Coś strzeliło podczas jazdy...

Moderatorzy: Global Moderator, Moderator

D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote=""JOHN_2016""]Iskra jest... tylko że świece są suche, ale po przekręceniu kluczyka słychać że pompa działa...Jestem teraz w kropce..[/quote]
No a paliwo masz ? :grin: .
Paliwo jest zasysane ze zbiornika przez elektryczną pompę paliwa i dochodzi przez filtr paliwa do kanału wtryskowego, a następnie do wtryskiwaczy. Regulator ciśnienia na kanale wtryskowym reguluje ciśnienie w układzie zasilania w zależności od podciśnienia w przewodzie dolotowym do 0,12 MPa (Motronic) lub 0,3 MPa (Marelli).
Więc tu trza szukać problemu.Filtr paliwa czysty czy stary.
Obrazek
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote=""JOHN_2016""]Iskra jest... tylko że świece są suche, ale po przekręceniu kluczyka słychać że pompa działa...Jestem teraz w kropce..[/quote]
No a paliwo masz ? :grin: .
Paliwo jest zasysane ze zbiornika przez elektryczną pompę paliwa i dochodzi przez filtr paliwa do kanału wtryskowego, a następnie do wtryskiwaczy. Regulator ciśnienia na kanale wtryskowym reguluje ciśnienie w układzie zasilania w zależności od podciśnienia w przewodzie dolotowym do 0,12 MPa (Motronic) lub 0,3 MPa (Marelli).
Więc tu trza szukać problemu.Filtr paliwa czysty czy stary.
Obrazek
może strzał był z zapłonu skończy ła sie benzyna.

Coś sie dziej z forum nie moge usuwać posta.
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

[quote=""JOHN_2016""]Iskra jest... tylko że świece są suche, ale po przekręceniu kluczyka słychać że pompa działa...Jestem teraz w kropce..[/quote]
No a paliwo masz ? :grin: .
Paliwo jest zasysane ze zbiornika przez elektryczną pompę paliwa i dochodzi przez filtr paliwa do kanału wtryskowego, a następnie do wtryskiwaczy. Regulator ciśnienia na kanale wtryskowym reguluje ciśnienie w układzie zasilania w zależności od podciśnienia w przewodzie dolotowym do 0,12 MPa (Motronic) lub 0,3 MPa (Marelli).
Więc tu trza szukać problemu.Filtr paliwa czysty czy stary.
Obrazek

może strzał był z zapłonu skończy ła sie benzyna.

Coś sie dziej z forum nie moge usuwać posta.
J
JOHN_2016
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 30 gru 2008, 20:12

Post autor: JOHN_2016 »

Polo ma instalacje gazową, i nie pali ani na gazie ani na benzynie, a paliwa jest prawie pół zbiornika.
D
Dziadek13
Trochę już znaczę
Trochę już znaczę
Posty: 1149
Rejestracja: 14 lis 2008, 13:47
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: Dziadek13 »

Reasumując
[quote=""JOHN_2016""]Jadac normalną jazdą, coś stuknęło, zgas silnik i już nie można go dpalić.[/quote]
[quote=""madmax""]Zobacz pod maską czy wszystkie paski są całe.[/quote]
[quote=""JOHN_2016""]Rozrządu jest cały już sprawdzałem[/quote]
[quote=""Dziadek13""]A iskra jest ??.[/quote]
[quote=""JOHN_2016""]Iskra jest.[/quote]
[quote=""JOHN_2016""]po przekręceniu kluczyka słychać że pompa działa.[/quote]
[quote=""Dziadek13""]No a paliwo masz ? :grin:
[quote=""JOHN_2016""]paliwa jest prawie pół zbiornika.
To zostało ci to
[quote=""Luki56""]Wykręć świece i sprawdź ciśnienie w cylindrach, jak nie ma ciśnienia to po zaworach.[/quote][/quote][/quote]
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

Jaki konkretnie to silnik jaka instalacja gazowa. A sprawdź czy korektor ssący jest cały.
Awatar użytkownika
jacol
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 325
Rejestracja: 02 gru 2009, 10:55
Lokalizacja: włocławek

Post autor: jacol »

skoro nie zapala ani na benzynie, ani na gazie, iskra jest. to ja bym spojrzał na rozrząd- coś tu śmierdzi- jednym słowem mówiąc... kolega jeszcze sprawdzi (raczej mało prawdopodobne) czy to nie strzał w filtr- może przepływka- ale raczej na gazie by zaskoczył... powodzenia
Awatar użytkownika
jacol
Mały interesant
Mały interesant
Posty: 325
Rejestracja: 02 gru 2009, 10:55
Lokalizacja: włocławek

Post autor: jacol »

"A sprawdź czy korektor ssący jest cały" - słuszna koncepcja
J
JOHN_2016
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 30 gru 2008, 20:12

Post autor: JOHN_2016 »

ok, a jak nie ma ciśnienia to co???
J
JOHN_2016
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 30 gru 2008, 20:12

Post autor: JOHN_2016 »

a jeżeli chodzi o gaz to jest sekwencyjny
L
Luki56
Newbie
Newbie
Posty: 15
Rejestracja: 16 gru 2009, 22:18

Post autor: Luki56 »

Jak nie masz ciśnienia, coś stuknęło to na 98% zawory pogięte. Ściągnij osłon rozrządu i sprawdź czy znaki na kołach się pokrywają.
Awatar użytkownika
Michał88
Swój
Swój
Posty: 855
Rejestracja: 13 lis 2008, 19:04
Lokalizacja: Gniezno

Post autor: Michał88 »

Sprawdź dokładnie czy na pasku rozrządu są wszystkie zęby, bo nie które paski są takie że się nie urwą tylko ścina im zęby.
J
JOHN_2016
Newbie
Newbie
Posty: 22
Rejestracja: 30 gru 2008, 20:12

Post autor: JOHN_2016 »

Ok koledzy wszystko już jest ok...
mianowicie spalił się bezpiecznik od sterowania silnikiem
Pozdrawiam
ODPOWIEDZ

Wróć do „silnik”