Witam, zakupiłem sterownik centralnego zamka BX40.
Chcę go podpiąć do mojej polówki 6N 98r. 1.4 60KM.
Posiada ona najprawdopodobniej fabryczny pneumatyczny centralny zamek.
Fotki zamka:
http://img8.imageshack.us/img8/5453/20090714063.jpg (w drzwiach)
http://z1.przeklej.pl/prze2214/c9a4db94 ... /pompa.jpg (zdjęcie pompki z tyłu w bagażniku pod nadkolem od strony pasażera).
Na forum znalazłem manuala z podpięciem sterownika pod pompkę z tyłu w bagażniku
http://vwpolo-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=25&t=14331 Wyposażyłem się w kontrolkę na 12V.
W kostce wchodzącej do pompki mam następujące kolory kabelków:
- czerwono biały
- czerwono czarny
- szaro czarny
- szaro czerwony
- brązowy - masa
- brązowy - masa
Podpiąłem kontrolkę pod masę stałą (spod śrubki) i zacząłem kolejno sprawdzać napięcie 12V na pinach przy zamykaniu i otwieraniu:
- czerwono biały - stale było napięcie 12V
- czerwono czarny - ---------II----------
- szaro czarny - -----------II-----------
- szaro czerwony - napięcie nie wystąpiło
- brązowy - -----------II-----------
- brązowy - --------II-------------
Na kabelkach brązowych znalazłem masę, więc na nie zmieniłem źródło masy. Sprawdzałem pojedynczo (najpierw od jednego przewodu brązowego później od drugiego brązowego) dla każdego pinu:
- czerwono biały - stałe napięcie
- czerwono czarny - kiedy samochód otwarty jest stałe napięcie (dla obu brązowych) kiedy zamknięty nie ma napięcia (dla obu brązowych)
- szaro czarny - stałe napięcie
- szaro czerwony - napięcie nie wystąpiło w żadnym przypadku
Takie wyszły zależności z moich prób przy użyciu kontroli 12V, chyba nie będzie to w tym przypadku sterowanie plusem tylko jakiś inny schemat.
Oto instrukcja montażu mojego zamka:
http://z1.przeklej.pl/prze2628/81079154 ... ie0001.jpg
Proszę o pomoc.