Strona 10 z 13
Re: A4 B6 Avant 1.9TDI 131KM Quattro
: 29 lis 2013, 18:13
autor: turzol
I przez okoliczności (awaria magla) jest pretekst do kolejnego moda - układ wspomagania kierownicy "Servotronic"
Innymi słowy elektro-hydrauliczne wspomaganie zależne od prędkości.
Kompletna ori wiącha wraz z przekaźnikiem sterującym, ciężko było wyrwać ale ostatecznie się udało co do jednego kabla i wtyczki.
Praktycznie nowa przekładnia z Seata Exeo (bliźniaka A4) produkcja 2012r, przebieg 11tys.
W tygodniu montaż
Re: A4 B6 Avant 1.9TDI 131KM Quattro
: 13 gru 2013, 17:25
autor: Olo
Po co tak przerabiać? Kto Ci potem to kupi?

Re: A4 B6 Avant 1.9TDI 131KM Quattro
: 13 gru 2013, 17:36
autor: patrykmp3
[quote="Olo"]Po co tak przerabiać? Kto Ci potem to kupi?

[/quote]
Chce, ma pieniądze - robi.
Proste? Proste.
Re: A4 B6 Avant 1.9TDI 131KM Quattro
: 13 gru 2013, 17:36
autor: KondzioR.
Dokładnie, poza tym pewnie nie robi tego pod sprzedaż

Re: A4 B6 Avant 1.9TDI 131KM Quattro
: 13 gru 2013, 17:51
autor: pawellini
[quote="patrykmp3"]
Chce, ma pieniądze - robi.
Proste? Proste.[/quote]
Otóż to! I nie patrzy w tył i nie słucha zbędnych komentarzy innych :piwo:
Re: A4 B6 Avant 1.9TDI 131KM Quattro
: 13 gru 2013, 18:03
autor: krzychu20
Panowie nie wyczuli ironii w poście
Ole :blush2:

A4 B6 Avant 1.9TDI 131KM Quattro
: 13 gru 2013, 19:56
autor: Iceman
he he dokładnie ;-)
Swoją drogą pamiętam jak na czerwone polo kolegi Olo też tak kiedyś mówili, tyle, że całkiem serio ;-)
Re: A4 B6 Avant 1.9TDI 131KM Quattro
: 13 gru 2013, 20:14
autor: damianese
u Olo też na żarty pisaliśmy;) chłopcy nie znają chyba działu zaawansowane
poka tego parcha na winter set

a nie tylko taile
Re: A4 B6 Avant 1.9TDI 131KM Quattro
: 13 gru 2013, 22:58
autor: turzol
[quote="Olo"]Po co tak przerabiać? Kto Ci potem to kupi?

[/quote]
czerwona kartka !!!!!111oneone :buziak:
[quote="damianese"]
poka tego parcha na winter set

a nie tylko taile[/quote]
stoi na ori 17'' z A4 Cabrio i srankangach 205/50/17. Dupy nie urywa, miałem upolowane ori Avusy 17'' na Conti 215/50 ale ktoś mi podkupił.
Z resztą na następną zimę wpadnie 18zoll bo szykuje się swap hebli na S4.
Seryjny hebel to jakieś totalne nieporozumienie, już przy ośce są problemy, a przy 4 łapach i masie 1780kg strach w oczach ...
Inna sprawa, niebawem czeka mnie swap silnika, a raczej samego słupka. Mit o bezawaryjnym i długowiecznym 1.9 pumpe duse obalony
Re: A4 B6 Avant 1.9TDI 131KM Quattro
: 17 gru 2013, 9:24
autor: Skfarek
turzol a co tym masz z przodu 288? Co do swapu to co planujesz wrzucić?
Re: A4 B6 Avant 1.9TDI 131KM Quattro
: 17 gru 2013, 9:27
autor: turzol
[quote="Skfarek"]turzol a co tym masz z przodu 288? Co do swapu to co planujesz wrzucić?[/quote]
Seria dla 1.9-2.0tdi czyli przód 288/ tył 245mm. Nędza straszna przy masie auta 1780kg...szczególnie słaby tył daje się we znaki
Jadą do mnie zaciski przód z S4 pod tarcze 345mm. W późniejszym czasie na tył wpadnie zacisk z S4 pod tarcze 300mm
Re: A4 B6 Avant 1.9TDI 131KM Quattro
: 17 gru 2013, 9:30
autor: Borek
[quote="turzol"]Mit o bezawaryjnym i długowiecznym 1.9 pumpe duse obalony[/quote]
co mu jest i jaki przebieg?
Re: A4 B6 Avant 1.9TDI 131KM Quattro
: 17 gru 2013, 9:40
autor: Skfarek
turzol to rzeczywiście bieda, u mnie w Octavii siedzi 280 przy masie chyba coś koło 1400 i też jest nędza, w dodatku 280 mają tendencję do wichrowania
Ale przy takim zestawie co podałeś to już będzie pięknie hamować

Pod 345 to koło minimum 17 czy 18 musi być?
Re: A4 B6 Avant 1.9TDI 131KM Quattro
: 17 gru 2013, 10:34
autor: turzol
[quote="Skfarek"]
turzol to rzeczywiście bieda, u mnie w Octavii siedzi 280 przy masie chyba coś koło 1400 i też jest nędza, w dodatku 280 mają tendencję do wichrowania
Ale przy takim zestawie co podałeś to już będzie pięknie hamować

Pod 345 to koło minimum 17 czy 18 musi być?[/quote]
Pod tarcze 345x30mm wejdzie 17'' ze sporym jeszcze luzem. Zacisk jest taki sam jak w 320mm z wersji 2.7/3.0TDI A4 B7 lub A6 C6, natomiast jarzma są juz inne.
Przy zaciskach S4 dodatkowo można wsadzić blaszki ory z emblematem s4, ale ja pozostanę cichociemny :cool2:
http://0.tqn.com/d/cars/1/0/l/D/1/lk_07 ... aliper.jpg
Re: A4 B6 Avant 1.9TDI 131KM Quattro
: 17 gru 2013, 10:41
autor: turzol
[quote="Borek"][quote="turzol"]Mit o bezawaryjnym i długowiecznym 1.9 pumpe duse obalony[/quote]
co mu jest i jaki przebieg?[/quote]
2 szklanki wybite na wylot, efektem jest powycierany wałek i niedomykające się zawory co potęguje efekt dudnienia z puchy filtra powietrza. Przelot 240K
To dość powszechne przy 1.9TDI szczególnie ARL, ASZ,AVF cierpiały na tą przypadłość z racji sporych obciążeń.
Nie wspomnę już o BXE z Golfa V czy Octavii II tam co drugą wymianę rozrządu zaleca się zmienic wałek i szklanki
Głównym winowajcą jest to, że auta przeważnie sprowadzane z DE jeździły tam w trybie LongLife (wymiana oliwy co 30000km).
Poza tym teraz w ASO są już poprawione szklanki - wzmacniane, takie same robi INA.
Ja na 90% wkładam świeży słupek po niskim przebiegu - BLT z polo/ibizy/fabii albo BTB z sharana.