią? I jak wygląda sprawa ze zbierznościa w przypadku kiedy zmieniawy wysokość gwintu. Bo jak zmieniałem zawias z 60/60 na standardowe musiałem jechać ustalać zbierzność bo sterowności nie miało wogóle :/
Re: TAJPEJ - 6n - new foto 23.03.09 GWINT
: 24 mar 2009, 20:29
autor: gregorib
No Polo fajne, ale u mnie by taka zawiecha nie zdała egzaminu

A powiedz mi jak się jeździ na oponkach 195/45 ? Nie łapie muła przy przyspieszaniu?
Re: TAJPEJ - new foto 23.03.09 GWINT
: 25 mar 2009, 16:56
autor: tajpej
[quote="gregorib"]A powiedz mi jak się jeździ na oponkach 195/45 ? Nie łapie muła przy przyspieszaniu?[/quote]
nie odczuwalna w ogóle jest różnica między 195 a 175 według mnie

jedynie przy ruszaniu z pisków słabiej kręci kołami :lol:
[quote="Primo"]Bliżej ziemi jest o wiele lepiej. A jaka jest różnica miedzy MTS Technik a TA Technix, jakoś jakością sie różnią? I jak wygląda sprawa ze zbierznościa w przypadku kiedy zmieniawy wysokość gwintu. Bo jak zmieniałem zawias z 60/60 na standardowe musiałem jechać ustalać zbierzność bo sterowności nie miało wogóle :/[/quote]
kolego po każdej zmianie zawieszenia musisz ustawiać zbieżność. ale tak jak ja teraz założyłem gwint ustawiłem go tak pośrodku tzn między opuszczeniem na lato a podniesieniem na zimę i ustawiłem zbieżność to przy obniżaniu czy podnoszeniu o 30 mm nie trzeba ustawiać zbieżności bo wszystko jest git

jak chcesz wiedzieć więcej to PW 8-)
Re: TAJPEJ - new foto 23.03.09 GWINT
: 27 mar 2009, 19:01
autor: Grzechu
tajpej
co z tym gwintem?

Re: TAJPEJ - new foto 23.03.09 GWINT
: 27 mar 2009, 19:11
autor: marekT
Odświeżam na prośbę autora.
Re: TAJPEJ - new foto 23.03.09 GWINT
: 27 mar 2009, 19:16
autor: tajpej
Re: TAJPEJ - new foto 23.03.09 GWINT
: 27 mar 2009, 19:40
autor: mario
zawiecha dobra ale coś za wysoko stoi :mrgreen: zmień hokeja na seryjny i na ziemie z nim
o tak
mój tak kiedyś wyglądał na skręconym go końca gwincie i kolach 15
Re: TAJPEJ - new foto 23.03.09 GWINT
: 27 mar 2009, 19:42
autor: tajpej
kolego gwintu jeszcze zostało 4 cm ale dojazd do domu mam kiepski więc wolę nie ryzykować :?
Re: TAJPEJ - new foto 23.03.09 GWINT
: 27 mar 2009, 19:49
autor: Archeo
Coż dla mnie bajka

, mam podobny kolorek swojej poli , jedyne co bym zmienił to zderzak na szeroki
