Strona 2 z 2
Re: sondy lambda
: 08 sie 2009, 14:37
autor: Klimator
rat4
Chyba troszke sie mylisz co do emulacji bo na sekwencyjnym wtrysku gazu raczej nie ma czegos takiego, przynajmniej moge to powiedziec na swoim przykladzie
Re: sondy lambda
: 08 sie 2009, 15:07
autor: rat4
ja miałem instalacje 2 generacji dlatego tak napisałem :blush2: ale szczerze to powiem że zdziwiony jestem bo na LPG sondy nie za bardzo chcą pracować tzn. u mnie był taki przypadek, że nie działała na LPG wogóle.
Re: sondy lambda
: 16 gru 2009, 10:13
autor: bogdanzieba
W moim VW Polo mam następujące sondy lambda:
1. Sona 5-cio przewodowa NTK Japan 12V, znaczek VW i Audi i następnie 030 906 262 B
2. Sonda 4- ro przewodowa znaczek VW i Audi i następnie nr 6K0 906 262 A
Pytanie takie odpowiednikami tych sond na stronie NTK/NGK są:
1. 5-cio przewodowa LZA-11-V3
2. 4-ro przewodowa OZA 510-V2 lub OZA 510 V1
Czy te sondy są markowe czy to są tylko zamienniki.
Dlaczego nigdzie nie mogę znaleźć takich oryginalnych.
A może sondy Bosch?
Re: sondy lambda
: 12 sty 2010, 22:37
autor: bogdanzieba
Mam sondę lambda diagnostyczną wykręconą z mojej polówki. Jak sprawdzić domowym sposobem, ze działa? Ogrzewanie w niej działa sprawdzałem podłączając dwa kabelki białe pod zasilacz 12V i sonda się grzała. Ale jak sprawdzić czy działa?
Re: sondy lambda
: 12 sty 2010, 22:46
autor: _Maniek_
Myśle że 13l LPG po mieście to jest norma, miałem kiedyś CC 700 z LPG i palił mi 12L w jeździe mieszanej, co prawda mam ciężką noge ale to CC 700, natomiast dobry znajomy miał Opla Vectre 2.0 i paliła mu 10l LPG (sekwencja), w lecie przy bardzo oszczędniej jeździe nawet do 9l schodziła w jeździe mieszanej.
Sorki za offtopa, ale dodałem aby pokazać różnice jakie spalanie potrafi mieć samochód
Re: sondy lambda
: 12 sty 2010, 23:18
autor: bogdanzieba
Ale żeby odpalić auto to muszę pojeździć na benzynie zanim mi się przełączy na LPG. I tak po zatankowaniu benzyny ok 10 litrów starcza mi ona na tydzień czasu jazdy po mieście, gdzie tylko benzyna jest używana do odpalenia pojazdu rozgrzania go do 30 stopni, dalej przełącza się na LPG. Trochę przesada.